Ειδήσεις

11 Sep, 2024 Ώρα 11:17

Ιταλική κυβέρνηση: «Η Ε.Ε. θα σκοτώσει την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία μέσω της απαγόρευσης των βενζινοκινητήρων»

Thumbnail

Τεχνικά, η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν θα απαγορεύσει τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035. Η ΕΕ δεν θα επιτρέψει στις αυτοκινητοβιομηχανίες να πωλούν νέα οχήματα με επιβλαβείς εκπομπές ρύπων. Αυτό είναι ουσιαστικά το ίδιο πράγμα, εκτός εάν η παραγωγή συνθετικών καυσίμων με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα αυξηθεί ανάλογα μέσα στα επόμενα 10 χρόνια. Ρεαλιστικά, αυτό δεν φαίνεται εφικτό σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, οπότε είναι κατανοητό ότι η κριτική κατά της απαγόρευσης είναι μεγάλη.

Close

Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενεργειακής Ασφάλειας της Ιταλίας είναι η τελευταία φωνή που τάσσεται κατά της απαγόρευσης της ΕΕ για το 2035. Το Automotive News Europe επικαλείται τον Gilberto Pichetto Fratin, ο οποίος δήλωσε ότι «η απαγόρευση πρέπει να αλλάξει», καθώς το «ιδεολογικό όραμα» έχει ήδη αποτύχει. Έφτασε στο σημείο να πει ότι το σχέδιο είναι εντελώς «παράλογο» και ότι η Ευρώπη τώρα «χρειάζεται ένα ρεαλιστικό όραμα».

Οι Ιταλοί αξιωματούχοι επιθυμούν να επανεξεταστεί νωρίτερα η απαγόρευση πώλησης νέων Ι.Χ. με θερμικό κινητήρα το 2035. Αντί να χρειαστεί να περιμένουν μέχρι το 2026, ο υπουργός Επιχειρήσεων και Made in Italy της χώρας, Adolfo Urso, θέλει ο κανόνας να αξιολογηθεί στις αρχές του 2025. Ιδανικά, τα πράγματα πρέπει να αλλάξουν. Διαφορετικά, πιστεύει ότι η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορούσε να καταρρεύσει.

Close

Αντί να υποχρεώσει και τις 27 χώρες της ΕΕ να πωλούν μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από τα μέσα της επόμενης δεκαετίας, η δεξιά κυβέρνηση της Τζόρτζια Μελόνι υποστηρίζει ότι τα κράτη μέλη θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερη ελευθερία όσον αφορά την επίτευξη των στόχων απαλλαγής από τον άνθρακα. Η μετάβαση δεν μπορεί να γίνει σε μόλις 10 χρόνια από τώρα, οπότε μια σταδιακή μετάβαση από ICE σε EV θα ήταν ένας πιο ρεαλιστικός στόχος.

Με πολλές χώρες να μειώνουν ή να καταργούν τις επιδοτήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων, η ζήτηση για EV επιβραδύνεται. Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων αναφέρει ότι τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα είχαν μερίδιο αγοράς 12,5% τους πρώτους έξι μήνες του έτους. Αυτό είναι μειωμένο κατά 0,4% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2023.

Close
19 Dec, 2024 Ώρα 12:15

Το απίθανο γκαράζ της Bugatti είναι μία απόλυτα προστατευμένη βιτρίνα

Thumbnail

Αν στη λίστα σας για τις γιορτινές αγορές υπάρχει και ένας ιδιοκτήτης Bugatti, είστε τυχεροί, καθώς η εταιρεία συνεργάστηκε με την Fahrengold και πλέον προσφέρει το Bugatti Edition FG-01 Garage. Πρόκειται για ένα απίθανο γκαράζ που διαφημίζεται ως το τέλειο μέρος για να αποθηκεύσετε και να παρουσιάσετε το hypercar σας.

Close

 

 

Με μήκος 6.147χλστ. και πλάτος 3.658χλστ. το FG-01 διαθέτει γαλβανισμένο χαλύβδινο πλαίσιο, χρωματιστά πάνελ αλουμινίου και εκτεταμένα παράθυρα από γυαλί ασφαλείας. Συνδέονται με μια ηλεκτρική πόρτα που διαθέτει ένα φωτιζόμενο λογότυπο «EB».

 

Close

 

Στο εσωτερικό υπάρχει μια εκλεπτυσμένη βιτρίνα με φωτιστικά LED με δυνατότητα ρύθμισης της έντασης και ντουλάπια με δερμάτινη επένδυση. Το γκαράζ διαθέτει επίσης χώρο έκθεσης συλλεκτικών αντικειμένων, φωτιζόμενες επιγραφές Bugatti και μια «εξατομικευμένη πλάκα που απεικονίζει το συγκεκριμένο όχημα του ιδιοκτήτη που γεμίζει το γκαράζ».

 

 

Φυσικά υπάρχει και ρύθμιση της θερμοκρασίας και της υγρασίας μέσω ενός ηλεκτρικού συστήματος θέρμανσης και ψύξης. Σε αυτά προστίθενται μια κάμερα ασφαλείας, ένας ανιχνευτής καπνού και ένας αισθητήρας θραύσης γυαλιού.

Το γκαράζ αποτελείται από 2.500 επιμέρους κομμάτια και η συναρμολόγησή του διαρκεί περίπου οκτώ ημέρες.

Όσο για την τιμή; Η Bugatti και η Fahrengold παρέλειψαν βολικά αυτή τη μικρή λεπτομέρεια, αλλά είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι αυτό είναι ένα από εκείνα τα πράγματα όπου, αν πρέπει να ρωτήσετε, είστε ήδη εκτός συζήτησης. Εξάλλου, οι πελάτες-στόχοι τους πιθανώς δεν ασχολούνται καν με τις τιμές.

 

Close