Ειδήσεις

21 Mar, 2018 Ώρα 09:07

Ανώτατη διάκριση από τη Porsche για τεχνικό της A.I.Motokinisi Ltd

Thumbnail

Ακόμα μια απόδειξη για το ανώτερο επίπεδο εξυπηρέτησης του Service της A.i.Motokinisi Ltd. O τεχνικός της εταιρείας κ. Παύλος Κουφού ανήκει πλέον στην μικρή ελίτ ομάδα τεχνικών της Porsche παγκόσμια, αφού κατάφερε να φτάσει στην υψηλότερη βαθμίδα του «Πιστοποιημένου Τεχνικού της Porsche» (Zertifizierter Porsche Techniker – ZPT). Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Κουφού κατάφερε να φτάσει στο επίπεδο «Gold», κάτι που μόλις 160 τεχνικοί παγκοσμίως κατάφεραν να πετύχουν μέσα στο 2017. 

Close

Η επίδοση του διπλώματος στον Παύλο Κουφού έγινε στις εγκαταστάσεις της A.I.Motokinisi στη Λευκωσία από τον κ. Sascha Brockhaus, Regional After Sales Manager της Porsche. Ο χώρος του σέρβις στην Porsche, όπως και η υπόλοιπη αυτοκινητοβιομηχανία, εξελίσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Τα προσόντα που χρειάζονται οι τεχνικοί πολλαπλασιάζονται μαζί με την τεχνολογία που εξελίσσεται χρόνο με τον χρόνο, απαιτώντας περισσότερη εξειδίκευση από κάθε τεχνικό όταν εργάζεται πάνω σε ένα αυτοκίνητο. Τα επίσημα συνεργεία της Porsche εργάζονται σαν pit lanes σε πίστα ταχύτητας. Ο ιδιοκτήτης του οχήματος φθάνει στο συνεργείο και ολόκληρη η ομάδα εργάζεται με αρμονία για να φθάσουν τα σωστά επίπεδα απόδοσης την ώρα του σέρβις και των επισκευών υψηλής ποιότητας. 

Close

 

Close

 

Το πρόγραμμα ZPT ιδρύθηκε το 2003 παγκόσμια και από τότε αποτελεί συνώνυμο της ποιότητας στον χώρο του σέρβις.  Κάθε τεχνικός της εταιρείας ακολουθεί πιστά το πρόγραμμα για να πιστοποιηθεί κατάλληλα σε κάθε τομέα του σέρβις αλλά και των ικανοτήτων του στα διάφορα σημεία του αυτοκινήτου όπως Κινητήρας, Κιβώτιο Ταχυτήτων, Ηλεκτρικά, DME, Ανάρτηση και άλλα. Κάθε τεχνικός που εργάζεται με την Porsche για περισσότερο από ένα χρόνο και τηρεί της προδιαγραφές της εταιρείας βρίσκεται σε πορεία επίτευξης της πιστοποίησης ZPT Bronze. Για να αποκτήσει την πιστοποίηση αυτή ο τεχνικός πρέπει να περάσει δυο εξετάσεις θεωρίας, το Entry Test και το Bronze Theory Test.

Για να φθάσει ένας τεχνικός στο επίπεδο ZPT Silver χρειάζεται εργαστεί με ειδικούς εκπαιδευτές πριν από την πρακτική εξέταση, ενώ χρειάζεται και μια θεωρητική εξέταση πριν την απόκτηση της πιστοποίησης Silver. Για να προχωρήσει ο τεχνικός μέχρι το επίπεδο ZPT Gold, όπως κατάφερε ο κ. Παύλος Κουφού, χρειάζονται ακόμη περισσότερα μαθήματα. Μπορεί για την επίτευξη του επιπέδου Silver να χρειάζεται μεγάλος όγκος θεωρητικής εκπαίδευσης, αλλά το επίπεδο Gold έχει τα πιο εξειδικευμένα μαθήματα ολόκληρου του προγράμματος. Μαθήματα για επισκευή σε κιβώτια, PDK, τα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινήτου, την ανάρτηση και τον κινητήρα. Επιπρόσθετα, αφού το Gold είναι η κορυφή, ο τεχνικός πρέπει να περάσει από μάθημα Επικοινωνίας με τον Πελάτη αλλά και μάθημα HVT (High Voltage Technician).

Οι πρακτικές εξετάσεις ξεκινούν από σημεία μικρά αλλά σημαντικά, όπως την σωστή χρήση των προστατευτικών καλυμμάτων της Porsche για τα οχήματα, και φτάνουν ως την διάγνωση, καταγραφή και επισκευή πολλαπλών και πολύπλοκων βλαβών. Ο τεχνικός πρέπει να φέρει εις πέρας την επισκευή της βλάβης ενός οχήματος μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα καθώς εξηγεί στον εξεταστή το κάθε τι που κάνει. Οι εξετάσεις αυτές είναι οι ίδιες σε ολόκληρο τον κόσμο έτσι ώστε οι Gold Τεχνικοί να αποτελούν τα υψηλότερα επίπεδα γνώσης, μεθοδολογίας και απόδοσης. 

 

30 Sep, 2025 Ώρα 09:01

Ορόσημο τεσσάρων εκατομμυρίων SUV στην ιστορία της Škoda

Thumbnail

Η Škoda Auto κατέγραψε ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της. Πρόκειται για  την παραγωγή τεσσάρων εκατομμυρίων SUV στα εργοστάσια της σε όλο τον κόσμο.

Close

Ένας αριθμός που αποδεικνύει ότι η Škoda έχει καταφέρει να μετατρέψει μια κατηγορία οχημάτων σε θεμέλιο λίθο της στρατηγικής της. Από το πρωτοποριακό Yeti του 2009 έως τα σημερινά ηλεκτρικά Enyaq και Elroq, η μάρκα έχει αποδείξει ότι μπορεί να εξελίσσεται, να προσαρμόζεται στις νέες τεχνολογίες και να παραμένει πιστή στη φιλοσοφία της. Δηλαδή να προσφέρει πρακτικά, ευρύχωρα και αξιόπιστα αυτοκίνητα που καλύπτουν τις ανάγκες των σύγχρονων οδηγών. Τα SUV αποτελούν πλέον τη ραχοκοκαλιά της Škoda, καθώς αντιστοιχούν σε πάνω από το 55% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας, με ιδιαίτερη απήχηση τόσο στην Ευρώπη όσο και σε άλλες αγορές.

 

Close

 

Η ιστορία των SUV της Škoda ξεκινά το 2009 με το Yeti, ένα μοντέλο που έφερε νέα πνοή στην κατηγορία των συμπαγών SUV. Αν και σταμάτησε να παράγεται το 2018, το Yeti διέθεσε στην αγορά 685.000 οχήματα και έθεσε τις βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη της γκάμας. Ακολούθησε το Kodiaq το 2016, το μεγαλύτερο SUV της εταιρείας, το οποίο βρίσκεται πλέον στη δεύτερη γενιά του και έχει ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο μονάδες. Λίγο αργότερα, το 2017, το Karoq ήρθε να καλύψει την κατηγορία των μεσαίων SUV με περισσότερες από 917.000 πωλήσεις. Το 2019 η Škoda λάνσαρε το Kamiq, το μικρότερο SUV της γκάμας για την Ευρώπη, το οποίο σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία με σχεδόν 790.000 παραδόσεις.

Close

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ξεκίνησε το 2020 με το Enyaq και το Enyaq Coupé, που μαζί έχουν ξεπεράσει τις 326.000 πωλήσεις. Πρόσφατα, το 2024, η γκάμα εμπλουτίστηκε με το Elroq, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV, το οποίο ήδη αριθμεί 71.000 παραγγελίες.

Συνολικά, αυτά τα μοντέλα έχουν διαμορφώσει μια οικογένεια SUV από επτά μοντέλα που καλύπτουν κάθε ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή. Από compact crossover έως μεγάλα επταθέσια και ηλεκτρικά μοντέλα. Η Škoda στηρίζεται πλέον σε μεγάλο βαθμό στα ηλεκτρικά της SUV. Μόνο στο πρώτο εξάμηνο του 2025, η εταιρεία παρέδωσε πάνω από 72.000 αμιγώς ηλεκτρικά SUV σε ευρωπαίους πελάτες. Το Elroq βρέθηκε μάλιστα στην κορυφή των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη τους μήνες Απρίλιο και Ιούλιο, ξεπερνώντας τις 100.000 παραγγελίες σε λιγότερο από έναν χρόνο παρουσίας στην αγορά. Η Škoda επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στην ηλεκτροκίνηση με νέα μοντέλα που έρχονται τα επόμενα χρόνια.

Ανακαλύψτε από κοντά τη δυναμική γκάμα SUV της Škoda στα showrooms της Unicars σε όλη την Κύπρο και επιλέξτε το SUV που θα σας συνοδεύει σε κάθε διαδρομή.