Στο επίσημο λογαριασμό της στην πλατφόρμα «X», η Formula 1 ανακοίνωσε τη νέα πίστα που θα κατασκευαστεί στη Μαδρίτη και θα ενταχθεί στο επίσημο καλεντάρι από το 2026 (θα παραμείνει μάλιστα για τουλάχιστον μέχρι το 2035).
Η πίστα θα χρησιμοποιεί και δημόσιους δρόμους (σιρκουί πόλης δηλαδή όμως η Τζέντα, το Λας Βέγκας, το Μπακού κ.α.) αλλά και ιδιωτικούς, ειδικά κατασκευασμένους για το Grand Prix.

Η νέα πίστα στη Μαδρίτη
Το συνολικό της μήκος θα είναι στα 5.474μ. και θα αποτελείται από 20 στροφές. Στροφές αργές, μεσαίες και γρήγορες, σχηματίζοντας μάλιστα και κάμποσα σικέιν. Αν και η πίστα δεν υπάρχει ακόμα, ο μέσος μέσος εκτιμώμενος χρόνος γύρου, είναι στο 1:32.450.
Οι ευθείες οι οποίες θα μπορούν να επιτρέπουν τη χρήση DRS είναι δύο (σύμφωνα με το σχεδιάγραμμα), ενώ οι κερκίδες θα μπορούν να φιλοξενήσουν λίγο πάνω από 100.000 άτομα.
Το σημείο που θα φτιαχτεί η πίστα, σχεδόν συνορεύει και με άλλα μεγάλα αθλητικά κτίρια, όπως το προπονητικό κέντρο και γήπεδο της Ρεάλ Μαδρίτης και της Αθλέτικο. Σε απόσταση μόλις 16χλμ. από το κέντρο της πόλης, η FIA ήδη υποστηρίζει πως το 90% των θεατών θα μπορεί να φτάσει στην πίστα σε λίγα μόλις λεπτά, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τα ΜΜΜ.

Όπως προαναφέρθηκε, η Μαδρίτη έχει υπογράψει συμφωνία για την ένταξή της στο ημερολόγιο της F1 από το 2026, και απαιτείται πολλή δουλειά μέχρι τότε για να οριστικοποιηθούν οι λεπτομέρειες της διάταξης, να εξασφαλιστούν οι απαραίτητες εγκρίσεις και να ληφθούν υπόψη οι υλικοτεχνικές υποδομές της διοργάνωσης.
Πρέπει να περάσει από την ιδέα στη λεπτομερή κατασκευή και να αποκτήσει άδεια πίστας Grade 1.
Άντε και στα δικά μας.

Με χρωματισμό αφιερωμένο στον Niki Lauda η Ferrari στη Monza
Η Ferrari αποκάλυψε το ειδικό livery που θα έχουν τα μονοθέσιά της στο Ιταλικό Grand Prix αυτό το Σαββατοκύριακo, για να τιμήσει την 50ή επέτειο από την πρώτη νίκη του Niki Lauda στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Ο Lauda κέρδισε το πρωτάθλημα του 1975 στις 7 Σεπτεμβρίου στη Monza, ενώ ο φετινός αγώνας θα διεξαχθεί ακριβώς την ίδια ημέρα.
To livery αποτελείται από περισσότερο λευκό χρώμα στο κάλυμμα του κινητήρα, από ρετρό αριθμούς και ρετρό καπάκια των τροχών, σε μια αναφορά στην Ferrari 312T που οδηγούσε ο Niki Lauda. Η Ferrari κέρδισε επίσης τον τίτλο κατασκευαστών εκείνης της χρονιάς.

Οι Lewis Hamilton και Charles Leclerc θα φορούν επίσης ειδικές φόρμες εμπνευσμένες από αυτές που φορούσε ο Lauda πριν από 50 χρόνια.
Close Όπως κάθε χρόνο, ανυπομονούμε να βγούμε στην πίστα της Monza, ειδικά λίγες μέρες μετά τον αγώνα στο Ζάντβορτ, ο οποίος δεν έφερε τα αποτελέσματα που ελπίζαμε, ακόμα κι αν αποδείξαμε ότι είχαμε τον ρυθμό αγώνα για να τα πάμε καλά.
Για όλη την ομάδα, το να περιβάλλεται από το πάθος των tifosi μας είναι ένα απίστευτο κίνητρο να βάζουμε την καρδιά μας σε ό,τι κάνουμε. Στόχος μας είναι να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας για να τους ανταποδώσουμε τη συνεχή υποστήριξή τους.
Ωστόσο, για να το πετύχουμε αυτό, πρέπει να αφήσουμε στην άκρη τα συναισθήματα και να επικεντρωθούμε στο να διασφαλίσουμε ότι θα εκτελέσουμε το Σαββατοκύριακο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, από τον πρώτο κιόλας γύρο των ελεύθερων δοκιμών μέχρι και τον τελευταίο γύρο του αγώνα»
Κατά τη διάρκεια αυτής της σεζόν, έχουμε σημειώσει πρόοδο όσον αφορά την ανταγωνιστικότητα, αλλά με τόσο έντονο ανταγωνισμό, πρέπει να είμαστε άψογοι για να πετύχουμε τα αποτελέσματα που στοχεύουμε. Θα δώσουμε τα πάντα, γνωρίζοντας ότι μπορούμε να βασιστούμε στην αγάπη και την υποστήριξη των tifosi μας,
δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari, Fred Vasseur.

