Νέα μοντέλα

17 Jan, 2018 Ώρα 10:18

Εξαντλητικές δοκιμές για τη νέα Mercedes-Benz G-Class

Thumbnail

Κάθε ένα από τα καινούργια Mercedes G-Class πρέπει πρώτα να κατακτήσει το Schöckl πριν περάσει τις γραμμές παραγωγής. Η Mercedes-Benz χρησιμοποιεί αυτή την πίστα δοκιμών που βρίσκεται σε υψόμετρο 1,445 μέτρων στα βουνά γύρω από την Αυστριακή πόλη Γκρατς. Με πολλές και διάφορες κλήσεις και δυσκολίες, η πιστά αυτή των 5.6 χιλιομέτρων φιλοξενεί την καινούργια G-Class, η οποία πρέπει να καλύψει συνολική απόσταση 2.000 χιλιομέτρων, σε διάφορες και δύσκολες συνθήκες. Πρωταρχικός στόχος της εξέλιξης της καινούργιας G-Class είναι ο περισσότερος έλεγχος σε διαδρομές εκτός δρόμου μιας και αυτό το οδόστρωμα είναι το ‘σπίτι’ κάθε G-Class.

Close

Οι αναρτήσεις του δημιουργήθηκαν μέσα από την συνεργασία των Mercedes-Benz G GmbH και Mercedes-AMG GmbH. Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο έχει μεγάλη απόσταση από το έδαφος με ανυψωμένο άξονα (σφιχτός πίσω, πιο χαλαρός μπροστά) με σωστά τοποθετημένες δοκούς για σταθερότητα. 

Σε ότι αφορά τις δυνατότητές της εκτός δρόμου, θα είναι ακόμη πιο εντυπωσιακές από την προηγούμενη γενιά. Οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής είναι 31, 26 και 30 μοίρες αντίστοιχα, η απόσταση από το έδαφος ορίζεται στα 241 χιλιοστά και μπορεί να διασχίσει υδάτινο εμπόδιο έως και 70 εκατοστά. Το κιβώτιο ταχυτήτων 9G TRONIC συνδυάστηκε με ένα μετατροπέα ροπής ενώ το διαφορικό στέλνει 60% της δύναμης πίσω και 40% μπροστά. Με εννέα σχέσεις στο κιβώτιο, η λειτουργία του σε χαμηλές ταχύτητες είναι πολύ ήσυχη αλλά και ταυτόχρονα πιο οικονομική. 

Close

Η ανανεωμένη εκδοχή της G-Class δεν διαφοροποιούνται και πολύ σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές. Άλλωστε πρόκειται για ένα αυτοκίνητο / σύμβολο για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Το σχήμα παρέμεινε το ίδιο, απλώς άλλαξε ελαφρώς η μάσκα, οι προφυλακτήρες, τα φωτιστικά σώματα και μερικές ακόμη λεπτομέρειες όπως οι καθρέφτες. Στο εσωτερικό η ορατότητα του οδηγού είναι ακόμα καλύτερη ενώ θα διαθέτει μια κάμερα 360°. Μια κάμερα για την όπισθεν και τρεις άλλες περιφερειακές κάμερες, έτσι ώστε ο οδηγός να ξέρει ανά πάσα στιγμή τη γίνεται γύρω από το όχημα. 

Όλες οι κάμερες στέλνουν σήμα στην full HD οθόνη ενώ θα δίδουν στον οδηγό και άλλες χρήσιμες πληροφορίες όπως θερμοκρασία ατμόσφαιρας, υψόμετρο κλπ. Το μοντέλο αναμένεται να παρουσιαστεί αυτές τις μέρες στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Ντιτρόιτ των ΗΠΑ.

Close
 
12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.