Νέα μοντέλα

16 Sep, 2024 Ώρα 13:49

Αυτό είναι το υβριδικό Toyota Hilux

Thumbnail

Ακόμα και τα «αγροτικά» φαίνεται ότι είναι υποχρεωμένα να μπουν και αυτά στην εποχή του εξηλεκτρισμού.

Close

Για περισσότερο από μισό αιώνα, το Toyota Hilux έχει δημιουργήσει μια παγκόσμια φήμη για την εξαιρετική αντοχή και ανθεκτικότητα, εξυπηρετώντας πιστά τους πελάτες του στα πιο δύσκολα περιβάλλοντα του κόσμου.

Το νέο Toyota Hilux Hybrid 48V σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα στην εξέλιξη του εμβληματικού Hilux, συνδυάζοντας τη φημισμένη ανθεκτικότητά του με ένα σύγχρονο ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα κίνησης.

Close

Σχεδιασμένη τόσο για επαγγελματίες όσο και για λάτρεις του off-road, αυτή η έκδοση ενισχύει τις επιδόσεις του Hilux χωρίς να υποβαθμίζει τις επαγγελματικές του ικανότητες.

 

Close

 

Το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, που συνδυάζεται με έναν κινητήρα turbodiesel 2,8 λίτρων, διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και έναν μετατροπέα DC-DC, παρέχοντας πρόσθετη ισχύ 12 kW και ροπή 65 Nm.

Η μπαταρία διαθέτει 13 κυψέλες και χωρητικότητα 4,3Αh. Με βάρος μόλις 7,6 kg, είναι επίσης αρκετά συμπαγής ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί κάτω από τα πίσω καθίσματα του οχήματος.

Ο κινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 204 ίππους στις 3.400 στροφές και ροπή 500 Nm μεταξύ 1.600 και 2.800 σ.α.λ.. Διαθέτει ψεκασμό καυσίμου common rail, υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και υδρόψυκτο Intercooler.

 

 

Στα βασικά οφέλη του συστήματος περιλαμβάνονται η ομαλότερη επιτάχυνση, ο μειωμένος θόρυβος και οι κραδασμοί και η βελτιωμένη οικονομία καυσίμου μέσω της αναγεννητικής πέδησης.

Ο νέος ηλεκτροκινητήρας-γεννήτρια είναι τοποθετημένος αρκετά ψηλά, ώστε να διατηρείται η ικανότητα του οχήματος να βαδίζει στα 700 χιλιοστά.

Το υβριδικό σύστημα μειώνει επίσης τις ταχύτητες ρελαντί του κινητήρα από τις 720 στις 600 σ.α.λ., βοηθώντας τις επιδόσεις εκτός δρόμου.

Επιπλέον, το νέο σύστημα Multi-Terrain Select (MTS) ενισχύει την πρόσφυση και τη σταθερότητα σε έξι συνθήκες οδήγησης, όπως άμμος, λάσπη και χιόνι.

Το ήπιο υβριδικό σύστημα δεν μειώνει σε καμία περίπτωση την ικανότητα μεταφοράς φορτίου καθώς το ωφέλιμο φορτίο φτάνει τα 1.000 kg και η ικανότητα ρυμούλκησης τα 3.000 kg.

 

 

Η βασική αρχιτεκτονική παραμένει ίδια με πλαίσιο τύπου σκάλας, ανάρτηση με φύλα σούστας και διπλά αμορτισέρ στον πίσω άξονα, τετρακίνηση με κοντό κιβώτιο, και εξαιρετικά off road χαρακτηριστικά.

Οι υψηλές προδιαγραφές εξοπλισμού περιλαμβάνουν το σύστημα πολυμέσων Toyota Smart Connect και ένα πακέτο ήχου JBL premium με εννέα ηχεία.

Το Toyota Safety Sense, συμπεριλαμβανομένου ενός βελτιωμένου συστήματος Pre-Collision System και Adaptive Cruise Control, προσφέρει όλα τα συστήματα υποβοήθησης που είναι πλέον απαραίτητα και στα pick-up.

To σύστημα πολυμέσων Toyota Smart Connect προσφέρει πλοήγηση μέσω cloud και ενσωμάτωση smartphone, βελτιώνοντας τη συνολική οδηγική εμπειρία.

09 Sep, 2025 Ώρα 12:05

Η νέας γενιάς BMW iX3 ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για τη Γερμανική εταιρεία

Thumbnail

Η BMW παρουσιάζει τη νέα iX3, το πρώτο μοντέλο παραγωγής της επαναστατικής πλατφόρμας Neue Klasse και, πρακτικά, το σημείο μηδέν για την επόμενη εποχή της μάρκας. Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό Sports Activity Vehicle (SAV) που συνδυάζει σωρεία καινοτομιών όπως την έκτη γενιά BMW eDrive, νέο BMW Panoramic iDrive και πολλά άλλα. Η νέα BMW iX3 δεν είναι απλώς ο αντικαταστάτης ενός επιτυχημένου EV. Είναι ένα πραγματικό δείγμα γραφής της Neue Klasse που τώρα προσφέρει ταχύτερη φόρτιση, μεγαλύτερη αυτονομία, έξυπνη αρχιτεκτονική, premium ψηφιακή διεπαφή και ουσιαστική μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.

