Η TOYOTA GAZOO Racing (TGR) και η MoneyGram Haas F1 Team ανακοίνωσαν τη συμφωνία για τη σύναψη τεχνικής συνεργασίας στη Formula 1. Μέσω αυτής της συνεργασίας, οι δύο πλευρές στοχεύουν να συμβάλουν στην ανάπτυξη της αυτοκινητοβιομηχανίας δημιουργώντας ένα περιβάλλον στο οποίο νέοι Ιάπωνες οδηγοί, engineers και μηχανικοί θα μπορούν να αποκτήσουν εμπειρία και να εξελιχθούν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1, το κορυφαίο πρωτάθλημα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Η συμφωνία ανακοινώθηκε στην πίστα Fuji International Speedway που ανήκει στην Toyota, ενώ το λογότυπο της Toyota Gazoo Racing θα εμφανιστεί στα μονοθέσια της Haas που θα οδηγήσουν οι Nico Hulkenberg και Kevin Magnussen, στο Γκραν Πρι Ηνωμένων Πολιτειών το επόμενο Σαββατοκύριακο στο Όστιν.
Πιο συγκεκριμένα, η Toyota αναλαμβάνει ρόλο τεχνικού συνεργάτη για την ομάδα της Haas. Θα παρέχει σχεδιαστικές, τεχνικές και κατασκευαστικές υπηρεσίες στη Haas και αυτή με τη σειρά της θα προσφέρει τεχνική τεχνογνωσία και εμπορικά οφέλη. Επιπλέον η συμφωνία προβλέπει τη συμμετοχή τεχνικών και μηχανικών της Toyota Gazoo Racing στην εξέλιξη της αεροδυναμικής για τα μονοθέσια της Haas με την κατασκευή εξαρτημάτων από ανθρακονήματα. Παράλληλα οδηγοί, μηχανικοί και τεχνικοί της Toyota Gazoo Racing θα συμμετέχουν και σε δοκιμαστικά της Haas, ώστε να αποκτήσουν οδηγική εμπειρία στην Formula 1 και να εξασκηθούν στην ανάλυση τεράστιων ποσοτήτων δεδομένων.
Η εταιρεία θα συνεχίσει παράλληλα και την ενασχόληση τους στα δύο βασικά αγωνιστικά της προγράμματα, αυτό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) αλλά και εκείνο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC).
Η Toyota είναι μια εταιρεία με παρελθόν στη Formula 1. Μπήκε στο χώρο με δική της ομάδα στη σεζόν του 2002 και έδωσε το παρών της σε οκτώ αγωνιστικές σεζόν ως ομάδα και προμηθεύτρια κινητήρων. Αποχώρησε το 2009 για να ασχοληθεί με άλλες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού. Σε αυτό το χρονικό διάστημα κατάφερε να πετύχει 13 βάθρα, μια τέταρτη θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών του 2005 ενώ οι οδηγοί της μάζεψαν 278.5 βαθμούς με τρεις pole positions και τρία fastest laps.
Ανοδική η πορεία του Ομίλου της BMW στις πωλήσεις εξηλεκτρισμένων μοντέλων
Το BMW Group συνέχισε την αναπτυξιακή του πορεία στον τομέα των BEV παρά τις προκλήσεις της αγοράς, το 2024. O Όμιλος παρέμεινε σε τροχιά ανάπτυξης το 2024, με τις παραδόσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων να φτάνουν τις 426.594 μονάδες και το ποσοστό ετήσιας ανόδου όσον αφορά τις πωλήσεις BEV να αγγίζει το +13,5%. Οι μάρκες BMW και MINI σημείωσαν διψήφια αύξηση στις πωλήσεις BEV, με 368.523 (+11,6%) και 56.181 (+24,3%) μονάδες αντίστοιχα. Η μάρκα BMW κατάφερε να αυξήσει τις παραδόσεις των οχημάτων της ανεξαρτήτως συστήματος κίνησης σε όλες τις περιοχές πωλήσεων εκτός Κίνας.
Ενώ οι παραδόσεις του BMW Group για το πρώτο εξάμηνο του 2024 παρέμειναν στα επίπεδα του προηγούμενου έτους, οι πωλήσεις κατά το δεύτερο εξάμηνο επηρεάστηκαν από τις προκλήσεις της αγοράς. Ως αποτέλεσμα, το BMW Group προχώρησε σε αναθεώρηση των προβλέψεών του για τις πωλήσεις για το σύνολο του έτους. Με συνολικές παραδόσεις 2.450.804 οχημάτων το 2024, το BMW Group πέτυχε τον νέο στόχο πωλήσεων. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα αντιπροσώπευαν το 24,2% των συνολικών πωλήσεων του BMW Group το 2024, με 593.215 ταξινομήσεις. Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα αποτέλεσαν το 17,4% των συνολικών πωλήσεων.
Η μάρκα BMW παρέδωσε συνολικά 2.200.177 οχήματα στους πελάτες το 2024. Με το ελκυστικό της χαρτοφυλάκιο προϊόντων σε όλες τις τεχνολογίες, η BMW διατήρησε την ηγετική της θέση στην παγκόσμια αγορά. Στην Ευρώπη, η μάρκα αύξησε το μερίδιο αγοράς της, καταγράφοντας διψήφια αύξηση πωλήσεων στην Ιταλία, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Αυξητικά κινήθηκαν οι πωλήσεις και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Στη Γερμανία, παρά την πτωτική τάση της αγοράς των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η BMW παρουσίασε αύξηση στις νέες ταξινομήσεις BEV.
Το 2024, η M GmbH παρέδωσε συνολικά 206.582 οχήματα στους πελάτες της, αυξάνοντας τις πωλήσεις κατά +2,1% και επιτυγχάνοντας νέο ιστορικό υψηλό. Η μάρκα MINI, η οποία ανανέωσε πλήρως τη γκάμα προϊόντων της το περασμένο έτος, κατέγραψε πωλήσεις 244.915 μονάδων παγκοσμίως. Το τέταρτο τρίμηνο, η MINI σχεδόν διπλασίασε τις πωλήσεις BEV σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με 29.698 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Παράλληλα, η BMW Motorrad πούλησε 210.408 μοτοσικλέτες και σκούτερ (+0,6%), πετυχαίνοντας μία ακόμα χρονιά ρεκόρ.