Η Porsche έφερε πρόσφατα μία “μυστική” έκδοση της τρίτης γενιάς της Panamera στο Nurburgring, όπου σημείωσε νέο ρεκόρ γύρου με τον Lans Kern πίσω από το τιμόνι. Με χρόνο 7:24,17 λεπτά, η Panamera έριξε το χρόνο κατά 5,64 δευτερόλεπτα σε σχέση με την προκάτοχό της.
Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, η Panamera είναι πλέον το ταχύτερο σεντάν πολυτελούς κατηγορίας που εξοπλίζεται είτε με κινητήρα εσωτερικής καύσης είτε με υβριδικό σύστημα κίνησης.
Η Porsche δεν υπεισήλθε σε λεπτομέρειες σχετικά με το ποια έκδοση ακριβώς χρησιμοποίησε, όμως υποψιαζόμαστε ότι θα μπορούσε να είναι η επερχόμενη έκδοση Turbo S E-Hybrid. Αναμένεται να αποδίδει περισσότερους από τους 680 ίππους της κανονικής Panamera Turbo E-Hybrid, και πιο κοντά στους 739 ίππους της μηχανικά σχετιζόμενης Cayenne Turbo S E-Hybrid.
Το νέο ρεκόρ σημειώθηκε την Παρασκευή 12 Ιουλίου 2024 και είναι το τρίτο ρεκόρ που επιτυγχάνεται από μια Panamera, μετά τις προηγούμενες προσπάθειες το 2016 και το 2020 (7:29,81 λεπτά), όλες με πιλότο τον οδηγό αγώνων Lars Kern.
Ο Kern τόνισε ότι η νέα γενιά έχει τεράστια βελτίωση κυρίως λόγω της νέας ανάρτησης Porsche Active Ride, που τη μετατρέπει σε ένα “premium σεντάν με την οδική συμπεριφορά ενός σπορ αυτοκινήτου”. Ο ίδιος απέδωσε τον βελτιωμένο χρόνο γύρου σε διάφορους παράγοντες, όπως “το σύστημα κίνησης, την αεροδυναμική, το πλαίσιο και τα νέα ελαστικά Michelin υπερ-υψηλών επιδόσεων”.
Το προηγούμενο ρεκόρ για την “κατηγορία executive sedan” κατείχε η τετράθυρη Mercedes-AMG GT 63 S 4Matic+ με χρόνο γύρου 7:27,800 που σημειώθηκε τον Νοέμβριο του 2020. Σε σύγκριση με τα ηλεκτρικά οχήματα, ο χρόνος 7:24.17 της νέας Panamera την καθιστά ελαφρώς ταχύτερη από το Tesla Model S Plaid (7:25.231), αλλά σημαντικά πιο αργή από την κορυφαία ηλεκτρικά Taycan Turbo GT (7:07.55).

BYD: Μια διαφορετική δοκιμή στο YangWang U8 με εκπληκτικά αποτελέσματα (βίντεο)
Το YangWang U8 της BYD, έχει ήδη αποδείξει την αξία αλλά και την διαφορετικότητα του. Μπορεί να κάνει επιτόπια αναστροφή, να κινηθεί διαγώνια (crab walk), αλλά και να επιπλεύσει χωρίς πρόβλημα για μισή ώρα στο νερό. Σε όλα τα παραπάνω, ήρθε η ώρα να προστεθεί και η απίστευτη αντοχή του αμαξώματος του. Και αυτή τη φορά, όχι μόνο μέσω των τυπικών δοκιμών πρόσκρουσης, αλλά μέσω ενός γιγαντιαίου φοίνικα 2 τόνων.
Οι μηχανικοί της BYD ανέβασαν επανειλημμένα το δέντρο σε κατακόρυφη θέση και το άφησαν να πέσει στην οροφή τρεις φορές από αυξανόμενες αποστάσεις για να μεγεθύνουν τη δύναμη. Σύμφωνα με την εταιρία, η μέγιστη ενέργεια κρούσης έφτασε τα 50,4 κιλοτζάουλ, που ισοδυναμεί με 54.000 Nm.
Για αναφορά, αυτό ισοδυναμεί με την πτώση μιας μονάδας κλιματισμού από την οροφή ενός κτιρίου 40 ορόφων, αναφέρουν τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης. Είναι επίσης πολύ πέρα από οτιδήποτε απαιτείται στα κανονικά πρότυπα ασφαλείας.
Η αντίδραση του μοντέλου στην πτώση του κολοσσιαίου δέντρου; Μόλις που φάνηκε να το “νιώθει”. Μόνο το δομικό μέταλλο πάνω από την πόρτα ανέπτυξε ένα βαθούλωμα που μεγάλωνε με κάθε χτύπημα, αλλά η πόρτα του οδηγού άνοιξε χωρίς κανένα πρόβλημα, το τζάμι δεν έσπασε και η ανάρτηση και οι τροχοί δεν έπαθαν το παραμικρό.
Η εταιρία λέει ότι αυτό είναι το όλο θέμα. Αν η δομή παραμείνει αρκετά άθικτη ώστε οι επιβάτες να μπορούν να βγουν έξω και οι διασώστες να μπουν μέσα, έχει μετατραπεί ένα φρικτό ατύχημα, σε μια διαχειρίσιμη κατάσταση.
Το κόλπο είναι το τελευταίο μέρος της συνεχιζόμενης καμπάνιας δημοσίων σχέσεων του U8 για να αποδείξει ότι είναι το πιο ανθεκτικό πολυτελές SUV που έχει κατασκευάσει ποτέ η Κίνα και ενδεχομένως το πιο ανθεκτικό στον κόσμο.
Έχουμε δει το μοντέλο να περιστρέφεται επί τόπου χρησιμοποιώντας τον τετρακύλινδρο κινητήρα του και να επιπλέει στο νερό με το σφραγισμένο αμάξωμά του. Τι άλλο να κάνει;
