Video

10 May, 2024 Ώρα 11:59

Το trailer της νέας σειράς του Netflix για τη ζωή του Ayrton Senna

Thumbnail

Το Netflix ετοιμάζει και θα προβάλει σύντομα μια νέα μίνι σειρά βασισμένη στη ζωή του πρωταθλητή της Formula 1 Ayrton Senna και επέλεξε τη σημερινή μέρα για να προβάλει το πρώτο τρέιλερ. Θα είναι συνολικά έξι επεισόδια και για την ώρα δεν έχει ανακοινωθεί η συγκεκριμένη ημερομηνία που θα προβληθεί, με την πλατφόρμα να ανακοινώνει πως θα είναι εντός του έτους.

Close

Το τρέιλερ δείχνει στιγμές από τη ζωή του οδηγού της Formula 1, με φόντο τη συγκλονιστική νίκη του στο γκραν πρι της Βραζιλίας το 1991. Μέχρι τότε, ο Senna είχε δύο παγκόσμια πρωταθλήματα F1 στο όνομά του, αλλά ποτέ μια νίκη στην πίστα της πατρίδας του. Έτσι, το τρέιλερ μας μεταφέρει τους αγώνες που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια εκείνου του αγώνα και κλείνει με τις κραυγές νίκης του, που ως γνωστόν καταγράφηκαν κατά τη διάρκεια της ζωντανής μετάδοσης του αγώνα.

Ο Senna ενσαρκώνεται από τον Gabriel Leone στη σειρά, στην οποία πρωταγωνιστούν επίσης ο Matt Mella ως Alain Prost και η Pamela Tome ως η φίλη του Senna, Xuxa. Σύμφωνα με το Netflix, η σειρά είναι μια φανταστική αναπαράσταση της ιστορίας της ζωής του τόσο πίσω από το τιμόνι όσο και σε προσωπικά θέματα. Ξεκινά από τις αρχές της αγωνιστικής του καριέρας, όταν ο Senna αγωνιζόταν στη Formula Ford, και μας μεταφέρει μέχρι το τέλος.

Close

Φυσικά, το τέλος ήρθε την 1η Μαΐου 1994, σχεδόν 30 χρόνια πριν από την ημέρα που κυκλοφόρησε αυτό το τρέιλερ. Το μονοθέσιό του βγήκε από την πίστα σε μια στροφή υψηλής ταχύτητας στην Imola κατά τη διάρκεια του Grand Prix του San Marino, προσκρούοντας στον τοίχο με ταχύτητα πολύ πάνω από 200χλμ./ώρα την ώρα. Ανασύρθηκε και μεταφέρθηκε αμέσως με αεροδιακομιδή στο νοσοκομείο, αλλά η ώρα θανάτου του καταγράφηκε τελικά ως η στιγμή της σύγκρουσης στον αγώνα.

Το τρέιλερ της σειράς του Netflix.

Close

 

08 May, 2025 Ώρα 16:57

Η πιστάδικη Bugatti Bolide, μπήκε στο Nurburgring και μοίρασε εγκεφαλικά (βίντεο)

Thumbnail

Η Bugatti έχει κερδίσει τη θέση της ως ένα από τα πιο σεβαστά ονόματα της αυτοκινητοβιομηχανίας τις τελευταίες δύο δεκαετίες, παράγοντας σταθερά μερικά από τα πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ στους δρόμους. Τώρα ήρθε η ώρα να γράψει ιστορία και στις πίστες έχοντας την Bolide ως μπροστάρη.

Close

Αυτό το «όπλο» 1.600 ίππων, που προορίζεται μόνο για την πίστα και θα περάσει τη γραμμή παραγωγής μόλις 40 φορές, είναι τόσο φουτουριστικό που κάνει τα περισσότερα hypercars να μοιάζουν με αρχαία. Και δεν είναι απλώς εντυπωσιακό, είναι ταχύτερο σε μια πίστα από οποιαδήποτε Bugatti στην ιστορία.

 

Close

 

Πόσο γρήγορη ακριβώς είναι η Bolide; Λοιπόν, ο Misha Charoudin, ο πασίγνωστος YouTuber και μόνιμος κάτοικος του Nurburgring, μας έδωσε μια γεύση σε ένα βίντεο που δείχνει πόσο τρομερό είναι αυτό το μηχάνημα. Κάνει αυτοκίνητα όπως οι Porsche 911 GT3 και GT3 RS να αισθάνονται σα να βρίσκονται σε μια χαλαρή κυριακάτικη βόλτα.

Close

Κατά τη διάρκεια των γρήγορων γύρων, η Bugatti μπορεί να στρίψει πιο καλά από τις Porsche, κερδίζει χρόνο στις ζώνες φρεναρίσματος και επιταχύνει καλύτερα στις εξόδους, αναπτύσσοντας ρυθμό τόσο γρήγορα που πραγματικά σε κάνει να παραξενεύεσαι. Στο τέλος της σχετικά σύντομης κύριας ευθείας της πίστας GP του Nurburgring, η Bolide φτάνει τα 300χλμ./ώρα χωρίς την παραμικρή πίεση, ενώ σε ένα σημείο κατά τη διάρκεια του δεύτερου γύρου, προσπέρασε ακόμη και μια McLaren σαν να ήταν ακίνητη.

 

 

Ενώ η Bolide θα μπορούσε αναμφίβολα να απειλήσει κάποια ρεκόρ γύρου σε πολλές από τις πιο διάσημες πίστες του κόσμου, η ίδια η Bugatti δεν έχει δημοσιεύσει ακόμη επίσημους χρόνους γύρου για το αυτοκίνητο. Όταν ήταν ακόμα ένα concept, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ισχυρίστηκε ότι οι προσομοιώσεις είχαν δείξει ότι μπορούσε να κάνει το γύρο του Le Mans σε 3:07.1 και του Nurburgring Nordschleife σε 5:23.1, μόλις τρία δευτερόλεπτα πίσω από την Porsche 919 Hybrid Evo. Ωστόσο, η Bolide των προδιαγραφών παραγωγής έχει λιγότερη ισχύ και ζυγίζει περισσότερο. Παρ’ όλα αυτά, μπορεί να καταφέρει να πέσει κάτω από το όριο των 6 λεπτών.

 

 

1.600 άλογα μόνο για πίστα

Εξοπλίζεται με τον W16 κινητήρα ο οποίος αποδίδει 1.578 άλογα, με το σύνολο να ζυγίζει 1.451 κιλά ενώ το φρενάρισμα αναλαμβάνει η Brembo με μια διάταξη με οκταπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες μπροστά και εξαπίστονες πίσω, η καθεμία από τις οποίες είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο με επικάλυψη νικελίου. Και οι τέσσερις δαγκάνες συγκρατούν carbon δίσκους 39 εκατ., αν και το μπροστινό μέρος έχει ελαφρώς παχύτερα τακάκια. Υπάρχουν τέσσερα τακάκια σε κάθε τροχό. Όταν τα προσθέσετε όλα αυτά, έχετε το μεγαλύτερο σύστημα φρένων από ανθρακονήματα που έχει δημιουργήσει ποτέ η Brembo.