Close

 

 

Για τον Όμιλο της BMW η νέα BMW iX3 αποτελεί ορόσημο στη διαδικασία μετασχηματισμού της εταιρείας αφού προσφέρει μια πρώτη εμπειρία των πιο σύγχρονων εξελίξεων στην ηλεκτροκίνηση, την ψηφιοποίηση και την κυκλική οικονομία. «Η Neue Klasse είναι το μεγαλύτερο project μας με προσανατολισμό στο μέλλον και σηματοδοτεί ένα τεράστιο άλμα προόδου σε τεχνολογίες, οδηγική εμπειρία και σχεδιασμό», δηλώνει ο Oliver Zipse, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG.

 

Close

 

Η BMW iX3 50 xDrive διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν σε κάθε άξονα) με συνολική ισχύ 470 ίππων και 645 Nm ροπής. Το 0–100 km/h φθάνουν σε μόλις 4,9’’ ενώ η τελική βρίσκεται στα 210 km/h. Η νέα μπαταρία υψηλής τάσης, ωφέλιμου ενεργειακού περιεχομένου 108,7 kWh, υποστηρίζει αυτονομία έως 800 km (WLTP). Η τεχνολογία 800V επιτρέπει φόρτιση έως 400 kW DC: προσθήκη έως 372 km σε 10’ και γέμισμα 10–80% σε 21’. Διατίθεται επίσης AC φόρτιση έως 22 kW. Για πρώτη φορά, η iX3 υποστηρίζει εκτενώς αμφίδρομη φόρτιση (V2L/V2H/V2G), καθιστώντας το αυτοκίνητο ενεργό «κόμβο» ενέργειας στο σπίτι ή το δίκτυο.

Μια νέα αρχιτεκτονική ηλεκτρονικών συστημάτων και λογισμικού ενσωματώνει τέσσερις προηγμένες μονάδες ελέγχου με περισσότερες από 20 φορές μεγαλύτερη υπολογιστική ισχύ, συμπεριλαμβανομένης της μοναδικής τεχνολογίας «Heart of Joy» για το σύστημα μετάδοσης και τη διαχείριση της δυναμικής οδήγησης μέσω του λογισμικού BMW Dynamic Performance Control. Κάτι που προσφέρει στους πελάτες ένα απαράμιλλο επίπεδο δυναμικής συμπεριφοράς, ακρίβειας και αποδοτικότητας.

 

Close

Η iX3 είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής με BMW Panoramic iDrive πάνω στο νέο BMW Operating System X. Το Panoramic Vision προβάλλει πληροφορίες κατά πλάτος του ανεμοθώρακα, πλαισιωμένο από 3D Head-Up Display και μια 17,9’’ κεντρική οθόνη (3.340×1.440) με κλίση προς τον οδηγό και QuickSelect. Το αναβαθμισμένο BMW Intelligent Personal Assistant αποκτά δύο νέες φωνές και μελλοντική ενσωμάτωση LLM για πιο φυσικές εντολές. Συνδεσιμότητα: Digital Key Plus (Apple/Samsung/Google), ευρύ App Store με ψυχαγωγία/παιχνίδια/βίντεο και OTA ενημερώσεις με αυξημένη συχνότητα.

Στη νέα σχεδιαστική γλώσσα των BMW X ξεχωρίζουν οι κάθετες μονάδες LED μπροστά, φωτιζόμενη μάσκα «νεφρών» Iconic Glow και οι καθαρές επιφάνειες με τον αεροδυναμικό συντελεστή στα 0,24 Cd. Όσον αφορά τις διαστάσεις, το μήκος φθάνει τώρα τα 4.782, το πλάτος στα1.895 και το ύψος στα1.635 mm. Αντίθετα το μεταξόνιο πλησιάζει σχεδόν τα τρία μέτρα (2.897 mm) κάτι που υπόσχεται άπλετους χώρους για οδηγό, επιβάτες και αποσκευές. Συγκεκριμένα, ο χώρος αποσκευών φθάνει τα 520 λίτρα ενώ με τα καθίσματα αναδιπλωμένα, ο χώρος εκτοξεύεται στα 1.750 λίτρα. Κυριαρχούν οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και η προαιρετική πανοραμική οροφή ενώ ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλάξει ζάντες από 20’’ έως 22’’ ιντσών.

Η παραγωγή του μοντέλου ξεκινά το φθινόπωρο 2025 στο Debrecen για την iX3 50 xDrive ενώ θα ακολουθήσουν περισσότερες εκδόσεις.