Νέα μοντέλα

19 Jul, 2024 Ώρα 13:14

Αυτό είναι το Lexus LBX Morizo RR με 305 άλογα

Thumbnail

H Lexus παρουσίασε σήμερα στην Ιαπωνία την έκδοση παραγωγής του LBX Morizo RR Concept, που είδαμε στις αρχές του έτους στο Tokyo Auto Salon, την οποία ονομάζει LBX Morizo RR. Οι παραγγελίες του μοντέλου για την ιαπωνική αγορά άνοιξαν από σήμερα, με την κυκλοφορία να προγραμματίζεται για τα τέλη Αυγούστου.

Close

 

 

Στην ανάπτυξη του LBX Morizo RR συνέβαλλε και ο Akio Toyoda, επίσης γνωστό ως Morizo, και μηχανικά το αυτοκίνητο φορά τον 1.600άρη τρικύλινδρο κινητήρα (G16E-GTS) των GR Yaris και GR Corolla, που αποδίδει 305 άλογα με 400 Nm ροπής, κινώντας όλους τροχούς μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος και του νέου αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων Direct Shift, ενώ προσφέρεται και το 6-τάχυτο χειροκίνητο iMT (Intelligent Manual Transmission) κιβώτιο. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 5,2 δευτ.

 

Close

 

Βασίζεται σε μια ειδική πλατφόρμα, που αναπτύχθηκε για να επιτευχθεί μια ισορροπία μεταξύ ευκινησίας και ισχύος. Για τη διασφάλιση υψηλού επιπέδου ελέγχου σε διάφορες επιφάνειες δρόμου, η δομή απόσβεσης ενίσχυσης απόκρισης (Response-Enhancing Damping Structure, REDS), μια παγκόσμια πρώτη, υιοθετήθηκε στους μπροστινούς κάτω βραχίονες, βελτιώνοντας την απόκριση κατά την απόσβεση.

 

 

Όλα τα βασικά στοιχεία του αυτοκινήτου έχουν τελειοποιηθεί για τις επιδόσεις, συμπεριλαμβανομένης του packaging, του αμαξώματος, της ανάρτησης και των ελαστικών. Για τη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής, η ομάδα ανάπτυξης εφάρμοσε τεχνολογίες από τον κόσμο των αγώνων ταχύτητας.

 

 

Αισθητικά, υπάρχουν νέοι εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, σφυρήλατες ζάντες 19 ιντσών (ελαστικά διαστάσεων 235/45), προστατευτικά των θόλων στο χρώμα του αμαξώματος, που τονίζουν το χαμηλό κέντρο βάρους και την ευρεία στάση.

 

 

Για το εσωτερικό, ο στόχος ήταν να δημιουργηθεί ένας πιο σπορ χώρος που ενισχύει μια απρόσκοπτη σύνδεση μεταξύ οδηγού και αυτοκινήτου, με στόχο να ενισχύσει την αίσθηση ενότητας με το όχημα και να προσφέρει μια αξέχαστη οδηγική εμπειρία. Αυτό επιτεύχθηκε με την τοποθέτηση νέων σπορ καθισμάτων, αλουμινένιων πεντάλ και εσωτερικών πινελιών για μεγαλύτερη απόλαυση της οδήγησης.

Το μήκος του LBX Morizo RR ανέρχεται στα 4.190 χλστ., το πλάτος στα 1.840 χλστ., και το ύψος στα 1.535 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.580 χλστ., με το βάρος του αυτοκινήτου να είναι στα 1.440 κιλά το χειροκίνητο και 1.470 κιλά το αυτόματο.

16 Sep, 2024 Ώρα 13:49

Αυτό είναι το υβριδικό Toyota Hilux

Thumbnail

Ακόμα και τα «αγροτικά» φαίνεται ότι είναι υποχρεωμένα να μπουν και αυτά στην εποχή του εξηλεκτρισμού.

