Νέα μοντέλα

07 Aug, 2024 Ώρα 13:23

Νέα Chevrolet Corvette ZR1: Το ισχυρότερο muscle car με V8 στην ιστορία

Thumbnail

Η νέα Chevrolet Corvette ZR1 είναι το ισχυρότερο αμερικανικό αυτοκίνητο παραγωγής με V8, που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Διαθέτει έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 5,5 λίτρων που αποδίδει 1.064 ίππους και 1.122 Nm ροπής, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 346χλμ./ώρα.

Close

Η νέα ZR1 είναι, με άλλα λόγια, ένα τέρας, το οποίο έχει όριο στις 8.000σ.α.λ. και στέλνει την ισχύ αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου.

 

Close

 

Το 0-100χλμ./ώρα έρχεται σε περίπου 2.5δευτ. με την τιμή της στις Η.Π.Α. να ξεκινά από τα 150.000 δολάρια.

Close

Όπως και κάθε άλλη C8, η ZR1 μπορεί να είναι κουπέ ή κάμπριο, ενώ διαθέτει διαιρούμενο πίσω παράθυρο για πρώτη φορά από τη δεκαετία του 1960. Η κουπέ έκδοση έχει βάρος 1.664 κιλά, ενώ η κάμπριο έχει 1.704 κιλά.  Αυτά τα νούμερα την κάνουν να έχει καλύτερη αναλογία ισχύος προς βάρος από την Bugatti Veyron.

 

 

Εμφανισιακά ξεχωρίζει χάρη στο επιθετικό bodykit το οποίο περιλαμβάνει και νέους προφυλακτήρες, τεράστια πίσω αεροτομή αλλά και τέσσερις απολήξεις εξάτμισης, όλες στο κέντρο του πίσω σπορ διαχύτη.

Άλλα εξαρτήματα, όπως η ανάρτηση της ZR1, είναι παρόμοια με τις μικρότερες C8. Στην πραγματικότητα, η ZR1 μοιράζεται πολλά με την Z06 στο κάτω μέρος της. Δεν είναι τόσο σκληροπυρηνικό αυτοκίνητο πίστας, αλλά το πακέτο ZTK που επιτρέπει τη μέγιστη downforce ( πάνω από 500 κιλά κάθετης δύναμης) σημαίνει ότι θα διαπρέψει σε μία πίστα.  Επιπλέον, διαθέτει πιο σκληρά αμορτισέρ με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 R.

 

13 Jan, 2025 Ώρα 08:39

Mazda 6e: Έρχεται Ευρώπη το κορυφαίο ηλεκτρικό με 258 άλογα και 555χλμ. αυτονομία

Thumbnail

Το ιαπωνικό στυλ και η αξιοπιστία είναι τα δύο στοιχεία που έχουν κάνει τη Mazda μία αγαπημένη μάρκα στην Ελλάδα και σε όλη την Ευρώπη. Δεν είναι τυχαίο που ακόμα και η πολυτιμότερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου, η Tesla, εκτίμησε τη σχεδιαστική γλώσσα της Mazda και της έδωσε τα εύσημα.

Close

Η ιαπωνική φίρμα φέρνει το premium και αμιγώς ηλεκτρικό sedan Mazda 6e θέλοντας να κερδίσει τους αγοραστές που «κοιτούσαν» προς VW ID.7, BMW i5, Tesla Model 3 και Mercedes-Benz EQE.

 

Close

 

Διαθέτοντας μια εκμοντερνισμένη εξωτερική εμφάνιση, το Mazda6e καταφέρνει και διατηρεί τη βασική οπτική του ταυτότητα, αλλά κάνει ένα άλμα προς τα εμπρός. Οι τολμηρές αναλογίες μας προσκαλούν να ανακαλύψουμε τι μπορούν να κάνουν οι Ιάπωνες με καμβά την ηλεκτροκίνηση. Οι ομαλές γραμμές του αμαξώματος συνεργάζονται απίστευτα καλά με τις τονισμένες γωνίες και τα εντυπωσιακά, αιχμηρά φωτιστικά σώματα. Οι πόρτες χωρίς πλαίσιο και οι ενσωματωμένες χειρολαβές βοηθούν στη διατήρηση μιας κομψής και ταυτόχρονα σπορ εμφάνισης που κερδίζει θαυμαστές, όλων των ηλικιών.

Close

 

 

Ωστόσο, το Mazda6e, δεν έχει να κάνει μόνο με την εξαιρετική σχεδίαση και την εμφάνιση. Το EV έρχεται αποκλειστικά με κίνηση στους πίσω τροχούς (προς το παρόν), αλλά με δύο επιλογές μπαταριών – 68,8 kWh και 80 kWh. Η πρώτη επιτρέπει στην κινητήρια μονάδα να αποδίδει 258 ίππους, ενώ η δεύτερη περιορίζει την απόδοση στους 244 ίππους. Η Mazda δεν λέει γιατί υπάρχει αυτή η διαφορά, αλλά υποψιαζόμαστε ότι οφείλεται στην ποινή μεγέθους και βάρους της μεγαλύτερης μπαταρίας.

 

 

Αυτή η μικρή διαφορά στον αριθμό των ίππων σημαίνει ότι το Mazda6e με τη μικρότερη μπαταρία μπορεί να φτάσει τα 100χλμ./ώρα από στάση σε 7,6 δευτερόλεπτα, δηλαδή 0,2 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από τη μονάδα με τις περισσότερες κυψέλες. Μην ανησυχείτε, όμως καθώς και οι δύο εκδόσεις του νέου EV μοιράζονται την ίδια ροπή στα 320 Nm.

Όσον αφορά την αυτονομία, η μικρότερη μπαταρία προσφέρει 483 χλμ. ενώ η μεγαλύτερη προσθέτει 72 χλμ. για συνολική αυτονομία με μία φόρτιση 555 χλμ. (Τα στοιχεία βασίζονται στο μοντέλο που είναι εξοπλισμένο με τροχούς 19 ιντσών). Μάλιστα η μπαταρία 68,8 kWh φορτίζει από το 10 στο 80% σε 22 λεπτά σε έναν ταχυφορτιστή.

Στο εσωτερικό, το Mazda6e θέλει να προσελκύσει τους υποψήφιους αγοραστές με την πρόταση μιας απλής καμπίνας που επιτρέπει στο φυσικό φως να εισέρχεται με ευκολία. Υπάρχει ένα flat bottom τιμόνι, μια οθόνη 10,2 ιντσών ως πίνακας οργάνων και μια οθόνη αφής infotainment 14,6 ιντσών. Μια οθόνη head-up display με επαυξημένη πραγματικότητα (AR) ενισχύει την ασφάλεια κατά την οδήγηση.

Το Mazda 6e θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το δεύτερο εξάμηνο του 2025.