Η BMW επιδεικνύει όλη τη λαμπερή νέα τεχνολογία με στο Consumer Electronics Show (CES) 2024. Αυτό περιλαμβάνει βελτιωμένες δυνατότητες ψυχαγωγίας, επαυξημένη πραγματικότητα (AR), καλύτερο φωνητικό βοηθό και αυτόνομο παρκάρισμα.
Τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά για τους σημερινούς ιδιοκτήτες BMW είναι οι δυνατότητες ψυχαγωγίας που προσφέρει το Λειτουργικό Σύστημά της 9. Το σύστημα που θα είναι διαθέσιμο κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους, θα κάνει το παιχνίδι εντός οχήματος ακόμα καλύτερο.
Ήδη, η βαυαρική μάρκα επιτρέπει στους επιβάτες να παίζουν ένα βιντεοπαιχνίδι στις οθόνες του οχήματος ενώ φορτίζουν. Ωστόσο, σύντομα θα μπορούν να συνδέσουν οποιοδήποτε χειριστήριο βιντεοπαιχνιδιών Bluetooth στο όχημά τους και να παίξουν ακόμη περισσότερα παιχνίδια.
Για να επιδείξουν τη νέα λειτουργία, οι συμμετέχοντες στη CES 2024 θα μπορούν να παίξουν το «Beach Buggy Racing 2», ένα γεμάτο δράση παιχνίδι αγώνων που μπορεί να παίξει ένα άτομο ή και περισσότερα χρησιμοποιώντας τη λειτουργία split-screen.
Αν θέλουν απλώς να παρακολουθήσουν κάτι, αντί να παίξουν ένα βιντεοπαιχνίδι, οι κάτοχοι της Σειράς 7 που διαθέτουν Λειτουργία 8.5 ή 9 θα μπορούν πλέον να παρακολουθούν τηλεόραση και ταινίες στην μπροστινή οθόνη (και όχι μόνο στις πίσω σειρές). Η BMW συνεργάστηκε με το XPERI για να βελτιστοποιήσει το λειτουργικό σύστημα TiVo και οι πελάτες μπορούν πλέον να παρακολουθούν ζωντανά αθλητικά και ειδήσεις και να περιηγούνται σε μια βιβλιοθήκη τηλεοπτικών σειρών και ταινιών.
Αυτό περιλαμβάνει την προσφορά στους συμμετέχοντες στο CES ένα «ταξίδι επαυξημένης πραγματικότητας» στο Λας Βέγκας. Οι επισκέπτες θα πρέπει να φορέσουν γυαλιά AR και θα δουν πώς η τεχνολογία της BMW μπορεί να τους ενημερώσει για οδικούς κινδύνους, σημεία ενδιαφέροντος, πλοήγηση, ακόμη και ψυχαγωγικό περιεχόμενο, τα οποία είναι όλα πάνω στον πραγματικό κόσμο.
Επιπλέον, η αυτοκινητοβιομηχανία συνεργάζεται με την Amazon για να επιδείξει έναν Έξυπνο Προσωπικό Βοηθό. Θα χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να προσφέρει απαντήσεις συνομιλίας σε ερωτήσεις του οδηγού σχετικά με τις λειτουργίες του οχήματος.
Τέλος, η BMW υποστηρίζει ότι θα επιδείξει το σύστημα αυτόνομης στάθμευσης Επιπέδου 4 επόμενης γενιάς στην CES 2024. Με αυτό οι πελάτες μπορούν να αφήσουν το όχημά τους και το αυτοκίνητό τους θα φύγει, θα ψάξει για ένα σημείο, θα μπει σε αυτό. Οι ιδιοκτήτες θα μπορούν επίσης να καλέσουν το όχημά τους σε αυτούς.
Mercedes: Ετοιμάζει πατέντα ώστε να ενσωματώνει τα φρένα μέσα στους ηλεκτροκινητήρες των EV
Ξεχάστε όσα γνωρίζατε για τα φρένα καθώς η Mercedes είναι έτοιμη να φέρει την επανάσταση. Με μία νέα πατέντα που αφορά τα ηλεκτρικά μοντέλα, τα φρένα δεν θα χρειάζονται αλλαγή, ποτέ, ενώ θα βρίσκονται μέσα στον ηλεκτροκινητήρα.
Πιο συγκεκριμένα, η γερμανική εταιρία τοποθέτησε τα φρένα στο εσωτερικό του περιβλήματος της μονάδας κίνησης ενός ηλεκτρικού οχήματος και διαφημίζει πολλαπλά πλεονεκτήματα, όπως το να μην χρειάζεται ποτέ να συντηρούνται, σε όλη τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου.
Τα ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να χρησιμοποιούν τους κινητήρες τους για να επιβραδύνουν, όχι μόνο εξοικονομώντας τα φρένα τριβής από τη φθορά, αλλά και τροφοδοτώντας με ηλεκτρική ενέργεια τη συστοιχία μπαταριών τους. Η Mercedes επανασχεδίασε πλήρως την πέδηση και υποστηρίζει ότι αυτό το σύστημα δεν θα πρέπει να απαιτεί σέρβις για όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος και όλη η σκόνη των φρένων που παράγεται, θα διατηρείται μέσα στο σύστημα σε ένα χώρο που δεν χρειάζεται να αδειάζει.
Η Mercedes υποστηρίζει ότι υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα εκτός από το ότι το σύστημα είναι «σχεδόν χωρίς συντήρηση». Όπως για παράδειγμα το γεγονός ότι αφαιρούνται τέσσερα δισκόφρενα από τους τροχούς μειώνοντας το βάρος ενώ δεν υπάρχει περιορισμός μεγέθους αντιστοιχίας φρένων με τροχούς. Θα μπορούν να τοποθετηθούν τροχοί οποιαδήποτε διαμέτρου καθώς δεν θα υπάρχουν απαιτήσει ψύξης, ακόμα και κλειστού τύπου, οι οποίοι βελτιώνουν κατακόρυφα την αεροδυναμική.
Το επερχόμενο πρότυπο εκπομπών Euro 7 δεν εξετάζει μόνο τις εκπομπές ρύπων στην εξάτμιση. Λαμβάνει επίσης υπόψη τις εκπομπές σωματιδίων από τα ελαστικά και τα φρένα των οχημάτων, οπότε η διατήρηση της σκόνης των φρένων από το να πηγαίνει στο περιβάλλον θα γίνει περισσότερο θέμα συζήτησης στην Ευρώπη μόλις τεθεί σε ισχύ το EU7 το 2026.