Ειδήσεις

19 Apr, 2024 Ώρα 12:46

Aion Hyper SSR: Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για το κινέζικο supercar των 1.225 ίππων

Thumbnail

Όχι, στις φωτογραφίες δεν είναι κάποιο ηλεκτρικό Acura NSX. Είναι το νέο εντυπωσιακό δημιούργημα των Κινέζων που ακούει στο όνομα Hyper SSR και μόλις παρουσιάστηκε στην πατρίδα της Ferrari.

Close

Πιο συγκεκριμένα το εντυπωσιακό σύνολο έκανε το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο στις εγκαταστάσεις Advanced Design της μητρικής εταιρείας CAG στο Μιλάνο της Ιταλίας αυτή την εβδομάδα. Και παρόλο που δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι πρόκειται να αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη, τα αφεντικά της Ferrari, της Porsche, της Lamborghini και της Rimac θα ήταν ανόητο να πιστεύουν ότι αυτοκίνητα όπως το SSR δεν έχουν φιλοδοξίες να βρουν αγοραστές πέρα από τα σύνορα της Κίνας τα επόμενα χρόνια.

 

Close

 

Με σώμα από ανθρακόνημα, το σύνολο έχει μήκος 4.538μ. ύψος 1.238 μ. και με μία διάταξη τριών ηλεκτρικών κινητήρων , αποδίδει 1.225 άλογα.

Close

Καταφέρνει (σύμφωνα με την εταιρία πάντα), το 0-100 σε 1.9 δευτ. έχοντας τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250χλμ./ώρα.

Στην αρχική του έκδοση κοστίζει 233χιλ. δολάρια ενώ το εσωτερικό του Hyper SSRείναι κατασκευασμένο από βιώσιμα υλικά και δεν περιέχει ζωικά προϊόντα. Ταυτόχρονα, τα ελαφριά καθίσματα υποστηρίζεται ότι παρέχουν άφθονη στήριξη χωρίς να χάνουν την καθημερινή άνεση ενώ υπάρχει η αφθονία ψηφιακής τεχνολογίας, όπως θα περίμενε κανείς. Ο οδηγός βρίσκεται αντιμέτωπος με ένα εικονικό συγκρότημα οργάνων 8,8 ιντσών που συνδυάζεται με μια δεύτερη οθόνη 14,6 ιντσών στην κονσόλα.

 

 

Εκτός από το ντεμπούτο του Hyper SSR στο Μιλάνο, η GAC αποκάλυψε το Car Culture Series 3.0, μια σειρά από τρία πρωτότυπα αυτοκίνητα που το καθένα ρίχνει μια διαφορετική ματιά στο μέλλον της αστικής κινητικότητας. Το City Pod, το χρηστικό αστικό φορτηγάκι διανομής City Box και το σπορ κουπέ City Run, μοιάζουν πολύ διαφορετικά μεταξύ τους, αλλά όλα έχουν σχεδιαστεί γύρω από το ίδιο αρθρωτό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που συγκεντρώνει τον κινητήρα κίνησης και την μπαταρία σε μια ενιαία μονάδα. Η GAC λέει ότι η διάταξη αυτή επιτρέπει την ταχεία αντικατάσταση του συστήματος κίνησης, ελαχιστοποιεί τον χρόνο συντήρησης και ενισχύει την αποδοτικότητα και την απόδοση.  

15 May, 2024 Ώρα 13:00

Μετά από 5 εκατ. χιλιόμετρα δοκιμών, έτοιμη για παρουσίαση η πρώτη υβριδική Porsche 911 στην ιστορία

Thumbnail

Η Porsche γράφει ιστορία καθώς για πρώτη φορά η 911 έρχεται με υβριδικό σύνολο και η εταιρία υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις και ακόμα πιο σπορ αντιδράσεις.

Close

 

 

Περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών

«Για πρώτη φορά στην 61χρονη ιστορία της εταιρίας, εγκαθίσταται ένα υβριδικό σύστημα κίνησης σε μια 911 για το δρόμο. Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα επιδόσεων κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική”, λέει ο Frank Moser, Αντιπρόεδρος των μοντέλων 911 και 718. «Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης και δοκιμάσαμε τη νέα 911 κάτω από κάθε είδους συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Από το παγωμένο κρύο μέχρι την καυτή ζέστη, όπως συνέβη κατά τα τελευταία στάδια των δοκιμών στο Ντουμπάι.

 

Close

 

Είτε με υψηλό φορτίο του συστήματος μετάδοσης κίνησης στις απαιτητικές συνθήκες των ορεινών περασμάτων, είτε με την κίνηση στο stop-and-go ενός αστικού περιβάλλοντος, η νέα 911 ξεπέρασε με άνεση ακόμα και τις πιο δύσκολες προκλήσεις. Συνολικά, οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμών συμπλήρωσαν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα οδήγησης για την ανάπτυξη.»

Πιο γρήγορη από την προκάτοχό της στο Nürburgring κατά 8,7 δευτερόλεπτα

Οι δοκιμές και η ρύθμιση στο Nürburgring είχαν πάντα ιδιαίτερη σημασία κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της 911. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο πρεσβευτής οδηγός της Porsche, Jörg Bergmeister, ολοκλήρωσε έναν γύρο σε 7:16,934 λεπτά – 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την αντίστοιχη έκδοση του προηγούμενου μοντέλου. Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με τα στάνταρ ελαστικά δρόμου, καθώς και με το κιτ αεροδυναμικής με σταθερή πίσω αεροτομή που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός για αρκετές γενιές μοντέλων τώρα, και το οποίο παρέχει αυξημένη κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες.

 

 

Λεπτομέρειες για το υβριδικό σύστημα κίνησης δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές. Η Porsche μάς λέει ότι στοχεύει στις επιδόσεις, κάτι που απέδειξε και ο χρόνος στην πίστα.

Όλα θα αποκαλυφθούν στις 28 Μαΐου. Βεβαιωθείτε ότι θα επιστρέψετε σε 15 ημέρες, όπου θα σας έχουμε όλες τις λεπτομέρειες.