Ειδήσεις

10 Sep, 2024 Ώρα 15:02

Πέρασε τη γραμμή παραγωγής η τελευταία Jaguar F-TYPE

Thumbnail

Τέλος εποχής για τη μοναδική Jaguar F-TYPE. Η τελευταία F-TYPE που κατασκευάστηκε στις εγκαταστάσεις παραγωγής της μάρκας στο Castle Bromwich θα ενταχθεί στη συλλογή Jaguar Heritage - 50 χρόνια. Η τελευταία F-TYPE ήταν μια 5.0 λίτρων V8 Convertible σε χρώμα Giola Green με μαύρη οροφή και Tan Windsor δερμάτινο εσωτερικό - παρόμοιο με αυτό της τελευταίας E-type Series III Convertible 5.3 λίτρων V12 που κατασκευάστηκε το 1974 και ταξινομήθηκε ως HDU 555N.

Close

 Αυτή η ειδική F-TYPE θα παραδοθεί στους θεματοφύλακες της ιστορίας της Jaguar, το Jaguar Daimler Heritage Trust (JDHT). Θα ενταχθεί μαζί με την προκάτοχό της, την E-type στην επίσημη συλλογή Jaguar Heritage και θα λάβει μέρος σε μια σειρά ειδικών εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων.

 Τόσο η F-TYPE όσο και η E-type σηματοδότησαν το τέλος της παραγωγής τους σχεδόν την ίδια ημέρα και στο κατώφλι μιας νέας και συναρπαστικής εποχής για την αυτοκίνηση. Ακριβώς όπως η τελευταία E-type το 1974 προανήγγειλε τη γέννηση της ριζοσπαστικής Jaguar XJ-S. Η τελευταία F-TYPE παρήχθη καθώς η Jaguar ετοιμάζει μια ακόμη πιο τολμηρή μεταμόρφωση - με αιχμή του δόρατος ένα τετράθυρο ηλεκτρικό GT που θα αποκαλυφθεί το 2025.

Close

 

 

Ο Rawdon Glover, Διευθύνων Σύμβουλος, δήλωσε: «Η εταιρεία είναι μια από τις πιο σημαντικές εταιρείες που έχουν δημιουργήσε μοναδικά μοντέλα. Το μοναδικό όραμα του ιδρυτή της Jaguar, Sir William Lyons, ήταν να είναι πάντα προσανατολισμένη στο μέλλον. Αυτό ήταν το θεμέλιο της Jaguar μέσα σε σχεδόν έναν αιώνα εξέλιξης της σύγχρονης βρετανικής πολυτέλειας. Καθώς γιορτάζουμε την F-TYPE και τα 75 χρόνια ιστορίας μας με καινοτόμα σπορ αυτοκίνητα Jaguar, προσβλέπουμε επίσης στην αρχή μιας νέας εποχής. Θα επαναπροσδιορίσουμε και θα αναβαθμίσουμε τη μάρκα Jaguar».

Η F-TYPE παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ως κάμπριο το 2013 και ήταν το πρώτο διθέσιο σπορ αυτοκίνητο της Jaguar μετά από σχεδόν 40 χρόνια. Έτυχε καθολικής αποδοχής παίρνοντας τον τίτλου του «Παγκόσμιου Αυτοκινήτου της Χρονιάς» για το σχεδιασμό του το 2013. Η κουπέ έκδοση έκανε το ντεμπούτο της την επόμενη χρονιά.

Συνολικά έχουν παραχθεί 87.731 F-TYPE και θα συνεχίσει να διατίθεται μέχρι τις αρχές του 2025. Τα αρχεία της JDHT δείχνουν ότι η Jaguar παρήγαγε 72.528 E-Type, καταλήγοντας σε μια ειδική σειρά 50 αυτοκινήτων. Όλα εκτός από ένα ήταν βαμμένα σε μαύρο χρώμα, ενώ το προτελευταίο αυτοκίνητο ήταν British Racing Green και παραδόθηκε σε έναν ιδιώτη συλλέκτη της Jaguar. Και τα δύο αυτοκίνητα θα βρίσκονται στο JDHT στο Gaydon μαζί με τις τελευταίες σειρές XE, XF και XF Sportbrake που επίσης ολοκλήρωσαν την κατασκευή τους πρόσφατα.

19 Dec, 2024 Ώρα 12:15

Το απίθανο γκαράζ της Bugatti είναι μία απόλυτα προστατευμένη βιτρίνα

Thumbnail

Αν στη λίστα σας για τις γιορτινές αγορές υπάρχει και ένας ιδιοκτήτης Bugatti, είστε τυχεροί, καθώς η εταιρεία συνεργάστηκε με την Fahrengold και πλέον προσφέρει το Bugatti Edition FG-01 Garage. Πρόκειται για ένα απίθανο γκαράζ που διαφημίζεται ως το τέλειο μέρος για να αποθηκεύσετε και να παρουσιάσετε το hypercar σας.

Close

 

 

Με μήκος 6.147χλστ. και πλάτος 3.658χλστ. το FG-01 διαθέτει γαλβανισμένο χαλύβδινο πλαίσιο, χρωματιστά πάνελ αλουμινίου και εκτεταμένα παράθυρα από γυαλί ασφαλείας. Συνδέονται με μια ηλεκτρική πόρτα που διαθέτει ένα φωτιζόμενο λογότυπο «EB».

 

Close

 

Στο εσωτερικό υπάρχει μια εκλεπτυσμένη βιτρίνα με φωτιστικά LED με δυνατότητα ρύθμισης της έντασης και ντουλάπια με δερμάτινη επένδυση. Το γκαράζ διαθέτει επίσης χώρο έκθεσης συλλεκτικών αντικειμένων, φωτιζόμενες επιγραφές Bugatti και μια «εξατομικευμένη πλάκα που απεικονίζει το συγκεκριμένο όχημα του ιδιοκτήτη που γεμίζει το γκαράζ».

 

 

Φυσικά υπάρχει και ρύθμιση της θερμοκρασίας και της υγρασίας μέσω ενός ηλεκτρικού συστήματος θέρμανσης και ψύξης. Σε αυτά προστίθενται μια κάμερα ασφαλείας, ένας ανιχνευτής καπνού και ένας αισθητήρας θραύσης γυαλιού.

Το γκαράζ αποτελείται από 2.500 επιμέρους κομμάτια και η συναρμολόγησή του διαρκεί περίπου οκτώ ημέρες.

Όσο για την τιμή; Η Bugatti και η Fahrengold παρέλειψαν βολικά αυτή τη μικρή λεπτομέρεια, αλλά είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι αυτό είναι ένα από εκείνα τα πράγματα όπου, αν πρέπει να ρωτήσετε, είστε ήδη εκτός συζήτησης. Εξάλλου, οι πελάτες-στόχοι τους πιθανώς δεν ασχολούνται καν με τις τιμές.

 

Close