Ειδήσεις

25 Sep, 2024 Ώρα 08:23

Nissan: «Οι κανονισμοί σκότωσαν το GT-R και όχι εμείς»

Thumbnail

Δυστυχώς όλα τα καλά στη ζωή έχουν ένα αναπόφευκτο τέλος. Το θρυλικό GT-R βρίσκεται στην παραγωγή από τον Δεκέμβριο του 2007, αλλά ο χρόνος του τελειώνει. Έχει αποσυρθεί από τις περισσότερες αγορές και το τελευταίο μοντέλο της τελευταίας ειδικής έκδοσης, θα παραδοθεί στα τέλη του επόμενου έτους.

Close

Αλλά η Nissan νιώθει την ανάγκη να ξεκαθαρίσει πως δεν «σκοτώνει» το supercar επειδή το θέλει, αλλά επειδή είναι υποχρεωμένη να το κάνει.

 

Close

 

Σε συνέντευξή του στο περιοδικό Top Gear, ο Pierre Loing, επικεφαλής των παγκόσμιων προϊόντων της αυτοκινητοβιομηχανίας, εξήγησε γιατί το GT-R ζει με δανεικό χρόνο: «Πωλείται εδώ και 17 χρόνια και θα θέλαμε να το κρατήσουμε άλλα 17 , αλλά οι κανονισμοί δεν μας το επιτρέπουν» Πράγματι, το supercar αποσύρθηκε από την Ευρώπη τον Ιούλιο του 2021, όταν εισήχθησαν νέοι κανονισμοί θορύβου. Μέχρι τότε, είχε ήδη αποσυρθεί από την αγορά της Αυστραλίας, επειδή δεν πληρούσε αυστηρότερους κανονισμούς για τα τεστ πρόσκρουσης σε πλευρικές συγκρούσεις.

Close

Όταν η γενιά ενός αυτοκινήτου τελειώνει (στα 4 με 6 χρόνια συνήθως), αυτό σημαίνει ότι η αντικατάστασή του είναι προ των πυλών από μία νέα. Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει για το R35 καθώς όταν η παραγωγή τελειώσει το 2025, η Nissan δεν θα έχει άλλο αυτοκίνητο για να καλύψει το κενό στο εργοστάσιο Tochigi στην Ιαπωνία.

 

 

Το περσινό πρωτότυπο Hyper Force άφησε να εννοηθεί η προοπτική ενός αμιγώς ηλεκτρικού R36 με μπαταρίες στερεάς κατάστασης. Ωστόσο, ας θυμηθούμε πόσο καιρό χρειάστηκε η Nissan για να λανσάρει την απερχόμενη γενιά. Μάλιστα στις αρχές του 2024, ο διευθυντής σχεδιασμού προγράμματος της Nissan, Giovanny Arroba, πρότεινε ότι το επόμενο GT-R θα λανσαριστεί μέχρι το 2030. Αποκάλεσε το Hyper Force ένα «τολμηρό αλλά απτό όνειρο που θα επιτευχθεί μέχρι το τέλος της δεκαετίας».

 

Άλλα μεγάλα «θύματα» των αυστηρότερων κανονισμών

Η αυστηρότερη νομοθεσία έφερε το τέλος σε αρκετά οχήματα επιδόσεων στην Ευρώπη όπως τα: Toyota GR86, Subaru BRZ, Porsche Boxster, Porsche Cayman (λόγω αυστηρότερων νόμων για την κυβερνοασφάλεια). Επιπλέον, η Mazda απέσυρε τον κινητήρα 2,0 λίτρων του MX-5 Miata, αφήνοντας στους λάτρεις του roadster μόνο τη μικρότερη μονάδα των 1,5 λίτρων.

03 Dec, 2025 Ώρα 10:44

Τριπλή παγκόσμια αναγνώριση για το ηλεκτρικό Hyundai Inster!

Thumbnail

Τρεις βραβεύσεις, παγκόσμια αναγνώριση για το μικρό ηλεκτρικό INSTER της Hyundai! Πρώτα, η ανακήρυξη του ως “Καλύτερο Παγκόσμιο Ηλεκτρικό αυτοκίνητο 2025.”

Close

Ακολούθησε το βραβείο “Χρυσό Τιμόνι” του Γερμανικού Auto Bild & Bild am Sonntag στην κατηγορία “Μικρό Ηλεκτρικό κάτω από 25.000 ευρώ” και πρόσφατα η βράβευση από το δημοφιλές τηλεοπτικό πρόγραμμα του BBC, TOP GEAR ως το “Σούπερ Μίνι της Χρονιάς 2026!”

Και στις τρεις βραβεύσεις, οι κριτές εκτίμησαν τον σχεδιασμό του, την τεχνολογία γρήγορης φόρτισης, την άνεση στο σαλόνι, την ανταγωνιστική τιμή του, την άνεση οδήγησης στην πόλη και την αυτονομία 370 χιλιομέτρων που διαθέτει.

Close

Το Hyundai Inster είναι το πρώτο σε πωλήσεις μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο το 2025 στη Γερμανία! Οι συνεχόμενες βραβεύσεις έρχονται να επιβεβαιώσουν το όραμα της Hyundai για την προσφορά ποιοτικής οδήγησης σε όλη την Ευρώπη.  

Close