Ειδήσεις

02 Apr, 2024 Ώρα 10:53

Η ομορφότερη εξάτμιση που έχει κατασκευαστεί ποτέ!

Thumbnail

Η De Tomaso P900, που προορίζεται για αποκλειστική χρήση σε πίστα, θα διαθέτει ένα σύστημα εξάτμισης τόσο όμορφο, που θα μπορούσε να εκτεθεί σε μουσείο τέχνης.

Close

 

 

Το P900 θα χρησιμεύσει ως η έκδοση για πίστα του P72, ενός hypercar εμπνευσμένου από το παρελθόν, το οποίο ετοιμάζεται εδώ και χρόνια και θα φτάσει τελικά στην παραγωγή το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.

 

Close

 

Δεν είναι σαφές τι υλικό χρησιμοποιεί η De Tomaso για την εξάτμιση του P900, αλλά δεδομένου ότι η τιμή του αυτοκινήτου είναι 3 εκατομμύρια δολάρια, μαντεύουμε ότι πρόκειται είτε για τιτάνιο είτε για Inconel.

 

 

Όταν η De Tomaso ανακοίνωσε για πρώτη φορά το P900 στα τέλη του 2022, δήλωσε ότι οι πελάτες θα μπορούν να το διαμορφώσουν είτε με έναν V12 6,2 λίτρων που κατασκευάζεται  από τη γερμανική εταιρεία μηχανικών Capricorn είτε με έναν V10 από ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο Formula 1 της Benetton B197 του 1997. Τα hashtags αυτών των teasers αναφέρουν μόνο τον V12, κάτι που θα μπορούσε να σημαίνει ότι ο V10 δεν είναι πλέον στο τραπέζι. Είτε αυτό είτε ότι θα έχει διαφορετική εξάτμιση από αυτήν.

 

 

O V12 κινητήρας ζυγίζει μόλις 220 κιλά και φτάνει τις 12.300σ.α.λ. ενώ θα μπορεί να λειτουργήσει και με συνθετικό καύσιμο (e-fuel). Η ισχύς θα μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων Xtrac.

Συνολικά το αυτοκίνητο θα ζυγίζει κάτω από 900 κιλά και η συνολική ισχύς θα ξεπερνά τους 888 ίππους, συνθέτοντας ένα ετοιμοπόλεμο σύνολο που θα βάζει φωτιά στην πίστα.

13 Mar, 2025 Ώρα 09:46

Η μεγάλη επιστροφή του Audi R8 είναι γεγονός

Thumbnail

Η Audi φέρεται να αναπτύσσει ένα R8 τρίτης γενιάς, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του στα τέλη του 2027.

Close

Σε αντίθεση με τις προηγούμενες προσδοκίες για έναν αμιγώς ηλεκτρικό διάδοχο, οι νέες αναφορές δείχνουν ότι η Audi θα ακολουθήσει μια plug-in υβριδική προσέγγιση, μοιραζόμενη το σύστημα κίνησης και το πλαίσιο με την Lamborghini Temerario.

Οι προηγούμενες γενιές R8, που παρήχθησαν μεταξύ 2006 και 2024, ήταν στενά συνδεδεμένες με τα μοντέλα της Lamborghini, με την πρώτη γενιά να μοιράζεται μηχανικά εξαρτήματα με την Gallardo και τη δεύτερη γενιά με την Huracán.

Close

Και τα δύο διέθεταν κινητήρες V10 ατμοσφαιρικούς, αποτελώντας την κορύφωση στη γκάμα της Audi.

Ωστόσο, το επερχόμενο R8 αναμένεται να εγκαταλείψει τον V10 υπέρ ενός twin-turbo V8 4,0 λίτρων σε συνδυασμό με τρεις ηλεκτροκινητήρες, που θα αποδίδει πάνω από 1.000 ίππους, ενδεχομένως να το καταστήσει το ισχυρότερο Audi όλων των εποχών, ξεπερνώντας το RS E-Tron GT Performance.

Close

Αν και βασίζεται στο Lamborghini Temerario, η Audi Sport στοχεύει να διαφοροποιήσει το R8 εστιάζοντας στην καθημερινή χρηστικότητα, τοποθετώντας το ως αντίπαλο των high-end εκδόσεων των Porsche 911 και Mercedes-AMG GT.

Το νέο R8 πιθανότατα θα διαθέτει μοναδικό εξωτερικό και εσωτερικό σχεδιασμό και θα μπορούσε να είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις Coupe και Spyder.

Η παραγωγή αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο εργοστάσιο Böllinger Höfe, συνεχίζοντας την κληρονομιά των προκατόχων του.

Επιπλέον, ενδέχεται να ακολουθήσουν αγωνιστικές εκδόσεις του νέου R8, διατηρώντας την κληρονομιά του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Audi.