Ειδήσεις

15 Mar, 2024 Ώρα 10:12

Το 2023 ήταν μια χρονιά ανάπτυξης για τη Volvo Cars

Thumbnail

Για τη Volvo Cars, το 2023 ήταν μια ιδιαίτερα σημαντική χρονιά, όχι μόνο από πλευράς παρουσίασης νέων μοντέλων, αλλά και για την υλοποίηση των στόχων της στην πορεία της προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση. Όπως είναι ήδη γνωστό, η Volvo στοχεύει, μέχρι τα μέσα αυτής της δεκαετίας, οι μισές από τις πωλήσεις της παγκόσμια να προέρχονται από αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα ενώ μέχρι το 2030 σχεδιάζει να διαθέτει στην αγορά μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. 

Close

Κατά την περσινή χρονιά, η Volvo παρουσίασε αρκετά νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά συνάμα προχώρησε σε πολλές και σημαντικές επενδύσεις προς τους στόχους της για τη βιωσιμότητα. Παράλληλα, κατέγραψε για ακόμα μια φορά αύξηση στις πωλήσεις της. 

Το αμιγώς ηλεκτρικό Volvo EX30, που παρουσιάστηκε περί τα τέλη του 2023, είναι το μικρότερο SUV στην ιστορία της μάρκας, και αποτελεί ένα βασικό στρατηγικό πυλώνα στην πορεία της μάρκα προς την ηλεκτρική εποχή. Πρόκειται για ένα μοντέλο που τοποθετεί την Volvo σε μια νέα, για αυτήν, κατηγορία που αναπτύσσεται ραγδαία. Δηλαδή πελάτες που αναζητούν ένα μικρό αλλά premium SUV. Πριν ακόμη προλάβει να περάσει στην αγορά άρχισε να μαζεύει βραβεία από τα διεθνή Μέσα Ενημέρωσης για το αυτοκίνητο. 

Close

 

 

Επίσης, η Volvo παρουσίασε το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό MPV, το Volvo EM90. Ένα πραγματικό σκανδιναβικό σαλόνι στον δρόμο που συνδυάζει την άνεση και την πολυτέλεια με την ποιότητα της Volvo Cars. 

Όσον αφορά τις πωλήσεις, ο Νοέμβριος ήταν ο 15ος συνεχόμενος μήνας αύξησης των πωλήσεων, με το μερίδιό των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων να ανέρχεται στο 16%, αποδεικνύοντας ξεκάθαρα ότι η μάρκα βρίσκεται στον σωστό δρόμο.  

Τα νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα αποτελούν σημαντικές επενδύσεις για τη μάρκα όμως η Volvo επενδύει στο μέλλον της και με διάφορους άλλους τρόπους. Για παράδειγμα, κατασκευάζει ένα  νέο εργοστάσιο παραγωγής στη Σλοβακία όπως και ένα νέο εργοστάσιο μπαταριών στη Σουηδία. Το τελευταίο γίνεται στα πλαίσια κοινοπραξίας με τη Northvolt που έχει ως αντικείμενο την τεχνολογία μπαταριών.

Στην έδρα της μάρκας, στο Γκέτεμποργκ, ξεκίνησε τις εργασίες του ένα νέο υπερσύγχρονο κέντρο δοκιμών λογισμικού, ενώ στο παγκόσμιο δίκτυο των τεχνολογικών της κέντρων προστέθηκαν δύο νέα Tech Hubs στην Κρακοβία και τη Σιγκαπούρη. Επίσης, κατά το 2023 η Volvo προχώρησε και στα εγκαίνια μιας νέας επιχειρηματικής μονάδας, που ονομάζεται Volvo Cars Energy Solutions.

Close
 

Το 2024 θα είναι άλλο ένα καθοριστικό έτος για τον εν εξελίξει στρατηγικό μετασχηματισμό της μάρκας αφού η παρουσίαση τριών νέων μοντέλων στην αγορά. Tα EX30, EM90, καθώς και το κορυφαίο SUV EX90, θα βοηθήσουν τη μάρκα να διευρύνει το πελατολόγιό της σε τρεις εντελώς νέες κατηγορίες της αγοράς.  

15 May, 2024 Ώρα 13:00

Μετά από 5 εκατ. χιλιόμετρα δοκιμών, έτοιμη για παρουσίαση η πρώτη υβριδική Porsche 911 στην ιστορία

Thumbnail

Η Porsche γράφει ιστορία καθώς για πρώτη φορά η 911 έρχεται με υβριδικό σύνολο και η εταιρία υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις και ακόμα πιο σπορ αντιδράσεις.

Close

 

 

Περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών

«Για πρώτη φορά στην 61χρονη ιστορία της εταιρίας, εγκαθίσταται ένα υβριδικό σύστημα κίνησης σε μια 911 για το δρόμο. Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα επιδόσεων κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική”, λέει ο Frank Moser, Αντιπρόεδρος των μοντέλων 911 και 718. «Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης και δοκιμάσαμε τη νέα 911 κάτω από κάθε είδους συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Από το παγωμένο κρύο μέχρι την καυτή ζέστη, όπως συνέβη κατά τα τελευταία στάδια των δοκιμών στο Ντουμπάι.

 

Close

 

Είτε με υψηλό φορτίο του συστήματος μετάδοσης κίνησης στις απαιτητικές συνθήκες των ορεινών περασμάτων, είτε με την κίνηση στο stop-and-go ενός αστικού περιβάλλοντος, η νέα 911 ξεπέρασε με άνεση ακόμα και τις πιο δύσκολες προκλήσεις. Συνολικά, οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμών συμπλήρωσαν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα οδήγησης για την ανάπτυξη.»

Πιο γρήγορη από την προκάτοχό της στο Nürburgring κατά 8,7 δευτερόλεπτα

Οι δοκιμές και η ρύθμιση στο Nürburgring είχαν πάντα ιδιαίτερη σημασία κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της 911. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο πρεσβευτής οδηγός της Porsche, Jörg Bergmeister, ολοκλήρωσε έναν γύρο σε 7:16,934 λεπτά – 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την αντίστοιχη έκδοση του προηγούμενου μοντέλου. Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με τα στάνταρ ελαστικά δρόμου, καθώς και με το κιτ αεροδυναμικής με σταθερή πίσω αεροτομή που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός για αρκετές γενιές μοντέλων τώρα, και το οποίο παρέχει αυξημένη κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες.

 

 

Λεπτομέρειες για το υβριδικό σύστημα κίνησης δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές. Η Porsche μάς λέει ότι στοχεύει στις επιδόσεις, κάτι που απέδειξε και ο χρόνος στην πίστα.

Όλα θα αποκαλυφθούν στις 28 Μαΐου. Βεβαιωθείτε ότι θα επιστρέψετε σε 15 ημέρες, όπου θα σας έχουμε όλες τις λεπτομέρειες.