«Η δεύτερη θέση στην Ευρώπη είναι πολύ μεγάλη επιτυχία και η πιο μεγάλη στην καριέρα μου, μετά τη περσινή τρίτη θέση και την τέταρτη θέση του 2020. Η συνεχής παρουσία στα ψηλά της κατάταξης για τέσσερα χρόνια, σε ένα πρωτάθλημα όπου μετέχουν 35-40 οδηγοί, δείχνει πως τίποτε δεν προέκυψε τυχαία» δηλώνει ο Τζιωρτζής, αναμένοντας την πτήση της TUS Airways από το Ντίσελντορφ για Λάρνακα, επιστρέφοντας στην Κύπρο με την ολοκλήρωση της τέταρτής του χρονιάς στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα NASCAR Whelen EURO SERIES όπου φέτος μετείχε τόσο στη EURO NASCAR 2 όσο και ως rookie (πρωτοεμφανιζόμενος) στην EURO NASCAR PRO.
«Η αλήθεια είναι πως με την ταχύτητα που έδειξα φέτος, ήταν αδιαμφισβήτητο πως δικαιούμουν το πρωτάθλημα, ιδιαιτέρως μετά το εκπληκτικό ξεκίνημα (σ.σ. πέντε νίκες και τέσσερις pole positions στις πρώτες επτά κούρσες). Όμως, το αυτοκίνητο είχε διαφορετική άποψη. Ήρθε η εγκατάλειψη στη δεύτερη κούρσα στην Τσεχία, ο καταστροφικός αγώνας στη Γερμανία με την απώλεια του κινητήρα και την άδικη ποινή που μου στέρησε έξι βαθμούς και αποκορύφωμα τα προβλήματα με τη δύναμη του αυτοκινήτου την πιο κρίσιμη στιγμή, στους δύο τελικούς του Βελγίου. Ένα από όλα αυτά να μην συνέβαινε, σήμερα θα ήμουν πρωταθλητής» επισημαίνει ο Τζιωρτζής, που προηγείτο για 11 κούρσες στην κατηγορία EURO NASCAR 2 χάνοντας το προβάδισμα μόνο στη 12η και τελευταία, μόλις για τέσσερις βαθμούς!
Στο Βέλγιο, όπου οι βαθμοί μετρούσαν διπλά και τα λάθη ήταν ασυγχώρητα αφού δεν μπορούσε να διαγραφεί ένα κακό αποτέλεσμα, ο Τζιωρτζής κατέβαλε τιτάνια προσπάθεια για μια τέταρτη και μια πέμπτη θέση, εκκινώντας έκτος και ένατος αντίστοιχα. Μάλιστα στον τελευταίο αγώνα κέρδισε τέσσερις θέσεις κάνοντας ισάριθμα προσπεράσματα και υπεράνθρωπη προσπάθεια μέσα στη βροχή με σλικ ελαστικά!
Ο Τζιωρτζής έτρεξε στο Βέλγιο με το γερασμένο κινητήρα που είχε βάλει η ομάδα στο αυτοκίνητο μετά την απώλεια κινητήρα στη Γερμανία και αυτό ήταν φανερό που δεν του έδινε τη δύναμη να ακολουθήσει το ρυθμό των πρωτοπόρων, από τους οποίους ήταν φανερά μπροστά όλο το χρόνο.
Προβλημάτων συνέχεια
Τα πράγματα θα μπορούσαν να είχαν εξελιχθεί χειρότερα για τον Κύπριο οδηγό εάν το πρόβλημα στο δυναμό που προέκυψε στον αγώνα της PRO και οδήγησε σε εγκατάλειψη - ενώ βρισκόταν στην τέταρτη θέση - είχε κάνει νωρίτερα την εμφάνισή του. Τελικώς, ο Τζιωρτζής κατετάγη 11ος στο πρωτάθλημα της PRO θέση που δεν αντιπροσωπεύει την ταχύτητα που επέδειξε φέτος, αφού έως και πέντε στροφές πριν το τέλος του τελευταίου αγώνα πάλευε για το Top5 και την πρωτιά στο rookie trophy.
