Το νέο Range Rover Sport SV είναι το πιο ισχυρό και δυναμικό Range Rover Sport που κυκλοφόρησε ποτέ, συνδυάζοντας κορυφαίες επιδόσεις, μινιμαλιστική σχεδίαση και δυναμισμό με την απαράμιλλη ικανότητα Range Rover. Το υψηλών επιδόσεων Range Rover Sport SV διαθέτει ένα αποκλειστικό σχεδιασμό με βελτιωμένη αεροδυναμική, μεγαλύτερους αεραγωγούς για περισσότερη ροή αέρα, ακολουθώντας πάντα την κορυφαία και βραβευμένη ταυτότητα του σχεδιαστικού τμήματος.
Διαθέτει μια σειρά τεχνολογιών που βελτιώνουν τις επιδόσεις του μοντέλου όπως το πιο προηγμένο σύστημα ανάρτησης στην κατηγορία του ενώ είναι κατασκευασμένο με εξωτικά υλικά που έχουν σαν στόχο τη μείωση του βάρους και την ανθεκτικότητα.
Το μοντέλο τροφοδοτείται αποκλειστικά από έναν νέο βενζινοκινητήρα 4,4 λίτρων Twin-Turbo MHEV V8 απόδοσης 635 ίππων και 750 Nm ροπής. Είναι ικανό να επιταχύνει από στάση στα εκατό χιλιόμετρα σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα τα 290 χιλιόμετρα την ώρα.
Το καθόλα σύγχρονο και συνάμα μινιμάλ σχεδιασμένο εσωτερικό του Range Rover Sport έχει επίσης εμπλουτιστεί με έξυπνες νέες τεχνολογίες όπως η νέα οθόνη αφής, το infotainment Pivi Pro4 μέσω της κομψής αιωρούμενης γυάλινης οθόνης 13,1 ιντσών, τα ενσωματωμένα συστήματα φωνητικού ελέγχου Amazon Alexa AI6 και ηχοσύστημα που βρίσκεται μέσα στα καθίσματα!.
Παράλληλα το Advanced Software Over The Air να διατηρεί το Range Rover Sport πάντα ενημερωμένο ενώ η νέα τεχνολογία Country Road Assist διατίθεται για πρώτη φορά στο Range Rover Sport και βελτιώνει την άνεση των επιβατών κατά τη χρήση του Adaptive Cruise Control. Το έξυπνο σύστημα χρησιμοποιεί δεδομένα πλοήγησης για να προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα, λαμβάνοντας υπόψη τις στροφές στο δρόμο και τις αλλαγές στο όριο ταχύτητας, επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας εύκολα το όχημα ανάλογα.
Εκτός από την εισαγωγή της νέας έκδοσης SV, η γκάμα του Range Rover Sport έχει δεχθεί μια σειρά από ενημερώσεις, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου plug-in ηλεκτρικού υβριδικού με εκτεταμένη αμιγώς ηλεκτρική εμβέλεια και την ενσωμάτωση της τελευταίας γενιάς τεχνολογίας ψυχαγωγίας Pivi Pro4. Οι επιδόσεις και η αποδοτικότητα βελτιώνονται με ένα ενημερωμένο plug-in ηλεκτρικό υβριδικό σύστημα μετάδοσης. Συγκεκριμένα, η νέα έκδοση P550e (που αντικαθιστά το P510e) προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως και 121 χιλιόμετρα. Το νέο plug-in υβριδικό P550e εντάσσεται στην εκτενή γκάμα κινητήρων του Range Rover Sport και σε συνδυασμό με τον εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα Ingenium 3,0 λίτρων, αποδίδει 550 ίππους και 800 Nm ροπής.
H νέα Bentley Continental GT Speed προσφέρει περισσότερο στιλ, πολυτέλεια και εκρηκτικές επιδόσεις
Η Bentley Motors αποκάλυψε την τέταρτη γενιά Continental GT Speed, ακολουθώντας την 21ετή παράδοση της οικογένειας Continental GT, επαναπροσδιορίζοντας τον απόλυτο συνδυασμό επιδόσεων supercar, χειροποίητης πολυτέλειας σε καθημερινή χρήση.
