Μετά από μια ανάπαυλα αρκετών χρόνων , διεξάγεται και πάλι το Παγκύπριο Πρωτάθλημα Αναβάσεων με πρώτο αγώνα την Ανάβαση Άλασσας, στις 12 Μαΐου!
Η Κυπριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, μελετώντας τα όποια προβλήματα προέκυπταν στο κομμάτι των αναβάσεων, αποφάσισε και έδωσε την διοργάνωση στην Επιτροπή αγώνων πίστας και ασφάλτινων αγώνων.
Ο πρόεδρος της, Χάρης Περίκκος, η ψυχή του Time Attack και των αναβάσεων, μαζί με τον αντιπρόεδρο της Ομοσπονδίας Κώστα Γεωργίου Chips ο οποίος βλέπει μπροστά, συνεργάστηκαν και το αποτέλεσμα φαίνεται να είναι καλό: Το πρωτάθλημα ξεκινά και πάλι χωρίς τα λάθη του παρελθόντος και με την ελπίδα ότι θα έχουμε αρκετές συμμετοχές για να στηριχθεί αυτό το όμορφο άθλημα μετά από πολλές αναποδιές που διάφοροι δημιούργησαν τα τελευταία χρόνια.


Με πολλή προβολή από την εταιρεία promoter που επιμελείται διάφορες πινελιές, η Ανάβαση Άλασσας έχει όλα τα συστατικά για να πετύχει.
Πάμε πρώτα στις συμμετοχές!
Ο πρωταθλητής αγώνων πίστας Λούκας Χριστοφόρου αναμένεται να διεκδικήσει την πρωτιά σε χρόνο με το Talex του, που είναι ένα καθαρόαιμο ασφάλτινο όπλο. Από τις πολλές συμμετοχές που θα έχουμε στην κατηγορία Ε ο τ/κ φίλος Deniz Denner με το Evo του θα προσπαθήσει να είναι εκείνος ο νικητής της κατηγορίας αλλά και να πετύχει τον καλύτερο χρόνο της ημέρας.

Ο Χρίστος Πικκής και το θηριώδες Evo 3 του θα δώσει ρεσιτάλ στην κατηγορία Ε προσπαθώντας να χτυπήσει τον χρόνο του συναθλητή του, Denner. Στην κατηγορία διαγωνίζεται και ο Κωνσταντίνος Σιώφερος με το πολύ γρήγορο Mitsubishi Colt Evo, ενώ την κατηγορία συμπληρώνουν οι Αλέξανδρος Προξένου με το δυνατό του EVO ο Αργύρης Μπέλλου ο οποίος πρόσφατα έσπασε τα ρεκόρ του στην πίστα, με το υπέροχο του Toyota Corolla GT4 και ο Κυριάκος Κουδούνιας με το Renault Clio του, ο Μάριος Σεβαστίδης με το Mini και ο Φρατζέσκος Κεκκούρη με το Subaru Impreza.
Στην «μικρότερη» κλάση της κατηγορίας Ε έχουμε τον Γιάννη Καδή με το Honda και βέβαια τον Αβράμη Αβραάμ με το Nissan Pulsar GTI που επιζητεί και πάλι μόνο την νίκη στην κατηγορία του.

Πολλές συμμετοχές θα έχουμε και στην κατηγορία S!
O Χρήστος Πολυκάρπου επιστρέφει στους αγώνες με το BMW M3 του και θέλει όσο τίποτα τη νίκη στην S2 απέναντι στον Φώτο Φωτιάδη με το EVO 3 ο οποίος στους τελευταίους αγώνες είχε πολύ καλά αποτελέσματα. Την κατηγορία συμπληρώνει ο Χάρης Περίκκος με ένα πολύ δυνατό Honda Integra. Ενώ στην ίδια κατηγορία θα έχουμε και τον Ευτύχιο Τρύφωνος με το δικό του EVO.
Στην κατηγορία S1, o σχεδόν μόνιμος νικητής τα τελευταία χρόνια, Στέλιος Κυθρεώτης με το SKF Honda Type R του θα παλέψει με τον Μηνά Μηνά με το ΜΧ5 σε μια μάχη που θυμίζει…Achna Speedway και Time Attack. Την κατηγορία συμπληρώνουν οι Μάριος Κωνσταντινίδης με το πανέμορφο του VW Golf Mk2 ενώ στην ίδια κατηγορία θα αγωνιστεί και ο Γιάννης Εγγλέζου.
Στην μικρή κατηγορία S3 θα τρέξει ο Νικόλας Χαραλάμπους με το Lada, απέναντι στον Αργύρη Σταύρου με το Suzuki Swift Gti.
Σχετικά νέα κατηγορία στους αγώνες είναι τα Cross Cars. O παλιός πρωταθλητής Κύρος Γεωργίου έχει ήδη δηλώσει συμμετοχή και θα διαγωνισθεί απέναντι στον Αντρέα Χριστοφόρου (Τζίκλα).
Τέλος ένα πανέμορφο Ford MK2 θα τρέξει στην κατηγορία Classic με οδηγό τον Ορέστη Αγαθοκλέους.
Το αγωνιστικό κομμάτι θα ξεκινήσει στις 10πμ.
Εδώ είναι το location της εκκίνησης της διαδρομής.
Θα υπάρχουν λεωφορεία που θα μεταφέρουν τους θεατές στα σημεία θέασης που θα είναι προκαθορισμένα. Από τις 8.30 το πρωί μέχρι τις 9.50πμ η διακίνηση θα γίνεται με τα λεωφορεία με σειρά προτεραιότητας. Μετά την εκκίνηση, οι θεατές θα μεταφέρονται στα σημεία θέασης με τα λεωφορεία σε συγκεκριμένα χρονικά διαλείμματα του αγώνα. Η πρόσβαση θα γίνεται τόσο από την εκκίνηση από τον Ύψωνα όσο και από το τέρμα (δρόμος προς Άλασσα). Η διακίνηση ωστόσο θα είναι ελεγχόμενη οπότε καλό θα είναι οι θεατές να έρθουν νωρίς στη διαδρομή για να περάσουν στα σημεία θέασης πριν την εκκίνηση του αγώνα.
Τα αυτοκίνητα έχουν χωριστεί σε τρία γκρουπς, ξεκινώντας από το τελευταίο αριθμό και συνεχίζοντας προς το μικρότερο (αριθμός 1).
Με μια σπουδαία καινοτομία της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, θα μπορείτε να βλέπετε live τα αποτελέσματα, αμέσως μετά το κάθε πέρασμα του κάθε οδηγού. Μπορείτε να βλέπετε τους χρόνους εδώ:
Τον αγώνα διοργανώνει η επιτροπή πίστας και ασφάλτινων αγώνων της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου.
Βασικός χορηγός είναι η εταιρεία Ψάλτης Ανταλλακτικά και τα Λιπαντικά ENEOS.
Υποστηρικτές είναι το Red Bull Energy Drink, το School of Automotive Engineering, η Φάρμα Αχναγάλ Ελευθερίου, η μεγάλη μας έκθεση Boyz Stuff Show, οι βενζίνες VP Racing, τα racing parts GT2i , STS Events και το Car.com.cy με το onlyracingcy.

Με μεγάλη επιτυχία ο 3ος αγώνας Time Attack!
Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 3ος αγώνας του Παγκυπρίου Πρωταθλήματος Time Attack της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου. Οι θεατές απόλαυσαν για ακόμη μια φορά τα θηρία του Time Attack Club στη μοναδική πίστα ταχύτητας στο νησί, την Achna Speedway.
Οι 31 πιλότοι ολοκλήρωσαν 3 οδηγικά σκέλη με την συνδρομή των στελεχών της διοργανώτριας λέσχης, Time Attack Club Cyprus στο τεχνικό κομμάτι, και της ομάδας της Achna Speedway στο αγωνιστικό.

Οι πολλές συμμετοχές στις κατηγορίες πολιτικών αυτοκινήτων επιβεβαιώνουν τον σκοπό του θεσμού που είναι να λειτουργήσει ως φυτώριο νέων οδηγών και να δώσει την δυνατότητα στον κάθε χομπίστα και στον κάθε αγωνιζόμενο να προπονηθεί σε συνθήκες υψηλής πρόσφυσης με την μέγιστη ασφάλεια που προσφέρει η πίστα.
Πολλά ευχαριστώ στο Χορηγό του πρωταθλήματος Time Attack, Ψάλτης Ανταλλακτικά με τα λιπαντικά ENEOS αλλά και στους υποστηρικτές τους θεσμού, STS Events, H.F. Trust Racing, Αχναγάλ, Shell Cyprus, Satworks και Red Bull.

Πάμε στα αποτελέσματα ανα κατηγορία με την συνοδεία υπέροχων φωτογραφιών από την GiorkNos Media την οποία πρέπει να ακολουθήσετε εδώ.
Στις αγωνιστικές κατηγορίες δεν καταφέραμε να δούμε ρεκόρ πίστας μιας και το καλοκαίρι μας μπήκε για τα καλά με τους χρόνους να είναι λίγο ανεβασμένοι.
Στην RC BE έχουμε το μοναδικό Radical που τρέχει αυτή τη χρονιά με τον Ρένο Περικλέους να κυνηγά το ρεκόρ πίστας αλλά και το απόλυτο προσωπικό ρεκόρ. Τον είδαμε να το διασκεδάζει καταγράφοντας φυσικά τον καλύτερο χρόνο της ημέρας με 1:02.066.