Το εισιτήριο για τις ΗΠΑ
Τον ερχόμενο μήνα ο Τζιωρτζής θα πάει στην πόλη Nashville του Tennessee των ΗΠΑ για την επίσημη τελετή απονομών που θα γίνει στο πλαίσιο των απονομών του αμερικάνικου NASCAR, ενώ θα έχει επαφές με ομάδα που τον προσέγγισε στην αρχή του έτους συζητώντας τη πιθανότητα δοκιμαστικών και επιλεγμένων αγώνων στις ΗΠΑ για το 2024. Στις ΗΠΑ θα πάει και τον προσεχή Φεβρουάριο και πάλι ως καλεσμένος του NASCAR συνεχίζοντας τις επαφές για το ενδεχόμενο μεταπήδησης στην άλλη μεριά του Ατλαντικού το επόμενο διάστημα.
Ο Βλαδίμηρος Τζιωρτζής αγωνίστηκε το 2023 με την στήριξη του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού και του Υφυπουργείου Τουρισμού, χορηγούς την ALCO Filters, την ENEOS Motor Oil και τη Psaltis Auto Parts και υποστηρικτές Televantos Used Trucks, Sana Hiltonia και η πίστα Daytona όπου έκανε τα πρώτα βήματα της καριέρας του. Επίσημος αερομεταφορέας για τον τελικό στο Βέλγιο ήταν η TUS Airways.

Time Attack Superbattle – Δυνατές συμμετοχές στον μεγάλο αγώνα στην Achna Speedway!
Με πολλούς και δυνατούς οδηγούς διοργανώνεται το Time Attack Superbattle στην πίστα Achna Speedway το Σαβατοκυρίακο 1 & 2 Νοεμβρίου.
Για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια, η διοργάνωση φέρνει στην Κύπρο τον πρωταθλητή Αναβάσεων Ελλάδας, Πιτ Παρθένη να ανταγωνιστεί τους κύπριους πρωταθλητές!
Βέβαια, τα πράγματα δείχνουν «άγρια» αφού όλοι είναι έτοιμοι να σπάσουν χρόνους και ρεκόρ.
Ο Μιχάλης Σοφοκλέους είναι πανέτοιμος με το δικό του EVO και κοντραριστεί με τον Μιχάλη Μιχαήλ με το Mazda RX7 για τον απόλυτο χρόνο της κατηγορίας.
Στα Radical, ο Ρένος Σοφοκλέους θα παλέψει με τον Χρίστο Χατζηγεωργίου σε χρόνους κοντά στο 1.00 λεπτό!
Στην RCE2 4WD o πρωταθλητής Ελλάδας με το δυνατό EVO του θα έχει να ανταγωνιστεί τον Γιώργο Μακεδόνα, τον Χάρη Περίκκο και τον Αργύρη Μπέλλου που επιστρέφει δυναμικά. Μια κατηγορία με πανέμορφα και δυνατά αυτοκίνητα που θα καθηλώσει τους θεατές!
Ο Κωνσταντίνος Λοΐζου με το θηριώδες – πλέον – Honda Civic θα παλέψει με το χρονόμετρο ενώ μαζί του θα τρέξουν Ο Φάνος Παναγιώτου και ο Παναγιώτης Χρυσοστόμου με το Honda Integra της HP Motorsport.
Στην κατηγορία RCE2 2WD o Στέλιος Σάββα είναι βέβαιος για την επικράτηση του μιας και στην κατηγορία του θα τρέξουν μαζί του για πρώτη φορά δοκιμάζοντας βασικά το αυτοκίνητο οι “Jethros” και Χάρης Περίκκος με το Mazda RX 7 της HP Motorsport. Πρόκειται για ένα πανέμορφο project και στόχος είναι απλά η δοκιμή του αυτοκινήτου.
Στην RCS1 o Στέλιος Κυθρεώτης θα δώσει το παρόν του όπως πάντα με το Honda ενώ στην RCS2 o Μάριος Σολωμού θα αντιμετωπίσει τον Αντρέα Κυριάκου.
Στα πολιτικά αυτοκίνητα έχουμε επίσης δυνατές συμμετοχές όπως του Λούκα Καρεκλά, του νεαρού και ανερχόμενου Σταύρου Χαραλάμπους και του Λύσανδρου Πουζούκη.
Οι συμμετοχές ξεπέρασαν τις 30 και το θέαμα αναμένεται να είναι εντυπωσιακό σε όλες τις κατηγορίες!
Μέγας χορηγός του αγώνα η εταιρεία Psaltis ENEOS, με υποστηρικτές τις εταιρείες Shell, Αχναγάλ, Toolwarehouse, Σταγόνα Αγρού, Satworks, Trust Racing, Limassol Tyres, GT2i, ZRP και βέβαια το επερχόμενο Boyz Stuff Show.
Δείτε τις συμμετοχές και το πρόγραμμα του αγώνα:
