Ειδήσεις

04 Sep, 2023 Ώρα 18:56

Έκθεση Μονάχου: Το ID. GTI Concept της VW

Thumbnail

Έτοιμη δηλώνει η VW να μεταφέρει τις οδηγικές συγκινήσεις και απολαύσεις στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης. Για να πείσει του πάντες (κάτι που τελικά κατάφερε), παρουσίασε στη φετινή έκθεση αυτοκινήτου στο Μόναχο, το εντυπωσιακό ID. GTI Concept, αποδεικνύοντας πως 48 χρόνια εμπειρίας είναι έτοιμα να εξηλεκτριστούν.

Close

Εάν το συγκεκριμένο concept σας θυμίζει κάτι, έχετε δίκιο, καθώς βασίστηκε αρκετά στο VW ID. 2all Concept που έκανε το ντεμπούτο του νωρίτερα φέτος. Η ομοιότητα δεν είναι τυχαία καθώς οι σχεδιαστές της Volkswagen είχαν πραγματικά στο μυαλό τους το GTI κατά τη σχεδίαση αυτής της ιδέας και ως εκ τούτου, θα βρείτε πολλά ίδια χαρακτηριστικά εδώ, αν και στολισμένα με μαύρο και κόκκινο χρώμα.

 

Close

 

Υπάρχουν πιο σπορ στοιχεία που κάνουν το σύνολο πιο μυώδες όπως η εξάγωνη γρίλια, τα μαύρα πλευρικά μαρσπιέ και ο πίσω διαχύτης. Παράλληλα το αυτοκίνητο πατάει σε τροχούς που αντλούν έμπνευση από το Mk1 GTI, ενώ η μάσκα είναι φωτιζόμενη όπως και το πίσω έμβλημα της εταιρίας, δημιουργώντας την αίσθηση ενός αγωνιστικού που έχει έρθει από το μέλλον.

Close

Όσον αφορά το κινητήριο σύνολο, αν και δεν υπάρχουν λεπτομέρειες, το μόνο σίγουρο είναι πως το concept κινεί ένα μονοκινητήριο, υψηλής απόδοσης σύστημα κίνησης που διαθέτει ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό για τους εμπρός τροχούς. Προσφέρει επίσης ένα ευρύ φάσμα προσαρμογής μέσω του GTI Experience Control, το οποίο μπορεί να ρυθμίσει τα πάντα, από την ανάρτηση μέχρι την αίσθηση του τιμονιού, τον ήχο και ακόμη και να δημιουργήσει την αίσθηση αλλαγής ταχυτήτων για να μιμηθεί τα GTI των περασμένων δεκαετιών.

 

 

Στο εσωτερικό υπάρχει η συνύπαρξη του χθες με το σήμερα. Από την μία υπάρχουν ρετρό πινελιές όπως τα καρό καθίσματα ή οι κλασικές ενδείξεις μετρήσεων σε ένα μοντέρνο ψηφιακό κόσμο. Από την άλλη, μια επαυξημένη οθόνη head-up display μπορεί να προβάλει πληροφορίες τόσο στο παρμπρίζ τόσο του οδηγού όσο και του συνοδηγού.

 

 

Είναι άγνωστο αν αυτή η τεχνολογία θα φτάσει στην παραγωγή, αλλά η VW λέει ότι η εσωτερική διάταξη με την κεντρική οθόνη 12,9 ιντσών, την οθόνη 10,9 ιντσών του οδηγού και την ποικιλία των φυσικών χειριστηρίων είναι στοιχεία που βρίσκονται κοντά στην παραγωγή. Η αυτοκινητοβιομηχανία δηλώνει επίσης ξεκάθαρα την ταυτότητα. GTI Concept είναι μια “πρώτη ματιά στο συναρπαστικό μέλλον του GTI, επειδή έχει ληφθεί η απόφαση ότι θα περάσει στην παραγωγή”. Και παρόλο που αυτό το concept εστιάζει στις επιδόσεις, η VW μας υπενθυμίζει ότι εξακολουθεί να είναι ένα πρακτικό hatchback ικανό να μεταφέρει πέντε άτομα και τις αποσκευές τους.

Πότε αυτό το concept θα γίνει πραγματικότητα; Αυτό είναι επίσης ένα θέμα για το οποίο η VW δεν είναι έτοιμη να δώσει απάντηση ακόμα.

16 Oct, 2024 Ώρα 12:11

Η Hyundai παρουσιάζει το νέο μέλος της οικογένειας ηλεκτρικών οχημάτων: INSTER

Thumbnail

Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο είναι συμπαγές και ευέλικτο και θέτει νέα πρότυπα στην κατηγορία του, με κορυφαία αυτονομία! Συνδυάζοντας την ξεχωριστή σχεδίαση και τη στιβαρότητα ενός SUV με συμπαγείς διαστάσεις, το νέο Hyundai Inster κεντρίζει ήδη το ενδιαφέρον του Ευρωπαϊκού κοινού. Με τολμηρό SUV στυλ, το Inster μαγνητίζει τα βλέμματα με τους τολμηρούς θόλους των τροχών, τις λείες, καθαρές επιφάνειες, τους δυναμικούς προφυλακτήρες και τις τολμηρές ποδιές μπρος και πίσω.

Close

 

 

“Το Inster ξεπερνά κατά πολύ τις προσδοκίες των αγοραστών με τη χαρακτηριστική του σχεδίαση και το οδηγοκεντρικό εσωτερικό του, που μεγιστοποιεί τις δυνατότητες του με συναρπαστικούς τρόπους. Με το Inster επαναπροσδιορίζουμε τι σημαίνει να οδηγείς ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο”, δήλωσε ο Simon Loasby, Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής του Κέντρου Σχεδιασμού της Hyundai.

 

Close

 

Στο κομψό και τεχνολογικά προηγμένο cockpit του Inster δεσπόζουν ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25” και μία οθόνη αφής πληροφόρησης και ψυχαγωγίας με λειτουργία πλοήγησης. Η βάση ασύρματης φόρτισης είναι ενσωματωμένη στη συμπαγή κεντρική κονσόλα, η οποία χάριν σχεδίασης δημιουργεί αίσθηση μεγαλύτερης ευρυχωρίας.

Το νέο Inster έρχεται σε δύο εκδόσεις, με μπαταρία 42kWh ή 49kWh, προσφέροντας κορυφαία στην κατηγορία του αυτονομία 355χλμ. με μία μόνο φόρτιση και σε τιμές από €25.900 ή €16.900 με την κρατική χορηγία.