Video

05 Jul, 2024 Ώρα 09:06

Το σώσιμο της χρονιάς; (βίντεο)

Thumbnail

Ο οδηγός μιας διπλά υπερτροφοδοτούμενης Lamborghini Huracan 1.500 ίππων, έχει γίνει viral στο διαδίκτυο, καθώς κατάφερε να αποφύγει ένα σχεδόν βέβαιο ατύχημα, χάρη στις ικανότητες και την ψυχραιμία του.

Close

Όλα συνέβησαν σε έναν αγώνα Drag στην Αυστραλία στο Sydney Motorsport Park, όταν η λευκή Lamborghini Huracan βρέθηκε απέναντι σε ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII.

Τα πλάνα δείχνουν ότι λίγο αφότου ο οδηγός της Lamborghini πάτησε το γκάζι, το αυτοκίνητο άρχισε να χάνει την πρόσφυση και κατευθυνόταν με ταχύτητα προς τον τσιμεντένιο τοίχο.

Close

Αμέσως μετά την παρ’ ολίγον καταστροφή, οι θεατές της εκδήλωσης ακούγονται να ζητωκραυγάζουν δυνατά. Τα πλάνα από το ατύχημα έχουν γίνει viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην Αυστραλία.

Δεν είναι σαφές πόση ισχύ βγάζει αυτή η Huracan, αλλά πληροφορίες που συνοδεύουν τα βίντεο κάνουν λόγο για πάνω από 1.500 ίππους. Παρόλο που το αυτοκίνητο είναι τετρακίνητο, τόσο μεγάλη ισχύς δεν είναι ποτέ εύκολη, ακόμη και με κολλώδη drag ελαστικά.

Close

Δες ολόκληρο το βίντεο και απόλαυσε πολλές κόντρες

 

10 Oct, 2024 Ώρα 10:30

Δείτε τους Koenigsegg, Hennessey και Rimac να οδηγούν ο ένας τα αυτοκίνητα του άλλου (βίντεο)

Thumbnail

Οι Koenigsegg, Rimac και Hennessey είναι μεγάλα ονόματα στον χώρο των hypercar. Οι εταιρείες κατασκευάζουν αυτοκίνητα που ξεπερνούν τα όρια της μηχανικής και της φυσικής και δεν βλέπουμε συχνά τους διευθύνοντες συμβούλους τους πίσω από το τιμόνι των ανταγωνιστών τους. Για πρώτη φορά όμως το Top Gear συγκέντρωσε τα τρία αφεντικά και τρία από τα αυτοκίνητά τους στο Sonoma Raceway για να δει τι σκέφτεται ο καθένας για τα αυτοκίνητα του άλλου.

Close

Τα τρία οχήματα -Hennessy Venom F5 Revolution, Rimac Nevera και Koenigsegg Jesko Attack- έχουν κορυφές επιδόσεων, με το πιο αδύναμο να αποδίδει 1.600 ίππους, περίπου 200 λιγότερους από τα άλλα δύο.

Ο John Hennessey κάθισε για πρώτη φορά πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack και φάνηκε πολύ εντυπωσιασμένος, σχολιάζοντας το πόσο γρήγορα ανταποκρίνεται ο κινητήρας και λέγοντας ότι είναι αρκετά «τρομακτικό» με τον έλεγχο πρόσφυσης ρυθμισμένο. Λέει επίσης ότι είναι πολύ ακατέργαστο αλλά και εκλεπτυσμένο, δίνοντάς του μια διπλή προσωπικότητα.

Close

Στη συνέχεια, ο Mate Rimac κάθισε πίσω από το τιμόνι του δημιουργήματος της Hennessey και δεν δίστασε να το ωθήσει στα όριά του, εκμεταλλευόμενος τον ισχυρότερο κινητήρα εσωτερικής καύσης από οποιοδήποτε σημερινό αυτοκίνητο παραγωγής. Μάλιστα δήλωσε ότι είναι σαν να έχεις βάλει έναν «κινητήρα τέρας σε ένα καρτ».

Ο Christian von Koenigsegg είχε επίσης την ευκαιρία να δοκιμάσει το Rimac Nevera και το Hennessey Venom F5. Φαίνεται εντυπωσιασμένος και από τα δύο, ιδιαίτερα από το αμιγώς ηλεκτρικό Nevera και από το πόσο γρήγορα ένιωσε σαν στο σπίτι του πίσω από το τιμόνι.

Close

Από τους τρεις, ο Mate πίεσε περισσότερο, ιδιαίτερα όταν βρισκόταν πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack.