Την GTS παρουσίασε η McLaren, με το νέο “πρακτικό” supercar να αντικαθιστά το GT, που κυκλοφόρησε το 2019. Το GTS φέρει ενεργή ανάρτηση και κεραμικά φρένα στον βασικό εξοπλισμό, με την απόσταση από το έδαφος να κυμαίνεται από 11 έως 13 εκατοστά ανάλογα με το εάν το σύστημα ανύψωσης είναι ενεργό ή όχι, το οποίο λειτουργεί γρηγορότερα από αυτό της GT. Συγκεκριμένα, ο χρόνος που χρειάζεται το αυτοκίνητο για να σηκώσει το μπροστινό του μέρος έχει μειωθεί στο μισό, από τα 8 στα 4 δευτερόλεπτα.

Κίνηση παίρνει από τον V8 4,0-λίτρων twin-turbo κινητήρα απόδοσης 635 ίππων στις 7.500 σ.α.λ και 630 Nm ροπής μεταξύ 5.500 και 6.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται με SSG 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,2 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 326 χλμ/ώρα.

Ζυγίζει 1.520 κιλά, 10 κιλά λιγότερο από το GT, με τον χώρο αποσκευών του να ανέρχεται στα 570 λίτρα (150 κάτω από το καπό και 420 στο πίσω μέρος).

Στο εσωτερικό του συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25″ και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 7″. Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει ηχοσύστημα Bowers & Wilkins, αποτελούμενο από 12 ηχεία, κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και Kevlar.

Αποκαλυπτήρια στις 23 Απριλίου για τη νέα ναυαρχίδα της Lexus, το ES
Η Lexus είναι ένα βήμα πριν αποκαλύψει την επόμενη γενιά του ES, και μας δίνει μία πρώτη γεύση με ένα επίσημο teaser. Το πολυτελές σεντάν θα αποκαλυφθεί στις 23 Απριλίου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης στην Κίνα, ενώ αναμένεται να πωλείται σε όλες τις αγορές του κόσμου.
Είναι ενδιαφέρον ότι το νέο ES χαρακτηρίζεται ως «παγκόσμια ναυαρχίδα», μια ονομασία που μπορεί να σηματοδοτεί μια αλλαγή στη γκάμα της Lexus και ενδεχομένως να υπονοεί την ενδεχόμενη κατάργηση του μεγαλύτερου σεντάν LS. Από την εικόνα teaser, το τελευταίο ES φαίνεται να υιοθετεί ένα πιο κομψό, πιο αεροδυναμικό προφίλ, με μια γραμμή οροφής τύπου fastback που εκσυγχρονίζει τη σιλουέτα του.
Μπροστά, το ES διαθέτει μια επανασχεδιασμένη διάταξη προβολέων LED που χωρίζεται σε δύο στοιχεία, μαζί με μια νέα εκδοχή της χαρακτηριστικής ατρακτοειδούς μάσκας της Lexus. Το πίσω μέρος παρουσιάζει πίσω φώτα πλήρους πλάτους, σμιλευμένους ώμους και ψεύτικους αεραγωγούς. Οι ζάντες αλουμινίου μεγάλης διαμέτρου και πολλαπλών ακτίνων ολοκληρώνουν την ανανεωμένη εμφάνιση, δίνοντας στο sedan μια πιο εκλεπτυσμένη και επιβλητική στάση.
Αναμονή για τις 23 Απριλίου όπου θα αποκαλυφθεί κάθε λεπτομέρεια του μοντέλου