Close

Για περισσότερο από μισό αιώνα, το Toyota Hilux έχει δημιουργήσει μια παγκόσμια φήμη για την εξαιρετική αντοχή και ανθεκτικότητα, εξυπηρετώντας πιστά τους πελάτες του στα πιο δύσκολα περιβάλλοντα του κόσμου.

Το νέο Toyota Hilux Hybrid 48V σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα στην εξέλιξη του εμβληματικού Hilux, συνδυάζοντας τη φημισμένη ανθεκτικότητά του με ένα σύγχρονο ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα κίνησης.

Close

Σχεδιασμένη τόσο για επαγγελματίες όσο και για λάτρεις του off-road, αυτή η έκδοση ενισχύει τις επιδόσεις του Hilux χωρίς να υποβαθμίζει τις επαγγελματικές του ικανότητες.

 

Close

 

Το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, που συνδυάζεται με έναν κινητήρα turbodiesel 2,8 λίτρων, διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και έναν μετατροπέα DC-DC, παρέχοντας πρόσθετη ισχύ 12 kW και ροπή 65 Nm.

Η μπαταρία διαθέτει 13 κυψέλες και χωρητικότητα 4,3Αh. Με βάρος μόλις 7,6 kg, είναι επίσης αρκετά συμπαγής ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί κάτω από τα πίσω καθίσματα του οχήματος.

Ο κινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 204 ίππους στις 3.400 στροφές και ροπή 500 Nm μεταξύ 1.600 και 2.800 σ.α.λ.. Διαθέτει ψεκασμό καυσίμου common rail, υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και υδρόψυκτο Intercooler.

 

 

Στα βασικά οφέλη του συστήματος περιλαμβάνονται η ομαλότερη επιτάχυνση, ο μειωμένος θόρυβος και οι κραδασμοί και η βελτιωμένη οικονομία καυσίμου μέσω της αναγεννητικής πέδησης.

Ο νέος ηλεκτροκινητήρας-γεννήτρια είναι τοποθετημένος αρκετά ψηλά, ώστε να διατηρείται η ικανότητα του οχήματος να βαδίζει στα 700 χιλιοστά.

Το υβριδικό σύστημα μειώνει επίσης τις ταχύτητες ρελαντί του κινητήρα από τις 720 στις 600 σ.α.λ., βοηθώντας τις επιδόσεις εκτός δρόμου.

Επιπλέον, το νέο σύστημα Multi-Terrain Select (MTS) ενισχύει την πρόσφυση και τη σταθερότητα σε έξι συνθήκες οδήγησης, όπως άμμος, λάσπη και χιόνι.

Το ήπιο υβριδικό σύστημα δεν μειώνει σε καμία περίπτωση την ικανότητα μεταφοράς φορτίου καθώς το ωφέλιμο φορτίο φτάνει τα 1.000 kg και η ικανότητα ρυμούλκησης τα 3.000 kg.

 

 

Η βασική αρχιτεκτονική παραμένει ίδια με πλαίσιο τύπου σκάλας, ανάρτηση με φύλα σούστας και διπλά αμορτισέρ στον πίσω άξονα, τετρακίνηση με κοντό κιβώτιο, και εξαιρετικά off road χαρακτηριστικά.

Οι υψηλές προδιαγραφές εξοπλισμού περιλαμβάνουν το σύστημα πολυμέσων Toyota Smart Connect και ένα πακέτο ήχου JBL premium με εννέα ηχεία.

Το Toyota Safety Sense, συμπεριλαμβανομένου ενός βελτιωμένου συστήματος Pre-Collision System και Adaptive Cruise Control, προσφέρει όλα τα συστήματα υποβοήθησης που είναι πλέον απαραίτητα και στα pick-up.

To σύστημα πολυμέσων Toyota Smart Connect προσφέρει πλοήγηση μέσω cloud και ενσωμάτωση smartphone, βελτιώνοντας τη συνολική οδηγική εμπειρία.