Η Lamborghini ξεκίνησε την παραγωγή της Countach τον Μάρτιο του 1974, ξεκινώντας μία μοναδική ιστορία συναρμολόγησης 16 ετών. Όμως δεν ήταν σε καμία περίπτωση ένα όχημα μαζικής παραγωγής καθώς μόνο 1.999 κατασκευάστηκαν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Αλλά αυτός ο αριθμός υποκρύπτει τον τεράστιο αντίκτυπο που είχε σε ολόκληρο τον κόσμο της αυτοκίνησης. Και όλα ξεκίνησαν με την πράσινη Countach του 1974 που βλέπετε, την πρώτη που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής.
Για να γιορτάσει την 50η επέτειο, η Lamborghini έφερε την LP 400 πίσω στον τόπο όπου γεννήθηκε. Η ίδια γραμμή παραγωγής στην ίδια τοποθεσία Sant’Agata Bolognese εξακολουθεί να είναι ενεργή, αν και τα πράγματα φαίνονται λίγο διαφορετικά σήμερα. Η εταιρεία έδωσε επίσης στη δημοσιότητα vintage φωτογραφίες από τη γραμμή παραγωγής της Countach στο πέρασμα των χρόνων, που δείχνουν τις LP 500 και LP 5000 να συναρμολογούνται.
Η Lamborghini βρήκε μάλιστα το χρόνο να πραγματοποιήσει μια φωτογράφιση με τη σύγχρονη ναυαρχίδα της Revuelto. Αν και σίγουρα έχουν αλλάξει πολλά στον κόσμο της αυτοκίνησης, και τα δύο αυτοκίνητα εξακολουθούν να διαθέτουν V12.
Η αρχική LP 400 κατασκευάστηκε από το 1974 έως το 1978 και ξεχωρίζει για την έλλειψη προεκτάσεων στα φτερά. Αυτές ήρθαν για την LP 400S, σχεδιασμένες για να φιλοξενήσουν τα ελαστικά Pirelli που τοποθετήθηκαν στις εμβληματικές πλέον ζάντες. Κατασκευάστηκε από το 1978 έως το 1982, οπότε και εμφανίστηκε η LP 5000S. Μοιάζει σχεδόν πανομοιότυπη με την LP400 S, αλλά ο V12 είχε μεγαλώσει στα 4,8 λίτρα.
Η 5000S Quattrovalvole ακολούθησε από το 1985 έως το 1988, φέρνοντας έναν ακόμα μεγαλύτερο κινητήρα και περισσότερη ισχύ στο supercar. Η Countach «έκλεισε» το 1990 με το επετειακό μοντέλο 25th Anniversary, από το οποίο κατασκευάστηκαν 658.
«Σήμερα η παραγωγή μας είναι πολύ διαφορετική από το 1974», δήλωσε ο Niccoli, διευθύνων σύμβουλος παραγωγής. «Διατηρεί όμως τις καλύτερες πτυχές και συγκεντρώνει τις χειρωνακτικές δεξιότητες των χειριστών μας και τις καλύτερες διαθέσιμες τεχνολογίες, δίνοντας το έναυσμα για τη λεγόμενη Manifattura Lamborghini Next Level».
Το απίθανο γκαράζ της Bugatti είναι μία απόλυτα προστατευμένη βιτρίνα
Αν στη λίστα σας για τις γιορτινές αγορές υπάρχει και ένας ιδιοκτήτης Bugatti, είστε τυχεροί, καθώς η εταιρεία συνεργάστηκε με την Fahrengold και πλέον προσφέρει το Bugatti Edition FG-01 Garage. Πρόκειται για ένα απίθανο γκαράζ που διαφημίζεται ως το τέλειο μέρος για να αποθηκεύσετε και να παρουσιάσετε το hypercar σας.
Με μήκος 6.147χλστ. και πλάτος 3.658χλστ. το FG-01 διαθέτει γαλβανισμένο χαλύβδινο πλαίσιο, χρωματιστά πάνελ αλουμινίου και εκτεταμένα παράθυρα από γυαλί ασφαλείας. Συνδέονται με μια ηλεκτρική πόρτα που διαθέτει ένα φωτιζόμενο λογότυπο «EB».
Στο εσωτερικό υπάρχει μια εκλεπτυσμένη βιτρίνα με φωτιστικά LED με δυνατότητα ρύθμισης της έντασης και ντουλάπια με δερμάτινη επένδυση. Το γκαράζ διαθέτει επίσης χώρο έκθεσης συλλεκτικών αντικειμένων, φωτιζόμενες επιγραφές Bugatti και μια «εξατομικευμένη πλάκα που απεικονίζει το συγκεκριμένο όχημα του ιδιοκτήτη που γεμίζει το γκαράζ».
Φυσικά υπάρχει και ρύθμιση της θερμοκρασίας και της υγρασίας μέσω ενός ηλεκτρικού συστήματος θέρμανσης και ψύξης. Σε αυτά προστίθενται μια κάμερα ασφαλείας, ένας ανιχνευτής καπνού και ένας αισθητήρας θραύσης γυαλιού.
Το γκαράζ αποτελείται από 2.500 επιμέρους κομμάτια και η συναρμολόγησή του διαρκεί περίπου οκτώ ημέρες.
Όσο για την τιμή; Η Bugatti και η Fahrengold παρέλειψαν βολικά αυτή τη μικρή λεπτομέρεια, αλλά είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι αυτό είναι ένα από εκείνα τα πράγματα όπου, αν πρέπει να ρωτήσετε, είστε ήδη εκτός συζήτησης. Εξάλλου, οι πελάτες-στόχοι τους πιθανώς δεν ασχολούνται καν με τις τιμές.