Video

07 Aug, 2024 Ώρα 13:13

Η KTM αναπτύσσει την 990 RC R του 2025 και μας δείχνει τη διαδικασία (βίντεο)

Thumbnail

Είναι εντυπωσιακό να βλέπουμε τη διαδικασία και τον όγκο της δουλειάς που χρειάζεται για τη δημιουργία μιας μοτοσυκλέτας της KTM, από την αρχή. Και αυτό είναι μόνο το δεύτερο κεφάλαιο που κυκλοφορεί στο YouTube από την Αυστριακή εταιρία, με τίτλο “Never Stop”, όπου καταγράφει όλα όσα χρειάζονται για τη δημιουργία της τελευταίας δημιουργίας της, της μοτοσυκλέτας 990 RC R.

Close

Το δεύτερο κεφάλαιο που κυκλοφόρησε πρόσφατα και περιγράφει λεπτομερώς όλα όσα συμβαίνουν στις δοκιμές και στην ανάπτυξη της μοτοσυκλέτας, ενώ όλοι φανταζόμαστε ότι χρειάζεται πολλή δουλειά για τον σχεδιασμό μιας μοτοσυκλέτας από την αρχή, αλλά βλέποντάς την να ολοκληρώνεται, αυτό έχει δώσει μια εντελώς νέα προοπτική με την KTM να μας αφήνει να κοιτάξουμε πίσω από την κουρτίνα και να δούμε τη διαδικασία με τόση λεπτομέρεια.

 

Close

 

Το πρώτο βίντεο της σειράς κατέγραψε τη διαδικασία σχεδιασμού, αλλά αυτό το βίντεο πηγαίνει βαθιά στην πλευρά των δοκιμών και της ανάπτυξης. Μας δείχνει πώς κάθε τμήμα έχει το δικό του πρωτότυπο για να εργαστεί, συμπεριλαμβανομένων των σχεδιαστών, του τμήματος των ηλεκτρονικών, του τμήματος ανάπτυξης και του τμήματος δοκιμών της ανθεκτικότητας. Κάθε ομάδα εκτελεί εξαιρετικά διαφορετικά τεστ πριν συνδυάσει όλες τις πληροφορίες για να φτιάξει το τελικό προϊόν.

Close

 

 

Ένας τομέας που είναι όλο και πιο σημαντικός είναι η αεροδυναμική. Το δεύτερο κεφάλαιο της σειράς Never Stop μας δίνει μια εικόνα για το πόση δουλειά καταβάλλεται για τις δοκιμές αεροδυναμικής σήραγγας. Ίσως η πιο ενδιαφέρουσα εικόνα εδώ είναι πώς η ομάδα χρειάζεται τον δοκιμαστή αναβάτη να μείνει ακριβώς στην ίδια θέση που έκανε κατά την πρώτη δοκιμή και υπάρχει ένα σκίτσο της αρχικής του θέσης ως σημείο αναφοράς. Αλλά παίρνουμε επίσης και μια γεύση του πώς γίνονται οι δοκιμές του πρωτότυπου στην πίστα.

Ο Luca Grünwald, ο κορυφαίος αναβάτης δοκιμών της KTM, κάνει δοκιμές στην πίστα, όχι μόνο για να διασφαλίσει ότι η 990 RC R αποδίδει όσο το δυνατόν καλύτερα σε αυτές τις συνθήκες, αλλά για να βεβαιωθεί ότι η μοτοσυκλέτα είναι κατάλληλη για αναβάτες με διαφορετικό σωματότυπο και μέγεθος. Επίσης, η ομάδα κάνει δοκιμές σε πολλές πίστες για να δοκιμάσει διαφορετικές πτυχές της μοτοσυκλέτας, όπως το Almería Circuit για να δοκιμάσει διαφορετική αεροδυναμική απόδοση, το Tazio Nuvolari Circuit για να δοκιμάσει διαφορετικές εργονομικές ρυθμίσεις και το Parcmotor Castelloli Circuit για να δει ποια ρύθμιση κινητήρα και ανάρτησης είναι η καλύτερη.

