Ειδήσεις

18 Jul, 2024 Ώρα 13:13

Ηλεκτροκίνηση; Η Toyota εξελίσσει μοτέρ βενζίνης!

Thumbnail

Η Toyota παρουσίασε ένα νέο πρωτότυπο τετρακύλινδρου κινητήρα υψηλών επιδόσεων, ευθυγραμμιζόμενη με την απόφασή της να δημιουργήσει αποδοτικούς, ισχυρούς και συμπαγείς κινητήρες για το μέλλον.

Close

Αυτός ο κινητήρας, που παρουσιάζεται σε ένα βίντεο της Toyota Times Global, υπόσχεται μια πλούσια, σπορτίφ χροιά εξάτμισης που ξεχωρίζει ανάμεσα στα σύγχρονα αυτοκίνητα επιδόσεων.

Ο νέος τετρακύλινδρος κινητήρας έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει την αεροδυναμική και την οδική συμπεριφορά του οχήματος, καθώς είναι τοποθετημένος χαμηλότερα και πιο πίσω στο χώρο του αμαξώματος, με αποτέλεσμα χαμηλότερο κέντρο βάρους και καλύτερη ισορροπία του πλαισίου.

Close

Στα βασικά σημεία αναφοράς περιλαμβάνεται η ικανότητά του να εκπέμπει ευχάριστα σκασίματα όταν συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενδεχομένως με το Direct Automatic Transmission.

Σύμφωνα με τον Takashi Uehara, Πρόεδρο της Toyota Powertrain, ο κινητήρας είναι συναρπαστικός και μειώνει σημαντικά τους κραδασμούς, προσφέροντας μια πιο εκλεπτυσμένη οδηγική εμπειρία.

Close

Οι στόχοι ανάπτυξης της Toyota για αυτόν τον κινητήρα επικεντρώνονται στην ισχύ, την αποδοτικότητα και τις ελάχιστες εκπομπές ρύπων, καθιστώντας τον κατάλληλο για μια εποχή που προσωθεί την ηλεκτροκίνηση και την περιβαλλοντική βιωσιμότητα.

Ο κινητήρας θα είναι διαθέσιμος σε χωρητικότητα 1,5 λίτρων και 2,0 λίτρων. Η έκδοση των 1,5 λίτρων θα αντικαταστήσει τον σημερινό τρικύλινδρο κινητήρα των 1,5 λίτρων που βρίσκεται σε μοντέλα όπως το Lexus LBX και το Toyota Yaris Cross, ο οποίος διατίθεται σε ατμοσφαιρική και υπερτροφοδοτούμενη έκδοση.

Ο κινητήρας των 2,0 λίτρων θα είναι αποκλειστικά υπερτροφοδοτούμενος, 10% μικρότερος από τον υπάρχοντα κινητήρα turbo των 2,4 λίτρων, αλλά πιο ισχυρός.

Αυτός ο νέος κινητήρας είναι αρκετά ευέλικτος για μια σειρά εφαρμογών, από φορτηγά έως σπορ αυτοκίνητα.

Αναμένεται να τροφοδοτήσει μελλοντικά σπορ μοντέλα της Toyota, όπως η επόμενη γενιά GR86 ή ένας πιθανός αντικαταστάτης της GR Supra στη βασική του έκδοση.

Παρά την εξερεύνηση των υβριδικών κινητήρων και των κινητήρων καύσης υδρογόνου, η Toyota Gazoo Racing παραμένει αφοσιωμένη στην ανάπτυξη σπορ αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης για το προσεχές μέλλον.

Ο νέος τετρακύλινδρος κινητήρας της Toyota αποτελεί παράδειγμα της αφοσίωσής της στη διατήρηση των επιδόσεων με παράλληλη προώθηση της αποδοτικότητας και της βιωσιμότητας, διασφαλίζοντας ότι τα σπορ αυτοκίνητά της θα παραμείνουν συναρπαστικά. Και -κυρίως- βενζινοκίνητα.

15 Jan, 2025 Ώρα 12:53

Honda: Το νέο υβριδικό Prelude έρχεται στην Ευρώπη το 2026

Thumbnail

Η Honda ανακοίνωσε ότι το νέο υβριδικό Prelude e:HEV θα φτάσει στην Ευρώπη στις αρχές του 2026 και θα διαθέτει την καινοτόμο τεχνολογία Honda S+ Shift για να ενισχύσει περαιτέρω τη «χαρά της οδήγησης» (‘joy of driving’) που προσφέρει το καινούριο σπορ κουπέ της εταιρείας.

Close

Το Honda S+ Shift προσομοιώνει τον ήχο και την αίσθηση των γρήγορων αυτόματων αλλαγών ταχυτήτων, συντείνοντας στο να προσφέρει την τέλεια ισορροπία συναρπαστικής οδηγικής απόλαυσης σε μια νέα γενιά οδηγών Prelude.

Μετά την πρώτη του εμφάνιση πριν από 46 χρόνια, το αρχικό μοντέλο θεωρήθηκε ως μια υψηλής απόδοσης παρουσίαση της τεχνολογίας αιχμής της Honda σε πέντε γενιές μέχρι το 2000. Συνεχίζοντας από εκεί που σταμάτησε, το νέο Prelude θα προσφέρει έναν συναρπαστικό συνδυασμό στιλ και κομψότητας μαζί με έναν αποδοτικό υβριδικό κινητήρα.

Close

 

 

Ο Hans de Jaeger, ανώτερος αντιπρόεδρος της Honda Motor Europe, δήλωσε: «Το Honda Prelude είναι ένα εμβληματικό όνομα και αυτό το νέο μοντέλο υπόσχεται να συνεχίσει αυτή την κληρονομιά με την υβριδική απόδοση και την τελευταία δυναμική τεχνολογία μας. Όλα με στόχο όχι μόνο την εξαιρετική απόδοση, αλλά και την ευχαρίστηση στην οδήγηση για την οποία είναι γνωστό αυτό το μοντέλο. Είμαστε ενθουσιασμένοι για την άφιξή του στην Ευρώπη μετά από μια πολύ θετική υποδοχή μέχρι στιγμής».

Αυτή η ανακοίνωση έρχεται καθώς η Honda γιορτάζει 25 χρόνια πρωτοποριακής υβριδικής τεχνογνωσίας, μετά την άφιξη του επαναστατικού Insight coupe ως το πρώτο μαζικά παραγόμενο υβριδικό μοντέλο στην Ευρώπη το 1999. Έκτοτε, η εταιρεία έχει πρωτοπορήσει στην ανάπτυξη της τεχνολογίας κινητήρων βενζίνης-ηλεκτρισμού, με μια σειρά μοντέλων που έχουν βοηθήσει τους οδηγούς να κάνουν την πιο ομαλή, πιο βολική και οικονομικά αποδοτική μετάβαση σε ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον.

Σήμερα, η κύρια σειρά αυτοκινήτων της Honda είναι πλήρως ηλεκτροκίνητη, με τα μοντέλα Jazz, Civic, HR-V, ZR-V και CR-V να διατίθενται όλα με υβριδικούς κινητήρες e:HEV ως στάνταρ. Μεταβαίνοντας απρόσκοπτα μεταξύ EV, υβριδικής και κίνησης καυσίμων, χωρίς καμία παρέμβαση από τον οδηγό, όλα συνδυάζουν εξαιρετική ευκολία χρήσης με καταπληκτική οδηγική εμπειρία, μαζί με εξαιρετικά ανταγωνιστική απόδοση και χαμηλές εκπομπές.  

Close