Video

08 Apr, 2024 Ώρα 12:55

Τα 16 Gymkhana του θρύλου Ken Block, σε μία ταινία 2μιση ωρών (βίντεο)

Thumbnail

Η 3η Απριλίου έχει κηρυχθεί ανεπίσημα Ken Block Day, προς τιμήν του αριθμού 43 που έφερε σε όλη την αγωνιστική του καριέρα ο θρυλικός οδηγός. Για να το γιορτάσει, το κανάλι Hoonigan στο YouTube ανέβασε το μεγαλύτερο βίντεο Ken Block Gymkhana όλων των εποχών. Για την ακρίβεια, δεν πρόκειται για νέο υλικό, αλλά για μια συλλογή από όλα τα βίντεο Gymkhana της σειράς, τα οποία ομαδοποιήθηκαν για πάνω από δύο ώρες ασταμάτητης «καταστροφής» ελαστικών.

Close

Η μεγαλύτερη συλλογή

Το πρώτο βίντεο Gymkhana Practice του Block εμφανίστηκε στο YouTube το 2008, στα πρώτα χρόνια της πλατφόρμας και πολύ πριν δημιουργηθεί το κανάλι Hoonigan. Η DC Shoes, η εταιρεία που συνίδρυσε ο Block, φιλοξένησε επίσης αρκετά άλλα κλιπ τα οποία μπορείτε να τα βρείτε ακόμα και σήμερα στο κανάλι. Αλλά για να μην ψάχνετε και για να μη χάσετε κάποιο από αυτά, πλέον τα έχετε όλα μαζί ενωμένα στο απόλυτο βίντεο – tribute  Hoonigan. Αξίζει να σημειωθεί ότι το βίντεο-συλλογή περιλαμβάνει όλες τις επίσημες παραστάσεις Gymkhana, συμπεριλαμβανομένων των αναβάσεων Climbkhana.

Το βίντεο:

Close

 

Close

 

Οι τετράτροχοι πρωταγωνιστές των βίντεο

Και όλα ξεκίνησαν με μια απλή δοκιμή ενός WRX του 2006 σε μια παροπλισμένη στρατιωτική βάση στην Καλιφόρνια. Συνολικά στη συλλογή αυτή πρωταγωνιστούν δύο γενιές του Subaru WRX, το Ford Fiesta, δύο εκδόσεις του Hoonicorn, το Focus RS RX, το πρώτο Escort Cosworth του Block, το Hoonitruck, και το τελευταίο αυτοκίνητο του, το Audi S1 E-Tron Hoonitron.

Ο θάνατος του Ken Block

Να θυμίσουμε πως ο Ken Block, ο παγκοσμίου φήμης σταρ των τροχών αλλά και καινοτόμος επιχειρηματίας, άφησε τη τελευταία του πνοή στις 2 Ιανουαρίου μετά από ατύχημα με ένα snowmobile στην περιοχή Mill Hollow.

08 May, 2025 Ώρα 16:57

Η πιστάδικη Bugatti Bolide, μπήκε στο Nurburgring και μοίρασε εγκεφαλικά (βίντεο)

Thumbnail

Η Bugatti έχει κερδίσει τη θέση της ως ένα από τα πιο σεβαστά ονόματα της αυτοκινητοβιομηχανίας τις τελευταίες δύο δεκαετίες, παράγοντας σταθερά μερικά από τα πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ στους δρόμους. Τώρα ήρθε η ώρα να γράψει ιστορία και στις πίστες έχοντας την Bolide ως μπροστάρη.

Close

Αυτό το «όπλο» 1.600 ίππων, που προορίζεται μόνο για την πίστα και θα περάσει τη γραμμή παραγωγής μόλις 40 φορές, είναι τόσο φουτουριστικό που κάνει τα περισσότερα hypercars να μοιάζουν με αρχαία. Και δεν είναι απλώς εντυπωσιακό, είναι ταχύτερο σε μια πίστα από οποιαδήποτε Bugatti στην ιστορία.

 

Close

 

Πόσο γρήγορη ακριβώς είναι η Bolide; Λοιπόν, ο Misha Charoudin, ο πασίγνωστος YouTuber και μόνιμος κάτοικος του Nurburgring, μας έδωσε μια γεύση σε ένα βίντεο που δείχνει πόσο τρομερό είναι αυτό το μηχάνημα. Κάνει αυτοκίνητα όπως οι Porsche 911 GT3 και GT3 RS να αισθάνονται σα να βρίσκονται σε μια χαλαρή κυριακάτικη βόλτα.

Close

Κατά τη διάρκεια των γρήγορων γύρων, η Bugatti μπορεί να στρίψει πιο καλά από τις Porsche, κερδίζει χρόνο στις ζώνες φρεναρίσματος και επιταχύνει καλύτερα στις εξόδους, αναπτύσσοντας ρυθμό τόσο γρήγορα που πραγματικά σε κάνει να παραξενεύεσαι. Στο τέλος της σχετικά σύντομης κύριας ευθείας της πίστας GP του Nurburgring, η Bolide φτάνει τα 300χλμ./ώρα χωρίς την παραμικρή πίεση, ενώ σε ένα σημείο κατά τη διάρκεια του δεύτερου γύρου, προσπέρασε ακόμη και μια McLaren σαν να ήταν ακίνητη.

 

 

Ενώ η Bolide θα μπορούσε αναμφίβολα να απειλήσει κάποια ρεκόρ γύρου σε πολλές από τις πιο διάσημες πίστες του κόσμου, η ίδια η Bugatti δεν έχει δημοσιεύσει ακόμη επίσημους χρόνους γύρου για το αυτοκίνητο. Όταν ήταν ακόμα ένα concept, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ισχυρίστηκε ότι οι προσομοιώσεις είχαν δείξει ότι μπορούσε να κάνει το γύρο του Le Mans σε 3:07.1 και του Nurburgring Nordschleife σε 5:23.1, μόλις τρία δευτερόλεπτα πίσω από την Porsche 919 Hybrid Evo. Ωστόσο, η Bolide των προδιαγραφών παραγωγής έχει λιγότερη ισχύ και ζυγίζει περισσότερο. Παρ’ όλα αυτά, μπορεί να καταφέρει να πέσει κάτω από το όριο των 6 λεπτών.

 

 

1.600 άλογα μόνο για πίστα

Εξοπλίζεται με τον W16 κινητήρα ο οποίος αποδίδει 1.578 άλογα, με το σύνολο να ζυγίζει 1.451 κιλά ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνει η Brembo με μια διάταξη με οκταπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες μπροστά και εξαπίστονες πίσω, η καθεμία από τις οποίες είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο με επικάλυψη νικελίου. Και οι τέσσερις δαγκάνες συγκρατούν carbon δίσκους 39 εκατ., αν και το μπροστινό μέρος έχει ελαφρώς παχύτερα τακάκια. Υπάρχουν τέσσερα τακάκια σε κάθε τροχό. Όταν τα προσθέσετε όλα αυτά, έχετε το μεγαλύτερο σύστημα φρένων από ανθρακονήματα που έχει δημιουργήσει ποτέ η Brembo.