Classic

28 Mar, 2018 Ώρα 19:47

Θρυλική εμφάνιση της Alfa Romeo 1900 C52 Coupé στο κάστρο Nijō

Thumbnail

Το κάστρο Nijō βρίσκεται στο Κιότο της Ιαπωνίας. Χτίστηκε τον 17ο αιώνα και είναι ένα από τα 17 ιστορικά μνημεία του αρχαίου Κιότο, τα οποία έχουν χαρακτηριστεί Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς από την UNESCO. Εκεί θα φιλοξενηθεί το Concours d'Elégance και θα συγκεντρώσει μερικά από τα πιο γοητευτικά και εμβληματικά κλασικά αυτοκίνητα, από τις 29 Μαρτίου έως τις 3 Απριλίου.

Close

Η FCA Heritage, το τμήμα που δημιουργήθηκε για να προστατεύει και να προωθεί την ιστορία των ιταλικών μαρκών του Ομίλου FCA, δεν θα μπορούσε να χάσει το ραντεβού. Μαζί με την Alfa Romeo υποστηρίζουν ενεργά την εκδήλωση, που δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία του καλλιτέχνη Hidemoto Kimura και στοχεύει στο να επαναλάβει τη μεγάλη επιτυχία της πρώτης εκδήλωσης, το 2016. Έτσι, θα είναι παρούσα με ένα αριστούργημα του παρελθόντος, το οποίο φυλάσσεται στο Μουσείο Alfa Romeo.

Close

Ονομάστηκε "Time Machine", κάνοντας χρήση με την ιταλική λέξη που σημαίνει τόσο μηχάνημα όσο και αυτοκίνητο - στο Arese (MI). Πρόκειται για τη 1900 C52 Coupé, γνωστή και ως "Disco Volante", η οποία θα παρουσιαστεί με έναν ξεχωριστό, τιμητικό τρόπο, στην έκθεση που είναι αφιερωμένη στην Carrozzeria Touring. Η Giulia Quadrifoglio, το αυτοκίνητο με τις συναρπαστικές επιδόσεις και τον ξεχωριστό χαρακτήρα, που εκφράζει το νέο πνεύμα της Alfa Romeo, θα είναι ακριβώς δίπλα, για να επιβεβαιώσει την αδιαίρετη σχέση τους. Τη μεγαλειώδη ιστορία και το λαμπρό μέλλον.

Close

 

28 Nov, 2024 Ώρα 10:10

Πωλείται το σημαντικότερο F1 μονοθέσιο στην ιστορία της Mercedes – Εκτιμάται στα 50 εκατ. ευρώ

Thumbnail

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν λίγους σχεδιαστικούς περιορισμούς στα πρώτα χρόνια της Formula 1, πολύ πριν οι αυστηροί κανονισμοί οριστικοποιηθούν. Η Mercedes-Benz εκμεταλλεύτηκε αυτή την ευκαιρία στα μέσα της δεκαετίας του 1950 και δημιούργησε την W 196 R, ένα ανοικτό αγωνιστικό. Ονομάστηκε Stromlinienwagen, και η RM Sotheby’s πουλάει ένα τέτοιο αγωνιστικό, το οποίο συνοδεύει μεγάλη ιστορία.

Close

 

 

Το αυτοκίνητο έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Grand Prix του Μπουένος Άιρες τον Ιανουάριο του 1955, με τον Juan Manuel Fangio να πιλοτάρει το σασί Νο 9 και να πετυχαίνει τη νίκη. Το αυτοκίνητο θα ολοκληρώσει την αγωνιστική του καριέρα με άλλη μια νίκη με τον Sir Stirling Moss στο τιμόνι, κερδίζοντας τον ταχύτερο γύρο στο ιταλικό Grand Prix του 1955.

 

Close

 

Η Mercedes διατήρησε αρχικά και τα 10 εναπομείναντα μοντέλα W 196 και τα διατήρησε σε λειτουργική κατάσταση. Ωστόσο, τελικά δώρισε τέσσερα από τα αυτοκίνητα αυτά, συμπεριλαμβανομένου του Νο 9. Το αυτοκίνητο βρήκε νέα στέγη στο Ίδρυμα Indianapolis Motor Speedway, όπου βρίσκεται από τότε, έχοντας υποστεί δύο αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια της ζωής του.

 

 

Σύμφωνα με τον οίκο RM Sotheby’s, αυτό είναι το μοναδικό Stromlinienwagen που προσφέρθηκε ποτέ προς πώληση σε ιδιώτη και είναι ένα από τα τέσσερα γνωστά W 196 R που είχαν το βελτιωμένο αμάξωμα στο τέλος της σεζόν F1 του 1955. Η RM προσδιορίζει την αξία του σε «πάνω από 55.000.000 δολάρια».

 

 

Η δημοπρασία έρχεται μόλις δύο χρόνια μετά την πώληση μιας Mercedes 300 SLR Uhlenhaut Coupe -μια από τις μόλις δύο που υπάρχουν- για το ιλιγγιώδες ποσό των 143 εκατομμυρίων δολαρίων, καθιστώντας την το ακριβότερο όχημα στον πλανήτη. Ενώ αυτή η W 196 R δεν είναι τόσο σπάνια, η ιστορία της στον χώρο των αγώνων είναι απαράμιλλη.