Τη CES διάλεξε και φέτος η Honda προκειμένου να παρουσιάσει δύο πρωτότυπα, τα 0 SUV και 0 Saloon που προσεγγίζουν τα μοντέλα παραγωγής που θα παρουσιαστούν επίσημα του χρόνου και θα είναι καταρχήν διαθέσιμα στις ΗΠΑ. Όπου και θα κατασκευάζονται.
Φυσικά μέσα στην ίδια χρονιά τόσο το SUV όσο και η λιμουζίνα η οποία έχει έναν αέρα από παλιές Lamborghini θα είναι διαθέσιμα τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ιαπωνία. Μάλιστα το πρώτο, που αποτελεί εξέλιξη του αρχικού concept Space Hub που παρουσιάστηκε στην περσινή CES, θα ανταγωνίζεται άμεσα το Model Y της Tesla, έχοντας να επιδείξει μια φουτουριστική εμφάνιση.
Με έντονη αεροδυναμική σχεδίαση και κάθετο πίσω μέρος, χαρακτηριστικά που υπάρχουν και στο 0 Saloon.
Η βάση και των δύο θα είναι μια καινούργια πλατφόρμα, η εξέλιξη της οποίας βασίστηκε στη φιλοσοφία του «Thin, Light and Wise» (λεπτή, ελαφριά και έξυπνη). Έτσι θα κατασκευάζεται με τη μέθοδο του megacasting -με μεγάλα στοιχεία δηλαδή που θα μειώνουν τόσο το χρόνο συναρμολόγησης όσο και το βάρος- και θα ενσωματώνει μια σειρά από εξελιγμένες τεχνολογίες.
Μεταξύ αυτών σύστημα αυτόνομης κίνησης επιπέδου 3, γυροσκοπικούς αισθητήρες 3D για πιο τονισμένα δυναμικά χαρακτηριστικά, καθώς και ένα νέο λειτουργικό σύστημα. Το τελευταίο θα ονομάζεται Asimo OS, αποτίνοντας φόρο τιμής στο διάσημο ρομπότ της ιαπωνικής εταιρείας.
Φουτουριστικό και high tech θα είναι και το εσωτερικό με οθόνη και μπροστά από το συνοδηγό και με κάμερες στη θέση των εξωτερικών καθρεφτών.
Από πλευρά συστημάτων πρόωσης θα υπάρχουν εκδόσεις με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και με δύο για τετρακίνηση. Η απόδοση στην εισαγωγική έκδοση θα φτάνει σύμφωνα με πληροφορίες τους 245 ίππους και στη δεύτερη συνδυαστικά τους 490.
Οι μπαταρίες θα είναι νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου και θα έχουν ενεργειακή χωρητικότητα από 80 έως 90 kWh, προκειμένου η αυτονομία να φτάνει τα 480 χιλιόμετρα. Οι κορυφαίες εκδόσεις αναμένεται να έχουν και πιο μεγάλη μπαταρία 100 kWh.
Στα πλάνα της Honda περιλαμβάνονται συνολικά 7 μοντέλα «0», τα οποία θα παρουσιαστούν σταδιακά έως το 2030.
Γερμανία: Κόπηκαν οι επιδοτήσεις, έπεσαν κατακόρυφα οι πωλήσεις ηλεκτρικών
Η αγορά της Γερμανίας είναι η μεγαλύτερη αγορά πώλησης αυτοκινήτων στην Ευρώπη και πέρυσι πουλήθηκαν 2.817.331 νέα αυτοκίνητα (-1%). Με την κυβέρνηση να έχει τερματίσει τις κρατικές επιδοτήσεις για την αγορά ενός ηλεκτρικού μοντέλου, αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι πωλήσεις του να παρουσιάσουν πτώση 27,4%.
Συνολικά μόλις 380.609 νέα αυτοκίνητα πουλήθηκαν πέρυσι στη Γερμανία, νούμερο που ισοδυναμεί με μερίδιο αγοράς 13,5%. Τα υβριδικά είδαν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται κατά 12,7%, σημειώνοντας 947.398 πωλήσεις φτάνοντας σε μερίδιο αγοράς 33,6%. Τα plug-in υβριδικά είδαν το ποσοστό τους να αυξάνεται κατά 9,2%, στις 191.905 μονάδες, καταλαμβάνοντας μερίδιο 6,8% στο σύνολο της αγοράς.
Τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα παραμένουν ο πιο κοινός τύπος κινητήρων στη Γερμανία, αντιπροσωπεύοντας το 35,2% του συνόλου των πωλήσεων. Πέρυσι, πουλήθηκαν 991.948 αυτοκίνητα με κινητήρα βενζίνης (+1,4%), ενώ οι πωλήσεις αυτοκινήτων ντίζελ επιβραδύνθηκαν κατά 0,7%, σε 483.261 μονάδες, έχοντας μερίδιο 17,2%.