Video

28 Sep, 2023 Ώρα 10:19

Δείτε το ηλεκτρικό Nissan Leaf σε κόντρα επιτάχυνσης με… αεροσκάφος Jet!

Thumbnail

Με περισσότερες από 500.000 πωλήσεις μέχρι σήμερα, το Nissan Leaf εξακολουθεί να συγκαταλέγεται μεταξύ των ηλεκτρικών οχημάτων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις όλων των εποχών.

Close

Το Nissan Leaf αποτελεί σύμβολο των πρώτων προσπαθειών της αυτοκινητοβιομηχανίας για βιώσιμη κινητικότητα. Παράγεται σε εργοστάσια στην Ιαπωνία, τις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο και έχει αφήσει το ηλεκτρικό στίγμα του σε 59 αγορές παγκοσμίως. Από το πρωτοποριακό ντεμπούτο του το 2010 μέχρι τις πιο πρόσφατες εκδόσεις, οι ιδιοκτήτες του συγκεκριμένου EV έχουν διανύσει με τα αυτοκίνητά τους περισσότερα από 10 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα αθροιστικά παγκοσμίως, αποτρέποντας την είσοδο στην ατμόσφαιρα περισσότερων από 2,5 δισεκατομμυρίων κιλών εκπομπών CO2.

Αξίζει να αναφέρουμε πως το Nissan Leaf πωλείται στη χώρα μας από 35.980 ευρώ έχοντας μπαταρία 40 kWh προσφέροντας 150 άλογα, 320 Nm ροπής, 0-100 σε 7.9 δευτ. και τελική στα 144χλμ./ώρα. Στην κορυφαία όμως έκδοση με 62 kWh μπαταρία, τα άλογα είναι 217 και το 0-100 έρχεται σε 6.9 δευτ.

Close

Στο νέο σύντομο κλιπ που κυκλοφόρησε η εταιρία, μπορείτε να δείτε το Leaf να ανταγωνίζεται με ένα αεροσκάφος τζετ. Αν και δεν θα αποκαλύψουμε τον νικητή, μπορούμε να σας πούμε ότι πρόκειται για μια στενή μάχη με ελάχιστη διαφορά στη γραμμή του τερματισμού, η οποία επικεντρώνεται στη ζωηρή επιτάχυνση του Leaf από στάση.

 

Close
10 Oct, 2024 Ώρα 10:30

Δείτε τους Koenigsegg, Hennessey και Rimac να οδηγούν ο ένας τα αυτοκίνητα του άλλου (βίντεο)

Thumbnail

Οι Koenigsegg, Rimac και Hennessey είναι μεγάλα ονόματα στον χώρο των hypercar. Οι εταιρείες κατασκευάζουν αυτοκίνητα που ξεπερνούν τα όρια της μηχανικής και της φυσικής και δεν βλέπουμε συχνά τους διευθύνοντες συμβούλους τους πίσω από το τιμόνι των ανταγωνιστών τους. Για πρώτη φορά όμως το Top Gear συγκέντρωσε τα τρία αφεντικά και τρία από τα αυτοκίνητά τους στο Sonoma Raceway για να δει τι σκέφτεται ο καθένας για τα αυτοκίνητα του άλλου.

Close

Τα τρία οχήματα -Hennessy Venom F5 Revolution, Rimac Nevera και Koenigsegg Jesko Attack- έχουν κορυφές επιδόσεων, με το πιο αδύναμο να αποδίδει 1.600 ίππους, περίπου 200 λιγότερους από τα άλλα δύο.

Ο John Hennessey κάθισε για πρώτη φορά πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack και φάνηκε πολύ εντυπωσιασμένος, σχολιάζοντας το πόσο γρήγορα ανταποκρίνεται ο κινητήρας και λέγοντας ότι είναι αρκετά «τρομακτικό» με τον έλεγχο πρόσφυσης ρυθμισμένο. Λέει επίσης ότι είναι πολύ ακατέργαστο αλλά και εκλεπτυσμένο, δίνοντάς του μια διπλή προσωπικότητα.

Close

Στη συνέχεια, ο Mate Rimac κάθισε πίσω από το τιμόνι του δημιουργήματος της Hennessey και δεν δίστασε να το ωθήσει στα όριά του, εκμεταλλευόμενος τον ισχυρότερο κινητήρα εσωτερικής καύσης από οποιοδήποτε σημερινό αυτοκίνητο παραγωγής. Μάλιστα δήλωσε ότι είναι σαν να έχεις βάλει έναν «κινητήρα τέρας σε ένα καρτ».

Ο Christian von Koenigsegg είχε επίσης την ευκαιρία να δοκιμάσει το Rimac Nevera και το Hennessey Venom F5. Φαίνεται εντυπωσιασμένος και από τα δύο, ιδιαίτερα από το αμιγώς ηλεκτρικό Nevera και από το πόσο γρήγορα ένιωσε σαν στο σπίτι του πίσω από το τιμόνι.

Close

Από τους τρεις, ο Mate πίεσε περισσότερο, ιδιαίτερα όταν βρισκόταν πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack.