Classic

27 Dec, 2017 Ώρα 19:40

Σε δημοπρασία μία πολύ σπάνια Bugatti

Thumbnail

Σε λίγες ημέρες, έμποροι, γκαλερίστες και πάμπλουτοι συλλέκτες αναμένεται να δώσουν σκληρή μάχη στη δημοπρασία που θα διοργανώσει ο οίκος Gooding & Co για τα μάτια μίας Bugatti Type 55 Roadster. Το εντυπωσιακό μοντέλο της γαλλικής φίρμας, παρουσιάστηκε το 1931 στην έκθεση του Παρισιού, κατασκευάστηκε σε μόλις 38 μονάδες και θεωρείται ένα από τα πιο περιζήτητα κλασικά σπορ αυτοκίνητα στον κύκλο των συλλεκτών.

Close

Σχεδιάστηκε από το Jean Bugatti και τροφοδοτείται από ένα οκτακύλινδρο twin-cam κινητήρα απόδοσης 130 ίππων που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων. Φέρει αριθμό σασί #55201 και πατάει στο ίδιο πάτωμα με τις Type 45 και 47 Type GP. Μέχρι πρότινος, άνηκε στον διάσημο συλλέκτη, Dr. Peter Williamson, ο οποίος έχει αναλάβει πλήρως την αποκατάσταση και συντήρησή του.

Ο οίκος όρισε ως τιμή εκκίνησης τα 4 εκατομμύρια δολάρια.

Close

 

14 Feb, 2025 Ώρα 10:53

Η αγωνιστική Jaguar D-Type του 1954, πωλείται όσο μια Bugatti Tourbillon!

Thumbnail

Στα χέρια του Σερ Στέρλινγκ Μος, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στα δοκιμαστικά των 24 ωρών του Le Mans εκείνη τη χρονιά.

Close

Δεν υπάρχουν πολλά κλασικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, με τη χάρη και φινέτσα της Jaguar D-Type. Και σίγουρα είναι ακόμα λιγότερα αυτά που έχουν τη δική της αξία μεταπώλησης, μετά από 7 και πλέον δεκαετίες.

 

Close

 

Η συγκεκριμένη δεν πρόκειται να καταρρίψει το ιστορικό ρεκόρ, που κρατάει από το 2016, όταν η D-Type που θριάμβευσε στις 24 Ώρες του Le Mans το 1956, τίναξε στον αέρα το μπλοκ δημοπρασιών με το εκπληκτικό ποσό των 21,78 εκατομμυρίων δολαρίων!

Close

 

 

Όμως, η Broad Arrow Auctions, που θα τη βγάλει στο σφυρί, στις αρχές Μαρτίου, εκτιμά ότι θα πουληθεί μεταξύ 6,5 και 8,5 εκατομμυρίων δολαρίων, όσο δηλαδή κοστίζει μια ολοκαίνουργια Bugatti Tourbillon, μαζί με τα… παρελκόμενα.

 

 

Τι είναι αυτό που κάνει τη συγκεκριμένη D-Typer τόσο ξεχωριστή. Πέραν της άριστης λειτουργικής της κατάστασης, είναι το γεγονός ότι ελάχιστα αυτοκίνητα εκείνης της εποχής έχουν τόσο πλούσια αγωνιστική δράση. Αναμφίβολα η κορυφαία στιγμή της,. Ήταν ο εμβληματικός αγώνας του Le Mans το 1954, όταν με τον θρυλικό Σερ Στέρλινγκ Μος και τον Πίτερ Γουόκερ, σημείωσε τους καλύτερους χρόνους στα δοκιμαστικά.

Δυστυχώς, δεν κατάφερε ποτέ να ολοκληρώσει τον αγώνα, καθώς η Jaguar την απέσυρε, λόγω ξαφνικού προβλήματος στο σύστημα πέδησης.