Ειδήσεις

09 Jul, 2024 Ώρα 12:40

Πάνω από 400000 «μαϊμού» προϊόντα κατέστρεψε η Ferrari για να προστατέψει το όνομα της

Thumbnail

Δεν είναι μυστικό ότι η Ferrari προστατεύει σε μεγάλο βαθμό την αξία της, και πέρυσι κατέστρεψε πάνω από 400.000 πλαστά προϊόντα που έφεραν το διάσημο λογότυπο της.

Close

Οι πωλητές πλαστών αναμνηστικών, ρούχων, ακόμα και αυτοκινήτων Ferrari θα πρέπει να προσέχουν, καθώς μπορεί να είναι οι επόμενοι σε αυτό το ασταμάτητο κυνήγι.

Σε στατιστικά στοιχεία που μοιράστηκε πρόσφατα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ιταλική μάρκα αποκάλυψε ότι από τις εκατοντάδες χιλιάδες απομιμήσεις που καταστράφηκαν, οι τρεις από αυτές ήταν αυτοκίνητα.

Close

 

Η Ferrari διαθέτει τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα προς αντιγραφή και απομίμηση μιας και το Prancing Horse της, πουλάει όσο κανένα άλλο. Τώρα το πως κατάφερε η εταιρία να εντοπίσει 3 fake μοντέλα που το «έπαιζαν» Ferrari και να τα καταστρέψει, είναι μία απορία που δεν θα μας λυθεί. Όμως το κυνήγι έχει κι άλλα ευρήματα προς καταστροφή.

Κατά τη διάρκεια του 2023, καταστράφηκαν τουλάχιστον 100.351 είδη ρουχισμού που είχαν μεταμφιεστεί σε επίσημα προϊόντα της Ferrari. Επιπλέον, 30.161 αρώματα πετάχτηκαν, μαζί με 17.231 τσάντες, 17.438 ζευγάρια παπούτσια και 60.903 ρολόγια. Τα πράγματα δεν σταμάτησαν εκεί, καθώς 13.415 ζώνες, 11.500 ετικέτες, 800 σκούτερ, 872 μινιατούρες, 91.229 γυαλιά, 1.092 μπάλες ποδοσφαίρου και 57.503 πορτοφόλια καταστράφηκαν επίσης από τη Ferrari.

Γίνε «ρουφιάνος» της Ferrari και κέρδισε

Η Ferrari εφαρμόζει ένα σύστημα επιβράβευσης κατά της παραποίησης που επιβραβεύει όσους αναφέρουν ένα προϊόν που ενδεχομένως παραβιάζει τα εμπορικά σήματα της Ferrari και πωλείται σε εμπορικό περιβάλλον. Όσοι υποβάλλουν μια αναφορά πρέπει να παρέχουν λεπτομέρειες σχετικά με την επιχείρηση που το πωλεί, τον κατά προσέγγιση αριθμό των προϊόντων που εμπλέκονται, καθώς και φωτογραφίες που δείχνουν απομίμηση των εμπορικών σημάτων της Ferrari, συμπεριλαμβανομένων των ετικετών.  

16 Oct, 2024 Ώρα 12:11

Η Hyundai παρουσιάζει το νέο μέλος της οικογένειας ηλεκτρικών οχημάτων: INSTER

Thumbnail

Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο είναι συμπαγές και ευέλικτο και θέτει νέα πρότυπα στην κατηγορία του, με κορυφαία αυτονομία! Συνδυάζοντας την ξεχωριστή σχεδίαση και τη στιβαρότητα ενός SUV με συμπαγείς διαστάσεις, το νέο Hyundai Inster κεντρίζει ήδη το ενδιαφέρον του Ευρωπαϊκού κοινού. Με τολμηρό SUV στυλ, το Inster μαγνητίζει τα βλέμματα με τους τολμηρούς θόλους των τροχών, τις λείες, καθαρές επιφάνειες, τους δυναμικούς προφυλακτήρες και τις τολμηρές ποδιές μπρος και πίσω.

Close

 

 

“Το Inster ξεπερνά κατά πολύ τις προσδοκίες των αγοραστών με τη χαρακτηριστική του σχεδίαση και το οδηγοκεντρικό εσωτερικό του, που μεγιστοποιεί τις δυνατότητες του με συναρπαστικούς τρόπους. Με το Inster επαναπροσδιορίζουμε τι σημαίνει να οδηγείς ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο”, δήλωσε ο Simon Loasby, Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής του Κέντρου Σχεδιασμού της Hyundai.

 

Close

 

Στο κομψό και τεχνολογικά προηγμένο cockpit του Inster δεσπόζουν ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25” και μία οθόνη αφής πληροφόρησης και ψυχαγωγίας με λειτουργία πλοήγησης. Η βάση ασύρματης φόρτισης είναι ενσωματωμένη στη συμπαγή κεντρική κονσόλα, η οποία χάριν σχεδίασης δημιουργεί αίσθηση μεγαλύτερης ευρυχωρίας.

Το νέο Inster έρχεται σε δύο εκδόσεις, με μπαταρία 42kWh ή 49kWh, προσφέροντας κορυφαία στην κατηγορία του αυτονομία 355χλμ. με μία μόνο φόρτιση και σε τιμές από €25.900 ή €16.900 με την κρατική χορηγία.