Με δύο ειδικές εκδόσεις ολοκληρώνεται η τρέχουσα γενιά της Toyota GR Supra, ενός καθαρόαιμου σπορ μοντέλου που μένει πιστό στο δόγμα «κινητήρας μπροστά, κίνηση πίσω» και ξεχωρίζει για την ιδανική κατανομή του βάρους του. Η πρώτη σταδιοδρομεί υπό την ονομασία “A90 Final Edition” και θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό κομματιών. Σύμφωνα με την Toyota, αποτελεί την κορυφαία έκφραση της τρέχουσας γενιάς, αλλά και ένα αυτοκίνητο μέσω του οποίου εκφράζει τις ευχαριστίες της στους απανταχού φίλους της GR Supra. Αυτή η ειδική έκδοση διαθέτει πολυάριθμα αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά, όπως αυξημένη κατά 95 ίππους και 70 Nm, βελτιωμένη αεροδυναμική, σύστημα ανάρτησης KW από τους αγώνες και ελαστικά μεγαλύτερης διαμέτρου. Παράλληλα με την αποκάλυψη της A90 Final Edition, η Toyota παρουσίασε και τη νέα GR Supra Lightweight EVO, με σημαντικές αναβαθμίσεις που υπόσχονται νέες οδηγικές εμπειρίες.

GR Supra A90 Final Edition
Η GR Supra A90 Final Edition θα παραχθεί σε συνολικά 300 αντίτυπα, με ένα κινητήρα τριών λίτρων και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Ο συνδυασμός των ισχυρών επιδόσεων, της ευελιξίας και της ακρίβειας χειρισμού συνεχίζει σε πρώτο πλάνο, χωρίς να απουσιάζουν οι αναβαθμίσεις που ενισχύουν περαιτέρω το δυναμικό χαρακτήρα του μοντέλου. Ειδικότερα, η απόδοση του κινητήρα έχει αυξηθεί από τους 340 στους 435 ίππους και από τα 550 στα 570 Nm για γρηγορότερες επιταχύνσεις, με την τελική ταχύτητα να φτάνει πλέον τα 270 χλμ./ώρα.

Έμφαση δόθηκε και στη βελτίωση της συμπεριφοράς στις στροφές, με την A90 Final Edition να εξοπλίζεται με ανάρτηση της KW η οποία προσφέρει 16 στάδια ρύθμισης της επαναφοράς της και 12 της συμπίεσης. Παράλληλα έχει γίνει αναθεώρηση στις γωνίες κάμπερ τόσο μπροστά όσο και πίσω και έχει βελτιστοποιηθεί το ενεργό διαφορικό για τη μείωση της υποστροφής. Νέες ρυθμίσεις φέρει και το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, ενώ επεμβάσεις έχουν γίνει στις αντιστρεπτικές δοκούς και στο σύμπλεγμα μπαρών που βρίσκονται στο χώρο αποσκευών, με φόντο την ενίσχυση της ακαμψίας του αμαξώματος.

Στην εξασφάλιση καλύτερης πρόσφυσης και σταθερότητας στις στροφές συνδράμουν τα φαρδύτερα κατά 10 χλστ. ελαστικά, με ζάντες 19 ιντσών εμπρός και 20 ίντσων πίσω που έχουν χαραγμένο το λογότυπο “TGR”, την ίδια ώρα που ενσωματώνονται ενισχυμένα φρένα 19 ιντσών της Brembo.
Σε επίπεδο εμφάνισης, εκτός από το μοναδικό μαύρο ματ χρώμα, το εξωτερικό της A90 Final Edition φέρει και αεροδυναμικές αλλαγές, αποτέλεσμα ενός εκτενούς προγράμματος δοκιμών σε αεροδυναμική σήραγγα που διεξήγαγε η Toyota Gazoo Racing Ευρώπης. Μεταξύ άλλων εξοπλίζεται με σπόιλερ από ανθρακονήματα εμπνευσμένο από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αλλά και πίσω αεροτομή, ευθυγραμμισμένη στο στιλ της GR Supra GT4. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα φουλ μπάκετ καθίσματα Recaro Podium CF σε κόκκινο και μαύρο χρώμα, οι κόκκινες ζώνες ασφαλείας, το ξεχωριστό τιμόνι και οι επενδύσεις από Alcantara.
GR Supra Lightweight EVO
Αξιοποιώντας τα σχόλια των πελατών της, η Toyota παρουσίασε και την αναβαθμισμένη GR Supra Lightweight EVO, εμπλουτίζοντας το «οπλοστάσιο» του μοντέλου με χαρακτηριστικά που ενισχύουν την εμπειρία πίσω από το τιμόνι. Το ενεργό διαφορικό σε συνδυασμό με την αναθεωρημένη γωνία καμπέρ (εμπρός/πίσω) και ορισμένες άλλες στοχευμένες επεμβάσεις ενισχύουν την πρόσφυση και μειώνουν την υποστροφή, την ίδια ώρα που τα μεγαλύτερα δισκόφρενα προσφέρουν καλύτερο έλεγχο στο φρενάρισμα.
Παράλληλα, τα χαρακτηριστικά των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ και της μπροστινής αντιστρεπτικής δοκού έχουν αναθεωρηθεί για καλύτερη σταθερότητα. Και στη συγκεκριμένη έκδοση έχουν γίνει αεροδυναμικές βελτιστοποιήσεις, παρουσία μιας πίσω αεροτομής τύπου ducktail από ανθρακονήματα και νέων πτερυγίων στους θόλους των μπροστινών τροχών. Τη ξεχωριστή εμφάνιση της GR Supra Lightweight EVO αναδεικνύουν οι 19άρες μαύρες ματ ζάντες, τα δερμάτινα καθίσματα με επένδυση σε Alcantara και ενσωματωμένο το λογότυπο “GR” - με κόκκινες ραφές στο τιμόνι και τον επιλογέα ταχυτήτων.
Οι νέες GR Supra A90 Final Edition και GR Supra Lightweight EVO θα είναι διαθέσιμες για παραγγελία στην Ευρώπη από τον Ιανουάριο του 2025.

