Ειδήσεις

10 May, 2024 Ώρα 08:41

Rimac: Οι πλούσιοι γυρνούν την πλάτη στα ηλεκτρικά

Thumbnail

Ο διευθύνων σύμβουλος της Rimac, Mate Rimac, δήλωσε αυτή την εβδομάδα ότι η ελίτ των αγοραστών (οι ζάμπλουτοι με άλλα λόγια) θέλουν να διαφοροποιηθούν καθώς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα γίνονται mainstream. Θέλουν κινητήρες εσωτερικής καύσης και μια ξεχωριστή οδηγική αίσθηση, όχι αυτό που αγοράζουν οι μάζες.

Close

Ο Mate σημείωσε κατά τη διάρκεια της συνόδου κορυφής των Financial Times Future of the Car Summit αυτής της εβδομάδας ότι πολλά έχουν αλλάξει από τότε που η Rimac άρχισε να αναπτύσσει το Nevera γύρω στο 2017. Ενώ οι πωλήσεις EV επιβραδύνονται, οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο έχουν πρόσβαση σε πολύ πιο προσιτές επιλογές από ό,τι πριν από μερικά χρόνια.

Οι κυβερνήσεις έχουν επιβάλει αυστηρούς κανονισμούς για να ενθαρρύνουν την υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων, και αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ήδη δεσμευτεί να πωλούν μόνο ηλεκτρικά οχήματα μέχρι μια συγκεκριμένη ημερομηνία. Ορισμένοι όμως είναι ανοιχτοί στο να αλλάξουν αυτά τα σχέδια. Αυτές οι δυνάμεις «μας πιέζουν για πράγματα που δεν θέλουμε» και οι άνθρωποι «απωθούνται λίγο από αυτό», δήλωσε ο Mate, οδηγώντας σε μείωση της ζήτησης για high-end EVs που επηρεάζει τη μάρκα του.

Close

Το Nevera εξακολουθεί να διατίθεται προς πώληση. Η εταιρεία έχει ήδη παραδώσει περισσότερα από 50 αυτοκίνητα σε πελάτες, αλλά είχε σχέδια για την παραγωγή 150 συνολικά.

Η πτώση της ζήτησης και η αλλαγή στις καταναλωτικές τάσεις σημαίνουν ότι ο διάδοχος του Nevera μπορεί να έχει κάποια μορφή ισχύος εσωτερικής καύσης, σύμφωνα με τον διπλωμάτη Rimac.«Η Rimac δεν είναι αποκλειστικά ηλεκτρική, απαντάει στην ανάλογη ζήτηση», δήλωσε.

Close

Η απάντηση είναι πιθανότητα ένα υβριδικό σύνολο, κάτι που μπορεί να είναι ένας λόγος που ο διάδοχος της Bugatti Chiron θα αποκτήσει τον άγριο υβριδικό κινητήρα V16. Ο Mate αποκάλυψε το 2022 ότι δύο χρόνια πριν από τη συγχώνευση με την Bugatti, η Rimac είχε ήδη ξεκινήσει την ανάπτυξη ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης.

15 Jul, 2025 Ώρα 10:41

O Όμιλος BMW αποκαλύπτει μια νέα φιλοσοφία στον τομέα της ηλεκτροκίνησης

Thumbnail

Ο Όμιλος BMW Group μια επαναστατική φιλοσοφία στο χώρο της ηλεκτροκίνησης,  εγκαινιάζοντας με αυτό τον τρόπο μια νέα εποχή αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Ο Όμιλος έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες πληροφορίες σχετικά με την εξέλιξη και παραγωγή μπαταριών υψηλής τάσης και συστημάτων ηλεκτροκίνησης που βασίζονται στην έκτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive. Κάθε αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της Neue Klasse θα επωφεληθεί από αυτές τις εξελίξεις. 

Close

 

 

Με τη νέα τεχνολογία BMW eDrive έκτης γενιάς (Gen6 για συντομία), το BMW Group πραγματοποιεί ένα σημαντικό τεχνολογικό άλμα. Οι βελτιώσεις που αφορούν το προϊόν περιλαμβάνουν 30% ταχύτερη φόρτιση και 30% μεγαλύτερη αυτονομία, με ορισμένα μοντέλα να επιτυγχάνουν ακόμη και υψηλότερες επιδόσεις. Επιπλέον, η νέα μπαταρία υψηλής τάσης Gen6 αξιοποιεί την προηγμένη τεχνολογία 800V. Η Gen6 θα κάνει το ντεμπούτο της φέτος στην Neue Klasse και στη συνέχεια θα χρησιμοποιηθεί σε μοντέλα όλης της γκάμας των αμιγώς ηλεκτρικών προϊόντων του BMW Group. Η φιλοσοφία για τις μπαταρίες υψηλής τάσης Gen6 είναι ριζικά νέα και θα βρει εφαρμογή σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων - μέχρι και στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH. Η νέα, ακόμα πιο λεπτή σχεδίαση επιτρέπει την ενσωμάτωσή της σε μία ποικιλία μοντέλων, ανεξάρτητα από το ύψος του οχήματος. Η μπαταρία υψηλής τάσης αποτελεί δομικό στοιχείο του αμαξώματος των μοντέλων Neue Klasse («pack-to-open-body»), ενώ οι νέες κυλινδρικές κυψέλες θα ενσωματωθούν απευθείας στην μπαταρία υψηλής τάσης («cell-to-pack»). Η νέα κυλινδρική κυψέλη της BMW προσφέρει 20% μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα σε σύγκριση με την προηγούμενη πρισματική της Gen5. 

 

Close

 

Όλα τα στοιχεία που επιτρέπουν αυτό το τεχνολογικό άλμα προς τα εμπρός συγκεντρώνονται στο BMW Energy Master. Η εν λόγω κεντρική μονάδα ελέγχου είναι τοποθετημένη στη μπαταρία υψηλής τάσης και παρέχει τη διασύνδεση για την παροχή ρεύματος υψηλής και χαμηλής τάσης καθώς και για τα δεδομένα από τη μπαταρία υψηλής τάσης. Επίσης, ελέγχει την παροχή ρεύματος για τον ηλεκτροκινητήρα και το ηλεκτρικό σύστημα του οχήματος και διασφαλίζει την ασφαλή και έξυπνη λειτουργία της μπαταρίας υψηλής τάσης. Το BMW Group έχει καταθέσει  μια σειρά νέων αιτήσεων για διπλώματα ευρεσιτεχνίας που αφορούν το ηλεκτρικό σύστημα των οχημάτων της, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών ασφαλειών.  

Τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την έξυπνη ενσωμάτωση καινοτόμων τεχνολογιών στο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, σε συνδυασμό με τη συνεχή αναβάθμιση των υφιστάμενων συστημάτων, είναι πραγματικά εντυπωσιακά. Σε σύγκριση με το τετρακίνητο μοντέλο Gen5 xDrive, ένα μελλοντικό μοντέλο της Neue Klasse με τεχνολογία EESM και ASM μπορεί να είναι υπερήφανο για τις εξής βελτιώσεις: οι απώλειες ενέργειας έχουν μειωθεί κατά 40%, το κόστος κατά 20% και το βάρος κατά 10%.