Ειδήσεις

08 Mar, 2024 Ώρα 14:16

Έρχεται η εντυπωσιακή Porsche Taycan Turbo GT!

Thumbnail

Λίγες εβδομάδες μετά την παρουσίαση της ανανεωμένης Taycan, μ’ ένα ιδιαιτέρως επιθετικό και συνάμα «ιντριγκαδόρικο» teaser, η Porsche προαναγγέλλει τα αποκαλυπτήρια της πιο «καυτής» έκδοσης του μοντέλου, τη Δευτέρα 11 Μαρτίου.

Close

Τα επίσημα αποκαλυπτήρια θα γίνουν παρουσία του αντιπροέδρου τη μάρκας, Kevin Giek, του βετεράνου οδηγού στις 24 ώρες του Le Mans, Timo Bernhard και του οδηγού εξέλιξης Lars Kern και τότε θα έχουμε όλα τα στοιχεία για την Taycan Turbo GT, την ισχυρότερη Porsche παραγωγής ever.

Σε κάθε περίπτωση, δεν βρισκόμαστε σε αχαρτογράφητα νερά. Γνωρίζουμε, ήδη, ότι η ναυαρχίδα του ανανεωμένου μοντέλου, η Taycan Turbo S, χάρη στους δύο πανίσχυρους ηλεκτροκινητήρες, αποδίδει 952 ίππους και μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα, σε 2,4 δευτερόλεπτα!

Close

Η Turbo GT θεωρείται βέβαιο ότι θα «σπάει» το όριο των 1.000 ίππων (οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για 1.014) και θα ξεχωρίζει για τις αγωνιστικές προδιαγραφές της, το ισχυρότερο πλαίσιο, τη γεωμετρία της ανάρτησης, την ικανότητα, με τα εξελιγμένα συστήματα της Porsche, να μεταβάλλει την κινητικότητά της, ανάλογα με τις συνθήκες.

Η ταχύτερη Taycan γύρισε στο Nurburgring με ρεκόρ 7:07.55 . Δηλαδή, 18 δευτερόλεπτα ταχύτερη από το αντίπαλο Tesla Model S Plaid και μόνο 2,25 δευτερόλεπτα πιο αργή, από το υπεραυτοκίνητο Rimac Nevera.

Close
15 May, 2024 Ώρα 13:00

Μετά από 5 εκατ. χιλιόμετρα δοκιμών, έτοιμη για παρουσίαση η πρώτη υβριδική Porsche 911 στην ιστορία

Thumbnail

Η Porsche γράφει ιστορία καθώς για πρώτη φορά η 911 έρχεται με υβριδικό σύνολο και η εταιρία υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις και ακόμα πιο σπορ αντιδράσεις.

Close

 

 

Περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών

«Για πρώτη φορά στην 61χρονη ιστορία της εταιρίας, εγκαθίσταται ένα υβριδικό σύστημα κίνησης σε μια 911 για το δρόμο. Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα επιδόσεων κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική”, λέει ο Frank Moser, Αντιπρόεδρος των μοντέλων 911 και 718. «Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης και δοκιμάσαμε τη νέα 911 κάτω από κάθε είδους συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Από το παγωμένο κρύο μέχρι την καυτή ζέστη, όπως συνέβη κατά τα τελευταία στάδια των δοκιμών στο Ντουμπάι.

 

Close

 

Είτε με υψηλό φορτίο του συστήματος μετάδοσης κίνησης στις απαιτητικές συνθήκες των ορεινών περασμάτων, είτε με την κίνηση στο stop-and-go ενός αστικού περιβάλλοντος, η νέα 911 ξεπέρασε με άνεση ακόμα και τις πιο δύσκολες προκλήσεις. Συνολικά, οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμών συμπλήρωσαν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα οδήγησης για την ανάπτυξη.»

Πιο γρήγορη από την προκάτοχό της στο Nürburgring κατά 8,7 δευτερόλεπτα

Οι δοκιμές και η ρύθμιση στο Nürburgring είχαν πάντα ιδιαίτερη σημασία κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της 911. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο πρεσβευτής οδηγός της Porsche, Jörg Bergmeister, ολοκλήρωσε έναν γύρο σε 7:16,934 λεπτά – 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την αντίστοιχη έκδοση του προηγούμενου μοντέλου. Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με τα στάνταρ ελαστικά δρόμου, καθώς και με το κιτ αεροδυναμικής με σταθερή πίσω αεροτομή που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός για αρκετές γενιές μοντέλων τώρα, και το οποίο παρέχει αυξημένη κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες.

 

 

Λεπτομέρειες για το υβριδικό σύστημα κίνησης δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές. Η Porsche μάς λέει ότι στοχεύει στις επιδόσεις, κάτι που απέδειξε και ο χρόνος στην πίστα.

Όλα θα αποκαλυφθούν στις 28 Μαΐου. Βεβαιωθείτε ότι θα επιστρέψετε σε 15 ημέρες, όπου θα σας έχουμε όλες τις λεπτομέρειες.