Στην κατηγορία Open O Μιχάλης Σοφοκλέους επιστρέφει κυνηγώντας επίσης τον απόλυτο χρόνο στα αυτοκίνητα παραγωγής μιας και φέτος στη κατηγορία τρέχει χωρίς ανταγωνισμό. Έκανε το δεύτερο καλύτερο χρόνο της ημέρας και κράτησε τον πήχη ψηλά με το θηριώδες Mitsubishi Lancer EVO III.

Στην RC E1 2WD ο Θεόδωρος Αντωνίου επέστρεψε με ανανεωμένο το Honda Civic κερδίζοντας την πρώτη θέση. Στη δεύτερη θέση ο Κωνσταντίνος Λοίζου ο οποίος έκανε εμφάνιση με δανεικό αυτοκίνητο έτσι ώστε να μην χάσει τους πολύτιμους βαθμούς του αγώνα.


Στην RC E2 2WD Ο Στέλιος Σάββα με το αναβασιάρικο κίτρινο Mazda MX5 πήρε τη πρώτη θέση της κατηγορίας χωρίς ανταγωνισμό.

Στην RC E2 4WD Ο Αργύρης Μπέλλου έφερε όμορφους ήχους στη πίστα με το θηρίο Toyota Corolla. Πήρε τη πρώτη θέση του αγώνα με τον Γιώργο Μακεδόνα (Toyota Celica GT4) να ακολουθεί στη δεύτερη. Περιμένουμε και από τους δύο ακόμη πιο χαμηλούς χρόνους. Στη τρίτη θέση ο Πρόεδρος του Time Attack Club, Χάρης Περίκκος με Lancer Evolution 7.


Στην RC S1 Ο Στέλιος Κυθρεώτης της STS Events κατέκτησε την πρώτη θέση με Honda Civic. Δεύτερος ο Στέφανος Τσαγγαρίδης, που έτρεξε με εφεδρικό αυτοκίνητο, καθώς το αγωνιστικό του δεν ήταν έτοιμο.


Tην RC S2 Κέρδισε ο Ανδρέας Κυριάκου με Honda Civic χωρίς ανταγωνισμό.

Στα πολιτικά αυτοκίνητα είχαμε "πόλεμο" με τους χρόνους να παίζουν στα χιλιοστά των δευτερολέπτων.
Στην M1 ο Andrei Matsipura με Mazda RX8 πήρε τη πρώτη θέση. Πίσω του στη δεύτερη θέση ο Μιχάλης Χριστοφή με Honda Civic και στη τρίτη θέση ο Μάριος Αρτεμίου με Honda Civic. Και οι τρείς μέσα στο ίδιο δευτερόλεπτο με διαφορά κάποιων χιλιοστών.



Στην M2 Ο Λούκας Καρεκλάς με Lancer Evolution 6, παρότι αντιμετώπισε προβλήματα, κράτησε την πρώτη θέση. Δεύτερος, απειλητικά κοντά, ο «μικρός» της παρέας, Σταύρος Χαραλάμπους, με Audi TT. Τρίτος ο Dmitry Kyrzyakov με Subaru Impreza, που φαίνεται να βρίσκει ξανά ρυθμό μετά από αποχή.



Στην Μ3 ο Sergey Byelyayev με το Porsche GT4 πήρε τη πρώτη θέση χωρίς ανταγωνισμό.

Στην S1 ο Kirill Smirnov με Suzuki Swift πήρε τη πρώτη θέση με τον Simon Emery να τον ακολουθεί στη δεύτερη θέση με Mazda MX5. Στη τρίτη θέση ο Παναγιώτης Αραμπατζής με Honda Civic.



Στην S2 ο Sergey Byelyayev της M3 πάλεψε τον ανταγωνισμό με τα Toyota MRS της κατηγορίας και πήρε την πρώτη θέση. Στη δεύτερη θέση ο Iurii Kolesov με MRS και στη τρίτη θέση ο Ivan Mironov πάλι με MRS.



Στην S3 η Alina Orlova είχε ένα μικρό ατύχημα κατά τη διάρκεια του δοκιμαστικού της με το Porsche Boxster της. Τελείωσε τον αγώνα με δανεικό αυτοκίνητο έτσι ώστε να πάρει τους πολύτιμους πόντους της κατηγορίας.
Στην S4 ο Μάριος Τοφαλής με Lancer Evolution 9 πήρε τη πρώτη θέση. Στη Δεύτερη θέση ακολούθησε ο Kyrill Falco με Subaru Impreza Estate.


Όλα κύλησαν ομαλά, με τη θερμοκρασία ελαφρώς ανεβασμένη. Οι οδηγοί απόλαυσαν έναν ακόμη αγώνα πριν το καλοκαίρι και θα κάνουν μια μικρή διακοπή μέχρι τον Νοέμβριο, όταν θα επιστρέψουν για το Time Attack Superbattle International Series.
Μέχρι τότε, τους ευχόμαστε καλή ξεκούραση, επιτυχημένα upgrades και καλές βουτιές!

