Ειδήσεις

21 Aug, 2024 Ώρα 09:35

Τα αυτοκίνητα με τις καλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη το 2024

Thumbnail

Πέρυσι, το Tesla Model Y κατέκτησε την Ευρώπη με καταιγιστικό ρυθμό, καθώς έγινε το νέο αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις σε ολόκληρη την ήπειρο. Πλέον, έχοντας τα στοιχεία για το πρώτο εξάμηνο του 2024, το Model Y έχει υποχωρήσει στη σειρά κατάταξης, μένοντας πίσω από ένα πλήθος μικρότερων οχημάτων που ενισχύουν ξανά τις πωλήσεις τους, χρόνο με το χρόνο.

Close

Τα στοιχεία πωλήσεων από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ηνωμένο Βασίλειο αποκαλύπτουν ότι κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου, το Dacia Sandero ήταν το νέο όχημα με τις περισσότερες πωλήσεις, με 143.596 ταξινομήσεις. Το Sandero συγκαταλέγεται εδώ και καιρό μεταξύ των πιο δημοφιλών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, έχοντας ως κύριο όπλο, την χαμηλή τιμή του.

Στη δεύτερη θέση βρέθηκε το VW Golf. Πουλήθηκε 126.993 φορές κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024, τοποθετώντας το μπροστά από το Renault Clio που βρίσκεται στην τρίτη θέση με 114.623 πωλήσεις. Αμέσως μετά το μικρό γαλλικό hatchback ακολουθεί το VW T-Roc, το SUV με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη, με 111.381 νέες ταξινομήσεις φέτος.

Close

 

 

Το Peugeot 208 υποχώρησε στην πέμπτη θέση της λίστας, παρά το γεγονός ότι κατέκτησε το στέμμα των πωλήσεων το 2022 μπροστά από το Dacia Sandero και το VW T-Roc. Κατά το πρώτο εξάμηνο, 107.097 μονάδες του ταξινομήθηκαν σε όλη την ήπειρο. Πίσω από το 208 έρχεται ένα ακόμη όχημα του ομίλου VW, το Skoda Octavia, το οποίο πούλησε 102.945 μονάδες από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο. Αυτό το τοποθέτησε ακριβώς μπροστά από το Citroen C3 με 102.304 πωλήσεις, αρκετές για να εξασφαλίσει την 7η θέση.

Στη συνέχεια έχουμε το Tesla Model Y στην όγδοη θέση. Φέτος, έχουν ταξινομηθεί 101.181 νέα Model Y σε ολόκληρη την ΕΕ και το Ηνωμένο Βασίλειο. Αν και αυτό είναι μειωμένο σε σχέση με πέρυσι, παραμένει άνετα το νέο EV με τις περισσότερες πωλήσεις στην αγορά και τα αποτελέσματα των πωλήσεων είναι εντυπωσιακά, αν αναλογιστεί κανείς ότι είναι σημαντικά ακριβότερο από τα άλλα οχήματα της λίστας.

Πίσω από το Model Y τοποθετήθηκε το Toyota Yaris Cross με 99.694 νέες ταξινομήσεις, ακριβώς μπροστά από το μηχανικά συγγενικό Toyota Yaris hatchback που σημείωσε πωλήσεις 93.576 μονάδων.  

Close
15 Jan, 2025 Ώρα 11:23

Αμιγώς ηλεκτρικό το επόμενο Cupra Leon – Η τωρινή γενιά θα κρατήσει τη βενζίνη ζωντανή για όσο είναι εφικτό

Thumbnail

Η επόμενη γενιά του Leon, (αναμένεται στις αρχές της επόμενης δεκαετίας), θα είναι το τέταρτο EV της μάρκας. Βέβαια πριν γίνει αυτό, η σημερινή γενιά του Leon, που είναι διαθέσιμη με αμιγώς ηλεκτρικό και plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, θα ανανεωθεί για να συμμορφώνεται και με τους  επερχόμενους κανονισμούς εκπομπών ρύπων Euro 7. Αυτό θα επιτρέψει στο αυτοκίνητο να συνεχίσει για πολύ μέσα στην επόμενη δεκαετία, μαζί με το αδελφικό Cupra Formentor. Η είδηση ήρθε από τα χείλη του CEO της εταιρίας, Wayne Griffiths. «Εμείς, όπως η Volkswagen (έχει κάνει με το Polo), θέλουμε να επεκτείνουμε τους κύκλους ζωής αυτών των μοντέλων, όχι μόνο με το Euro 7, αλλά και με υβριδισμό επίσης, γιατί αυτό είναι που λείπει: υβριδικά μοντέλα», συμπλήρωσε.

Close

«Μετά, η επόμενη γενιά του Leon θα είναι σίγουρα ηλεκτρική»

Αυτό το EV θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα SSP της VW, η οποία θα στηρίζει τα πάντα, από τα σουπερμίνι μέχρι τα σπορ αυτοκίνητα. Αυτό θα επιτρέψει στο Leon να διατηρήσει παρόμοιο μέγεθος με το σημερινό και να τοποθετηθεί κάτω από το Tavascan στην ηλεκτρική γκάμα της Cupra.

Close

Θεωρείται επίσης ότι το Leon θα μπορούσε να γίνει αποκλειστικά ένα μοντέλο Cupra, επιτρέποντας στη Seat να επικεντρωθεί σε μικρότερα, πιο προσιτά αυτοκίνητα σε συμβατικές κατηγορίες. Σύμφωνα με τον Griffiths, μια τέτοια κίνηση θα επέτρεπε στην Cupra να κινηθεί περαιτέρω προς τα πάνω και να επικεντρωθεί στα plug-in υβριδικά και τελικά στα αμιγώς EV.

Το λανσάρισμα του επόμενου έτους των σημαντικά ανανεωμένων εκδόσεων των Ibiza και Arona – δύο από τα βασικά μοντέλα της Seat, καθώς και τα best seller της – αναμένεται να σηματοδοτήσει την έναρξη της επανατοποθέτησης της μάρκας. Αυτές οι αναβαθμίσεις με υβριδική τεχνολογία, θα επιτρέψουν στα αυτοκίνητα να ανταποκριθούν στους αυστηρούς κανονισμούς Euro 7, καθώς και να τα καταστήσουν ανθεκτικά στο μέλλον για την πώλησή τους την επόμενη δεκαετία.

Close

Αυτό σημαίνει ότι θα προσφέρονται ήπιοι υβριδικοί κινητήρες. Μια σημαντική επένδυση για τα μικρότερα και λιγότερο κερδοφόρα μοντέλα, αλλά ένα απαραίτητο βήμα για να συνεχιστεί η πώληση προσιτών νέων αυτοκινήτων στη μαζική αγορά, όπου η ζήτηση EV δεν έχει ακόμη απογειωθεί.

Και πρόσθεσε: «Δεν πρόκειται να παρεκκλίνουμε από την ηλεκτροκίνηση ως κατεύθυνση. Δεν αμφισβητούμε τον στόχο να φτάσουμε σε μηδενικές εκπομπές το συντομότερο δυνατό. Πρέπει να είμαστε ευέλικτοι ως προς τον τρόπο και δεν μπορούμε να είμαστε δογματικοί. Δεν μπορούμε να αναγκάσουμε τους καταναλωτές να οδηγούν ηλεκτρικά αυτοκίνητα».