Είναι αρκετά σαφές από τo βίντεο ότι τίποτα σχετικά με αυτό το έργο δεν μένει στη μέση, και φαίνεται ότι δεν μειώνεται κανένα κόστος μέχρι να ολοκληρωθούν όλες οι διαδικασίες. Το πόσο καλή θα μπορούσε να είναι μία νέα sportbike παραγωγής της KTM είναι προφανές, με τη νέα 990 RC R να καλύπτει πλέον υψηλές προδιαγραφές παραγωγής, κάτι το οποίο στη συνέχεια οι αναβάτες μπορούν να απολαμβάνουν στο δρόμο και το κυριότερο στην πίστα όπου έχει γίνει όλη αυτή η εξέλιξη.

16 May, 2025 Ώρα 10:57

Τι γίνεται όταν δύο κορυφαία Koenigsegg έρθουν αντιμέτωπα; (βίντεο)

Thumbnail

Για τους περισσότερους φίλους του αυτοκινήτου η οδήγηση ενός hypercar, πόσο μάλλον ενός όπως τα Koenigsegg Jesko και Regera, αποτελεί ένα άπιαστο όνειρο.

Close

Οπότε, για να αναπληρωθεί αυτή η ανικανοποίητη επιθυμία, βλέπουμε στο διαδίκτυο άλλους να απολαμβάνουν τις καταιγιστικές τους επιδόσεις.

Ένας εξ αυτών είναι ο Ματ Γουότσον του CarWow, ο οποίος πρόσφατα βρέθηκε στην πίστα δοκιμών της Koenigsegg για ένα drag race μεταξύ του Jesko Absolut και του Regera.

Close

Το πρώτο είναι και το νεότερο της γκάμας. Εφοδιάζεται με τον θηριώδη 5λιτρο twin-turbo V8 της εταιρείας και έχει μέγιστη ισχύ 1.600 ίππων και 1.500 Nm όταν τροφοδοτείται με καύσιμα E85. Για την μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς συνεργάζεται με 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Και σαν να μην έφταναν αυτά τα χαρακτηριστικά, ζυγίζει μόλις 1.390 κιλά. Πρόκειται για ένα hypercar που το όνομά του τοποθετείται δίπλα σε άπιαστα ρεκόρ, όπως αυτό του κορυφαίου στον κόσμο που έχει ολοκληρώσει τα 0-400 χλμ./ ώρα. Διότι το έχει καταφέρει σε μόλις 27,83 δευτερόλεπτα!

Close

 

 

Απέναντί του σε αυτό το drag race βρίσκει ένα άλλο μοντέλο της σουηδικής εταιρείας, το Regera. Εφοδιάζεται επίσης με twin-turbo V8 των 5,0 λίτρων και επίσης λειτουργεί στο μέγιστο των δυνατοτήτων του με καύσιμα E85.

Αλλά διαθέτει και υποβοήθηση τριών ηλεκτρικών μοτέρ, με τη συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 1.500 ίππους και 2.000 Nm. Όλη αυτή η ισχύς περνά στους πίσω τροχούς μέσω κιβωτίου μίας σχέσης που συνδυάζεται με μετατροπέα ροπής.

Λόγω της υβριδικής υποβοήθησης, το Regera ζυγίζει 1.590 κιλά. Ωστόσο, έχει αποδειχθεί ικανότατο ολοκληρώνοντας τα 0-400 χλμ./ ώρα σε 28,81 δευτερόλεπτα.

Στο βίντεο που το CarWow δημοσιοποίησε, βλέπουμε έναν ξεκάθαρο νικητή, έπειτα από τέσσερις προσπάθειες από στάση και μερικές εν κινήσει.

Για να μην κάνουμε… spoiler, οι απαντήσεις βρίσκονται παρακάτω και ίσως να μην περιμένετε τόσο μεγάλη κυριαρχία εντός της «οικογένειας».