Διαθέτει ένα ολοκληρωμένο εξωτερικό και εσωτερικό επανασχεδιασμό με καθαρές μοντέρνες λεπτομέρειες ακολουθώντας το νέο σχεδιαστικό DNA που καθιερώθηκε από τις μοναδικές Bentley Bacalar και Batur. Η τέταρτη γενιά είναι εφοδιασμένη με ένα ολοκαίνουργιο υβριδικό σύστημα κίνησης Ultra Performance Hybrid απόδοσης 782 ίππων και 1.000 Nm ροπής, από ένα V8 4,0 λίτρων που συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 190 ίππων. Ένας συνδυασμός που προσφέρει επιδόσεις της τάξης των 3,1 δευτερολέπτων για τα εκατό χιλιόμετρα από στάση με το πλεονέκτημα της ωφέλιμης αυτονομίας 81 km μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα. Αριθμοί που το καθιστούν το ισχυρότερο μοντέλο στην ιστορία τα μάρκας
Τα νέα μοντέλα Continental GT Speed και GTC Speed επωφελούνται από το νέο Bentley Performance Active Chassis. Αυτό περιλαμβάνει Active All Wheel Drive, ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, σύστημα διεύθυνσης σε όλους τους τροχούς, torque vectoring (εμπρός-πίσω και σε όλους τους άξονες), ενεργό σύστημα αντιολίσθησης Dynamic Ride και μια νέα γενιά λογισμικού ελέγχου ESC. Το αποτέλεσμα είναι ότι τα νέα αυτοκίνητα μπορούν να επιτύχουν έναν ακόμη πιο εντυπωσιακό συνδυασμό επιδόσεων, χειρισμού και άνεσης.
Η Continental GT Speed συνεχίζει τις τρεις βασικές σχεδιαστικές πτυχές που εμφανίζονται στην κληρονομιά της Bentley από την εμβληματική Continental R-Type του 1952. Η τέταρτη γενιά ακολουθεί τη μορφή της σύγχρονης δίθυρης Bentley με δυναμικά στοιχεία και κομψές γραμμές, ενισχύοντας το κύρος αυτού του εξαιρετικού πολυτελούς grand tourer. Ξεχωρίζει η εντελώς νέα μπροστινή όψη του αυτοκινήτου και ιδιαίτερα τα ενιαία μπροστινά φωτιστικά σώματα, κάτι που έχει να παρουσιαστεί στο μοντέλο εδώ και δεκαετίες. Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου έχει επίσης επανασχεδιαστεί, συμπεριλαμβανομένου του προφυλακτήρα, των πίσω φωτιστικών σωμάτων και την απολήξεων της εξάτμισης.
Το εσωτερικό διατηρεί την ταυτότητα της μάρκας αλλά με βελτιώσεις στο πακέτο ασφαλείας ADAS, νέο σύστημα infotainment με δυνατότητα ασύρματης συνδεσιμότητας, νέα σχέδια στα καθίσματα, τρεις επιλογές για κορυφαία ηχοσυστήματα και βελτιωμένη ηχομόνωση.
Η νέα Continental GT συνεχίζει να διαθέτει την πρωτοποριακή περιστρεφόμενη οθόνη Bentley Rotating Display - την οθόνη τριών όψεων με οθόνη υψηλής ευκρίνειας 12,3", τρεις κομψούς αναλογικούς πίνακες και μια αδιάσπαστη πλευρά από χειροποίητο καπλαμά.
Για πρώτη φορά στην ιστορία του Continental GT, το κάμπριο Continental GTC λανσάρεται ταυτόχρονα με το κουπέ - παρέχοντας απόλυτη ευελιξία στους πελάτες που εκτιμούν τόσο την οδήγηση με ανοιχτή όσο και με κλειστή οροφή. Η ανοικτή έκδοση διαθέτει το υφασμάτινο σύστημα οροφής της Bentley, διαθέσιμο σε μια σειρά από επτά εξωτερικά χρώματα και αναπτύσσεται σε 19 δευτερόλεπτα σε ταχύτητες έως 48 km/h. Οι επιδόσεις της Continental GTC Speed κόβουν την ανάσα για ένα ανοιχτό Grand Tourer. Τα 0-100 km/h φθάνουν σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα, ενώ τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 285 km/h.
Το μοντέλο αναμένεται στην Κύπρο περί τα μέσα Νοεμβρίου με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αφού ήδη ξεκίνησαν οι προ παραγγελίες στην Κυπριακή αντιπροσωπεία.