Από το 2013, ως μέρος μιας αναθεωρημένης συμφωνίας Concorde που τέθηκε σε ισχύ εκείνη τη χρονιά, η FIA βασίζει τα τέλη συμμετοχής για κάθε ομάδα στον αριθμό των βαθμών που σημείωσε την προηγούμενη σεζόν. Πριν 11 χρόνια, το μικρότερο τέλος συμμετοχής είχε οριστεί στα 500.000 δολάρια, συν 5.000 δολάρια ανά βαθμό, εκτός από τον πρωταθλητή κατασκευαστών που έπρεπε να πληρώσει 6.000 δολάρια ανά βαθμό.
Ωστόσο, με τον πληθωρισμό να έχει ληφθεί υπόψη, έγιναν γνωστά τα τέλη συμμετοχής για τη σεζόν του 2025 με το βασικό τέλος συμμετοχής για όλους να είναι στα 680.203 δολάρια, συν επιπλέον $8.161 ανά βαθμό που κατέκτησε η πρωταθλήτρια ομάδα κατασκευαστών, καθώς κάθε άλλη ομάδα πρέπει να πληρώσει 6.799 δολάρια ανά βαθμό που κατέκτησε.
Αυτό σημαίνει ότι η McLaren θα πληρώσει συνολικά 6.115.429 δολάρια, με τη Ferrari να ακολουθεί με 5.113.151 δολάρια και η τρίτη Red Bull να καταβάλει ένα ποσό 4.684.814 δολαρίων.

Τα ποσά των οδηγών
Σε ότι αφορά τους πιλότους. Αυτοί πληρώνουν ένα βασικό τέλος 11.453 ευρώ για την Super License τους και επιπλέον 2.313 ευρώ ανά βαθμό που συγκέντρωσαν τη προηγούμενη σεζόν. Αυτό σημαίνει πως ο Max Verstappen θα πληρώσει 1.022.234 ευρώ, με τον Lando Norris να ακολουθεί με 876.515 ευρώ.

Κέρδη 2024
Η συμφωνία Concorde δίνει το 50% των εμπορικών δικαιωμάτων της Formula 1 ως χρηματικό έπαθλο στις 10 ομάδες. Με το ποσό αυτό να ανέρχεται σε περίπου 1 δισ. δολάρια, οι 10 ομάδες θα πάρουν φέτος:
McLaren: 140 εκατ. δολάρια
Ferrari: 131 εκατ. δολάρια
Red Bull: 122 εκατ. δολάρια
Mercedes: 113 εκατ. δολάρια
Aston Martin: 104 εκατ. δολάρια
Alpine: 95 εκατ. δολάρια
Haas: 87 εκατ. δολάρια
RB: 78 εκατ. δολάρια
Williams: 69 εκατ. δολάρια
Sauber: 60 εκατ. δολάρια

Η FIA αποκάλυψε το πρόγραμμα της Formula 1 για το 2026 – Με 24 αγώνες και για πρώτη φορά GP και στη Μαδρίτη
Ξεκινώντας με το GP της Αυστραλίας το Σαββατοκύριακο 6-8 Μαρτίου 2026 και ολοκληρώνοντας με το GP του Αμπού Ντάμπι στις 6 Δεκεμβρίου, η κοινότητα της F1 θα επισκεφθεί πέντε από τις επτά ηπείρους του κόσμου κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους.
Το 2026, το Ραμαζάνι θα πραγματοποιείται όλο τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο, πράγμα που σημαίνει ότι τα GP του Μπαχρέιν και της Σαουδικής Αραβίας θα διεξαχθούν και πάλι τον Απρίλιο.
Το ημερολόγιο προβλέπει περαιτέρω βελτιώσεις στη γεωγραφική ροή των αγώνων, συμπεριλαμβανομένου του GP του Καναδά που ακολουθεί τώρα το Μαϊάμι σε προγενέστερο χρονικό διάστημα από τις 22 έως τις 24 Μαΐου, προσφέροντας σημαντική αποτελεσματικότητα στις μεταφορές, καθώς ορισμένος εξοπλισμός μπορεί να μεταφερθεί απευθείας από τη μία διοργάνωση στην άλλη.
Αυτή η αλλαγή δημιουργεί ένα ενοποιημένο ευρωπαϊκό σκέλος της σεζόν κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, ξεκινώντας από το Μονακό από 5-7 Ιουνίου και ολοκληρώνοντας στην Ισπανία, όπου η Μαδρίτη θα κάνει το ντεμπούτο της στο ημερολόγιο της F1 από 11-13 Σεπτεμβρίου.
Στη συνέχεια, το πρωτάθλημα επιστρέφει στην Ασία με τα Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν και της Σιγκαπούρης, πριν από έναν τριπλό αγώνα στην Αμερική, πριν το Λας Βέγκας, το Κατάρ και το Άμπου Ντάμπι κλείσουν τη σεζόν.
Το πλήρες ημερολόγιο της F1 για το 2026:

