Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Formula 1 Μαξ Φερστάπεν οδηγεί το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 και απολαμβάνει τα 412 χιλιόμετρα αυτονομίας του.
Το Honda e:Ny1 είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Honda το οποίο αμέσως διέπρεψε χάρη στο κορυφαίο σύστημα μετάδοσης της κίνησης και τον ιδιαίτερο σχεδιασμό του.
Ένας από τους πρώτους οδηγούς που διαπίστωσαν από πρώτο χέρι τις δυνατότητες του νέου e:Ny1 ήταν ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Formula 1, Μαξ Φερστάπεν ο οποίος οδήγησε το αυτοκίνητο σε μια ειδική περίσταση.
Ο Ολλανδός βρέθηκε πίσω από το τιμόνι ενός πλήρως ηλεκτρικού Honda e:Ny1 για να κάνει έκπληξη σε μια ομάδα νεαρών οδηγών αγώνων καρτ.
Στη διάρκεια της οδήγησης του αυτοκινήτου ο Φερστάπεν απόλαυσε την άνεση της καμπίνας, την εξαιρετική σπορ οδήγηση εμπνευσμένη από το DNA της Honda και φυσικά την μεγάλη αυτονομία των 412 χιλιομέτρων από την προηγμένη μπαταρία του e:Ny1.
Ο Φερστάπεν ενθουσιάστηκε επίσης από τον σχεδιασμό του αυτοκινήτου ο οποίος έχει φουτουριστικά στοιχεία και έχει μια έντονη ταυτότητα.
Παράλληλα εκτίμησε την ποιότητα των υλικών της καμπίνας, την ευκολία στον χειρισμό των συστημάτων infotainment και ασφάλειας τονίζοντας ότι είναι το τέλειο καθημερινό όχημα.
Το νέο Honda e:Ny1 είναι άμεσα διαθέσιμο στο νησί μας σε δύο εκδόσεις, Elegance και Advance, και μπορείτε να το δείτε στους εκθεσιακούς χώρους της Honda Cyprus - Galatariotis Motors.
Δείτε τους Koenigsegg, Hennessey και Rimac να οδηγούν ο ένας τα αυτοκίνητα του άλλου (βίντεο)
Οι Koenigsegg, Rimac και Hennessey είναι μεγάλα ονόματα στον χώρο των hypercar. Οι εταιρείες κατασκευάζουν αυτοκίνητα που ξεπερνούν τα όρια της μηχανικής και της φυσικής και δεν βλέπουμε συχνά τους διευθύνοντες συμβούλους τους πίσω από το τιμόνι των ανταγωνιστών τους. Για πρώτη φορά όμως το Top Gear συγκέντρωσε τα τρία αφεντικά και τρία από τα αυτοκίνητά τους στο Sonoma Raceway για να δει τι σκέφτεται ο καθένας για τα αυτοκίνητα του άλλου.
Τα τρία οχήματα -Hennessy Venom F5 Revolution, Rimac Nevera και Koenigsegg Jesko Attack- έχουν κορυφές επιδόσεων, με το πιο αδύναμο να αποδίδει 1.600 ίππους, περίπου 200 λιγότερους από τα άλλα δύο.
Ο John Hennessey κάθισε για πρώτη φορά πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack και φάνηκε πολύ εντυπωσιασμένος, σχολιάζοντας το πόσο γρήγορα ανταποκρίνεται ο κινητήρας και λέγοντας ότι είναι αρκετά «τρομακτικό» με τον έλεγχο πρόσφυσης ρυθμισμένο. Λέει επίσης ότι είναι πολύ ακατέργαστο αλλά και εκλεπτυσμένο, δίνοντάς του μια διπλή προσωπικότητα.
Στη συνέχεια, ο Mate Rimac κάθισε πίσω από το τιμόνι του δημιουργήματος της Hennessey και δεν δίστασε να το ωθήσει στα όριά του, εκμεταλλευόμενος τον ισχυρότερο κινητήρα εσωτερικής καύσης από οποιοδήποτε σημερινό αυτοκίνητο παραγωγής. Μάλιστα δήλωσε ότι είναι σαν να έχεις βάλει έναν «κινητήρα τέρας σε ένα καρτ».
Ο Christian von Koenigsegg είχε επίσης την ευκαιρία να δοκιμάσει το Rimac Nevera και το Hennessey Venom F5. Φαίνεται εντυπωσιασμένος και από τα δύο, ιδιαίτερα από το αμιγώς ηλεκτρικό Nevera και από το πόσο γρήγορα ένιωσε σαν στο σπίτι του πίσω από το τιμόνι.
Από τους τρεις, ο Mate πίεσε περισσότερο, ιδιαίτερα όταν βρισκόταν πίσω από το τιμόνι του Jesko Attack.