Μετά από αρκετές καμουφλαρισμένες φωτογραφίες και ελάχιστες τεχνικές λεπτομέρειες, η γερμανική εταιρία προχώρησε στην επίσημη αποκάλυψη του νέου Golf GTI Clubsport.

Το φρεσκαρισμένο Golf GTI διαθέτει 265 άλογα, όμως η έκδοση Clubsport ανεβάζει την ιπποδύναμη στους 300 ίππους και τα 400 Nm ροπής. Νούμερα που το καθιστούν αυτόματα το ταχύτερο προσθιοκίνητο Golf στην ιστορία, ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

Πλέον το μοντέλο χρειάζεται 5.6 δευτ. για το 0-100 (το «απλό» GTI χρειάζεται 5.9 δευτ.) ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250χλμ./ώρα, τα οποία μπορούν να γίνουν 267χλμ./ώρα με το ειδικό πακέτο Race Package. Ένα πακέτο το οποίο φέρνει μαζί του, εξατμίσεις Akrapovic, πιο δυνατά φρένα αλλά και βελτιωμένη λειτουργία Sport.

Εξωτερικά το μοντέλο αποκτά νέα φωτιστικά σώματα, νέο προφυλακτήρα, 18άρες και 19άρες ζάντες, αλλά και για πρώτη φορά, φωτιζόμενο λογότυπο.
Εσωτερικά, υπάρχει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων αλλά και μία οθόνη αφής 12.9 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, εφοδιασμένη με το βελτιωμένο σύστημα infotainment. Σε αυτό, υπάρχει και ο φωνητικός βοηθός IDA με σύστημα τεχνητής νοημοσύνης ChatGPT. Αξίζει να αναφέρουμε πως η VW έκανε πράξη τις υποσχέσεις της και πλέον τα δύσχρηστα πλήκτρα αφής στο τιμόνι έχουν αντικατασταθεί από παραδοσιακά μπουτόν.

Για την ώρα, η VW δεν έχει ανακοινώσει τιμές αλλά και ημερομηνία λανσαρίσματος στις ευρωπαϊκές αγορές, κάτι που θα γίνει πιθανότατα μέσα στο καλοκαίρι.

Ford: Πιο δυνατό και με καλύτερα κρατήματα το ηλεκτρικό E-Transit Custom με το νέο σύστημα τετρακίνησης
Μεγαλύτερη ασφάλεια σε απαιτητικές συνθήκες οδήγησης θα προσφέρει στους επαγγελματίες το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο E-Transit Custom που θα λανσαριστεί την άνοιξη του 2026, παράλληλα με το νέο E-Tourneo Custom AWD
Οι μηχανικοί της Ford ανέπτυξαν ένα προηγμένο νέο σύστημα AWD για το E-Transit Custom, εξελίσσοντας την υπάρχουσα διάταξη με κίνηση στους πίσω τροχούς, προσθέτοντας μια επιπλέον ηλεκτρική μονάδα υψηλής ισχύος για τους εμπρός τροχούς.

Η έκδοση AWD αποδεικνύεται ιδανική για πελάτες που αναζητούν βελτιωμένα επίπεδα πρόσφυσης, όπως επαγγελματίες που βρίσκονται στις σκανδιναβικές χώρες, τις Άλπεις και τα Highlands ή ακόμα και σε χρήστες οχημάτων ελεύθερου χρόνου.
Αυτό σημαίνει ότι οι επαγγελματίες εκτός των άλλων θα έχουν όχι μόνο αύξηση της παραγωγικότητας αλλά και μεγαλύτερη ασφάλεια όταν κινούνται στο βρεγμένο οδόστρωμα, στον πάγο η τη λάσπη.

Οι δύο ανεξάρτητες μονάδες κίνησης παρέχουν βέλτιστη ροπή και στους τέσσερις τροχούς του οχήματος, μεγιστοποιώντας τόσο τα επίπεδα πρόσφυσης όσο και τις δυνατότητες σε επιφάνειες με απότομη κλίση. Ταυτόχρονα, το προηγμένο σύστημα της Ford Pro έρχεται να εξασφαλίσει βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά ακόμη και σε εξαιρετικά ολισθηρές συνθήκες, όπως σε πάγο ή λάσπη.
Το νέο E-Transit Custom AWD προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2026 και θα διατίθεται σε μια ποικιλία εκδόσεων, συμπεριλαμβανομένης της «στιβαρής» σειράς μοντέλων με την ονομασία Trail.
Το τετρακίνητο E-Transit Custom θα παρουσιαστεί παράλληλα με την έκδοση AWD του αμιγώς ηλεκτρικού και πολυχρηστικού E-Tourneo Custom.
Προς το παρόν δεν έχουμε άλλες λεπτομέρειες για τις τεχνικές προδιαγραφές. Όμως και για τα δύο μοντέλα θα ανακοινωθούν όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε όταν πλησιάζει η ημερομηνία λανσαρίσματος.
