Νέα μοντέλα

25 Jan, 2018 Ώρα 13:59

Νέο Renault Megane RS με 280 ίππους!

Thumbnail

O ολοκαίνουριο γαλλικό hot hatch έκανε την πρώτη παγκόσμια του παρουσίαση στο κοινό κατά τη διάρκεια του Διεθνούς Σαλονιού Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Όμως, η Renault μόλις πρόσφατα ανακοίνωσε τόσο τις επιδόσεις όσο και την έναρξη των πωλήσεων του μοντέλου. Η τρίτη γενιά του Mégane RS είναι η ισχυρότερη στην ιστορία του μοντέλου. Δεν είναι μόνο οι επιδόσεις αλλά και τα πολλά τεχνολογικά στοιχεία που εφαρμόζονται για πρώτη φορά σε μοντέλο αυτής της κατηγορίας.

Close

Το νέο Mégane RS εφοδιάζεται με τον 4κύλινδρο 1.8 λίτρων κινητήρα της Renault, που είναι ο ίδιος που εφοδιάζει και το θρυλικό Alpine A110. Στην περίπτωση του Megane RS αποδίδει 280 ίππους στις 6.000 στροφές και 390 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων σπορ προδιαγραφών ή του αυτόματου διπλού συμπλέκτη EDC ενώ φθάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις 5,8 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία που εφοδιάζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης, ενώ διαθέτει και «Launch Control» για γρήγορες επιταχύνσεις και η τεχνολογία «Multi-Change Down» για άμεσα και πολλαπλά κατεβάσματα των σχέσεων κατά το φρενάρισμα. Στο χώρο των αναρτήσεων, το νέο Mégane RS διαθέτει υδραυλικά bump stops για σωστή και αποδοτική λειτουργία σε κάθε είδους οδοστρώματος ενώ το νέο ελεγχόμενο διαφορικό Torsen της έκδοσης Cup φροντίζει για το μοίρασμα της δύναμης στο δρόμο. 

Όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση, το νέο Renault Mégane RS ξεχωρίζει από το μεγαλύτερο συνολικό πλάτος και φυσικά τα μεγαλύτερα μετατρόχια, ενώ το μέγεθος των τροχών είναι  είτε 18 είτε 19” ιντσών. Εντύπωση προκαλούν οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και το νέο αεροδυναμικό πακέτο που είναι εμπνευσμένο από την εμπλοκή της εταιρείας στους αγώνες. Το τελευταίο περιλαμβάνει εμπρός σπόιλερ, τονισμένους θόλους τροχών και νέο πίσω διαχύτη.

Close

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν φυσικά τα μπάκετ καθίσματα, τα αλουμινένια πετάλ και τα σπορ χειριστήρια με τις έγχρωμες ραφές δίνουν τον απαραίτητο αγωνιστικό τόνο. Επίσης, το σύστημα MULTI – SENSE διαθέτει πέντε προγράμματα: Comfort, Normal, Sport, Race και Perso. Ήδη η Renault άνοιξε το βιβλίο παραγγελιών του νέου Mégane RS ενώ προς τα τέλη του χρόνου θα παρουσιάσει στην αγορά και την έκδοση Trophy που θα αποδίδει 300 ίππους.  

Close
12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.