Ειδήσεις

21 Mar, 2024 Ώρα 08:49

To Dacia Spring παραμένει το πιο οικονομικό αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη

Thumbnail

Η Dacia παρουσίασε πρόσφατα το Spring, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας που τώρα περνά στη δεύτερη του γενιά. Πιο ελκυστικό από ποτέ, με ολοκαίνουργια εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση, πάντα στα πρότυπα της νέας σχεδιαστικής ταυτότητας της Dacia, το Spring παραμένει το πιο οικονομικό αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη.

Close

 

 

Ένα μοντέλο, που λόγω της εντυπωσιακής σχέσης αξίας / αγοράς έκανε την κινητικότητα, χωρίς εκπομπές ρύπων, προσιτή σε μια ευρεία πελατειακή βάση. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2021 και ήταν το τρίτο πιο δημοφιλές ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πωλήθηκε σε ιδιώτες το 2022 και το 2023. Συνολικά, περισσότερα από 140.000 Dacia Spring έχουν πωληθεί παγκοσμίως από την κυκλοφορία του ενώ πήρε και σημαντικά βραβεία όπως το «Best Buy Car of Europe» από τον Δημοσιογραφικό Οργανισμό Autobest, και τη μέγιστη βαθμολογία 5 αστέρων από τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό οργανισμό Green NCAP.

 

Close

 

Το Dacia Spring έχει βρει το κοινό του ως ιδανική λύση για τους ανθρώπους που αναζητούν απλή, προσιτή και αποτελεσματική μετακίνηση χωρίς εκπομπές ρύπων. Τα δεδομένα που συλλέγονται μέσω των ενσωματωμένων συνδεδεμένων συστημάτων του οχήματος που δείχνουν ότι η μέση ημερήσια διαδρομή που πραγματοποιούν οι χρήστες του Spring καλύπτει 37 χιλιόμετρα με ταχύτητες περίπου στα 37 km/h ενώ το 75% φορτίζουν τα αυτοκίνητα τους στο σπίτι. Έχοντας σαν βάση αυτά τα δεδομένα, το νέο Dacia Spring αναβάθμισε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά ούτως ώστε να γίνει ακόμα πιο ελκυστικό προς τον υποψήφιο αγοραστή αλλά και να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Μοντέρνο, σύγχρονο με ανανεωμένο  σχεδιασμό, και το σημαντικότερο, διατηρεί στο έπακρο τη φιλοσοφία της Dacia όσον αφορά τη σχέση αξίας / αγοράς.

 

 

Το μοντέλο διαθέτει πλέον μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους για οδηγό και επιβάτες αλλά και την καλύτερη χωρητικότητα φόρτωσης στην κατηγορία του. Διαθέτει επίσης ένα έξυπνο ψηφιακό ταμπλό με οθόνη 7" και κεντρική οθόνη πολυμέσων 10"

Η Dacia είναι η μάρκα που ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο στις πραγματικές ανάγκες των πελατών της, παρουσιάζοντας σύγχρονα μοντέλα στη σωστή τιμή. Τα αυτοκίνητα της Dacia πωλούνται σήμερα σε 44 χώρες, μεταξύ των οποίων και στην Κύπρο.

Τα μοντέλα της DACIA - Sandero, Sandero Stepway, Jogger και Duster βρίσκονται στους εκθεσιακούς χώρους του Ομίλου Πηλακούτα σε όλες τις πόλεις.

15 May, 2024 Ώρα 13:00

Μετά από 5 εκατ. χιλιόμετρα δοκιμών, έτοιμη για παρουσίαση η πρώτη υβριδική Porsche 911 στην ιστορία

Thumbnail

Η Porsche γράφει ιστορία καθώς για πρώτη φορά η 911 έρχεται με υβριδικό σύνολο και η εταιρία υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις και ακόμα πιο σπορ αντιδράσεις.

Close

 

 

Περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών

«Για πρώτη φορά στην 61χρονη ιστορία της εταιρίας, εγκαθίσταται ένα υβριδικό σύστημα κίνησης σε μια 911 για το δρόμο. Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα επιδόσεων κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική”, λέει ο Frank Moser, Αντιπρόεδρος των μοντέλων 911 και 718. «Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης και δοκιμάσαμε τη νέα 911 κάτω από κάθε είδους συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Από το παγωμένο κρύο μέχρι την καυτή ζέστη, όπως συνέβη κατά τα τελευταία στάδια των δοκιμών στο Ντουμπάι.

 

Close

 

Είτε με υψηλό φορτίο του συστήματος μετάδοσης κίνησης στις απαιτητικές συνθήκες των ορεινών περασμάτων, είτε με την κίνηση στο stop-and-go ενός αστικού περιβάλλοντος, η νέα 911 ξεπέρασε με άνεση ακόμα και τις πιο δύσκολες προκλήσεις. Συνολικά, οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμών συμπλήρωσαν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα οδήγησης για την ανάπτυξη.»

Πιο γρήγορη από την προκάτοχό της στο Nürburgring κατά 8,7 δευτερόλεπτα

Οι δοκιμές και η ρύθμιση στο Nürburgring είχαν πάντα ιδιαίτερη σημασία κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της 911. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο πρεσβευτής οδηγός της Porsche, Jörg Bergmeister, ολοκλήρωσε έναν γύρο σε 7:16,934 λεπτά – 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την αντίστοιχη έκδοση του προηγούμενου μοντέλου. Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με τα στάνταρ ελαστικά δρόμου, καθώς και με το κιτ αεροδυναμικής με σταθερή πίσω αεροτομή που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός για αρκετές γενιές μοντέλων τώρα, και το οποίο παρέχει αυξημένη κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες.

 

 

Λεπτομέρειες για το υβριδικό σύστημα κίνησης δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές. Η Porsche μάς λέει ότι στοχεύει στις επιδόσεις, κάτι που απέδειξε και ο χρόνος στην πίστα.

Όλα θα αποκαλυφθούν στις 28 Μαΐου. Βεβαιωθείτε ότι θα επιστρέψετε σε 15 ημέρες, όπου θα σας έχουμε όλες τις λεπτομέρειες.