Ειδήσεις

27 Jan, 2025 Ώρα 10:08

Εντυπωσιακό ξεκίνημα της Hyundai στο 2025: Τα μοντέλα SANTA FE, IONIQ 5 N και INSTER έλαμψαν στα βραβεία What Car? και Women’s Worldwide Car of the Year

Thumbnail

Εντυπωσιακό το ξεκίνημα της Hyundai στο 2025 με την εταιρεία να γιορτάζει για τις πρώτες επιτυχίες στα βραβεία What Car? και Women’s Worldwide Car of the Year. Τα σημαντικά αυτά βραβεία απονέμονται κάθε χρόνο από τον βρετανικό έγκυρο και καθιερωμένο οδηγό αγοράς. Η απόφαση για τις βραβεύσεις του What Car? πάρθηκε από επιτροπή ειδικών οι οποίοι οδήγησαν εκατοντάδες νέα μοντέλα στους 12 μήνες που προηγήθηκαν, στο δρόμο και σε ειδική πίστα δοκιμών.

Close

 

 

Το Santa Fe διακρίθηκε ως 7-θέσιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς χάρη στο συνδυασμό ποιότητας και πρακτικότητας και τους δύο υβριδικούς κινητήρες με κίνηση στους δύο ή και στους τέσσερις τροχούς, καθώς και την έκδοση 4-wheel Plug-in Hybrid.

 

Close

 

Από το 2023 όταν πρωτοκυκλοφόρησε, το IONIQ 5 N αποσπά συνεχώς εξαιρετικά ευνοϊκά σχόλια χάρη στον τέλειο συνδυασμό ηλεκτρικών επιδόσεων και στη γοητεία του hatch μοντέλου.

Το νέο, μικρό ηλεκτρικό INSTER, ιδανικό για την πόλη, ειδικά σχεδιασμένο για την ευρωπαϊκή αγορά συνδυάζει συμπαγές στυλ SUV με άνεση στην οδήγηση στους αστικούς δρόμους, με την αυτονομία των 370 χιλιομέτρων που διαθέτει.

28 Jan, 2025 Ώρα 12:41

Ανοδική η πορεία του Ομίλου της BMW στις πωλήσεις εξηλεκτρισμένων μοντέλων

Thumbnail

Το BMW Group συνέχισε την αναπτυξιακή του πορεία στον τομέα των BEV παρά τις προκλήσεις της αγοράς, το 2024. O Όμιλος παρέμεινε σε τροχιά ανάπτυξης το 2024, με τις παραδόσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων να φτάνουν τις 426.594 μονάδες και το ποσοστό ετήσιας ανόδου όσον αφορά τις πωλήσεις BEV να αγγίζει το +13,5%. Οι μάρκες BMW και MINI σημείωσαν διψήφια αύξηση στις πωλήσεις BEV, με 368.523 (+11,6%) και 56.181 (+24,3%) μονάδες αντίστοιχα. Η μάρκα BMW κατάφερε να αυξήσει τις παραδόσεις των οχημάτων της ανεξαρτήτως συστήματος κίνησης σε όλες τις περιοχές πωλήσεων εκτός Κίνας.

Close

 

 

Ενώ οι παραδόσεις του BMW Group για το πρώτο εξάμηνο του 2024 παρέμειναν στα επίπεδα του προηγούμενου έτους, οι πωλήσεις κατά το δεύτερο εξάμηνο επηρεάστηκαν από τις προκλήσεις της αγοράς. Ως αποτέλεσμα, το BMW Group προχώρησε σε αναθεώρηση των προβλέψεών του για τις πωλήσεις για το σύνολο του έτους. Με συνολικές παραδόσεις 2.450.804 οχημάτων το 2024, το BMW Group πέτυχε τον νέο στόχο πωλήσεων. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα αντιπροσώπευαν το 24,2% των συνολικών πωλήσεων του BMW Group το 2024, με 593.215 ταξινομήσεις. Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα αποτέλεσαν το 17,4% των συνολικών πωλήσεων.

 

Close

 

Η μάρκα BMW παρέδωσε συνολικά 2.200.177 οχήματα στους πελάτες το 2024. Με το ελκυστικό της χαρτοφυλάκιο προϊόντων σε όλες τις τεχνολογίες, η BMW διατήρησε την ηγετική της θέση στην παγκόσμια αγορά. Στην Ευρώπη, η μάρκα αύξησε το μερίδιο αγοράς της, καταγράφοντας διψήφια αύξηση πωλήσεων στην Ιταλία, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Αυξητικά κινήθηκαν οι πωλήσεις και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Στη Γερμανία, παρά την πτωτική τάση της αγοράς των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η BMW παρουσίασε αύξηση στις νέες ταξινομήσεις BEV.

Το 2024, η M GmbH παρέδωσε συνολικά 206.582 οχήματα στους πελάτες της, αυξάνοντας τις πωλήσεις κατά +2,1% και επιτυγχάνοντας νέο ιστορικό υψηλό. Η μάρκα MINI, η οποία ανανέωσε πλήρως τη γκάμα προϊόντων της το περασμένο έτος, κατέγραψε πωλήσεις 244.915 μονάδων παγκοσμίως. Το τέταρτο τρίμηνο, η MINI σχεδόν διπλασίασε τις πωλήσεις BEV σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με 29.698 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Παράλληλα, η BMW Motorrad πούλησε 210.408 μοτοσικλέτες και σκούτερ (+0,6%),  πετυχαίνοντας μία ακόμα χρονιά ρεκόρ.