Η CUPRA απέσπασε τη διάκριση «Trendiest Brand of the Year» στα βραβεία Best Cars 2025
Η CUPRA συνεχίζει την εντυπωσιακή της πορεία κατακτώντας αυτή τη φορά άλλη μια σημαντική διάκριση. Αναδείχθηκε «Trendiest Brand of the Year» στα φετινά βραβεία Best Cars 2025 του έγκυρου Γερμανικού περιοδικού Auto Motor und Sport. Η βράβευση αυτή σηματοδοτεί ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο για το νεαρό αλλά ραγδαία αναπτυσσόμενο brand, που σε μόλις επτά χρόνια έχει καταφέρει να καθιερωθεί σαν ανερχόμενη δύναμη στην αγορά.
Η διάκριση προέκυψε έπειτα από ψηφοφορία στην οποία συμμετείχαν 94.531 αναγνώστες του γνωστού γερμανικού τίτλου. Στην ερώτηση «Ποια μάρκα θεωρείτε ότι είναι σήμερα η πιο trend», η CUPRA άφησε πίσω της όλους τους ανταγωνιστές, συγκεντρώνοντας το εντυπωσιακό ποσοστό του 72%.

Η CUPRA εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην ψηφοφορία του θεσμού το 2021, με 48% αποδοχή. Έκτοτε, η ανοδική της πορεία υπήρξε εντυπωσιακή. Το 2022 ανέβηκε στο 65%, το 2023 έφτασε στο 69% και την περσινή χρονιά κατέκτησε τη δεύτερη θέση με 71%. Το 2025 ήταν η χρονιά που την έφερε στην κορυφή, με το 72% των ψήφων να επιβεβαιώνει ότι είναι το πιο “in” όνομα της αγοράς.
Η ιστορία της μάρκας ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2018 με την CUPRA Ateca. Σύντομα ακολούθησε το πρώτο αποκλειστικό μοντέλο της μάρκας, το CUPRA Formentor, που εξελίχθηκε σε εμβληματικό SUV coupé. Η γκάμα εμπλουτίστηκε με τις εκδόσεις CUPRA Leon και CUPRA Leon Sportstourer, που το 2024 ανανέωσαν τη σχεδιαστική ταυτότητα του brand. Σταθμός αποτέλεσε και το CUPRA Born (2021), το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο, ενώ το CUPRA Tavascan (2024) συμπλήρωσε την ηλεκτρική επίθεση. Στην ίδια χρονιά παρουσιάστηκε και το CUPRA Terramar, ενισχύοντας τη θέση της φίρμας στα σπορ SUV. Έτσι, μέσα σε μόλις επτά χρόνια, η CUPRA έφτασε τα επτά μοντέλα, αποδεικνύοντας τη δυναμική και το πείσμα της.
Η εμπορική επιτυχία είναι εξίσου εντυπωσιακή: μόνο στη Γερμανία οι πωλήσεις το 2024 αυξήθηκαν κατά 15%, με το Formentor να αποτελεί το best-seller. Για το 2025, η μάρκα που πλέον κατέχει τον τίτλο της «Trendiest Brand» στοχεύει σε ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη.
