Ειδήσεις

06 Apr, 2018 Ώρα 20:25

"Παγκόσμιο Αυτοκίνητο Επιδόσεων" η νέα BMW M5

Thumbnail

Η BMW M5 ψηφίστηκε Παγκόσμιο Αυτοκίνητο Επιδόσεων της Χρονιάς 2018 και αυτή είναι η 7η φορά που η γερμανική φίρμα αποσπά ένα παγκόσμιο βραβείο στο θεσμό "World Car of the Year". Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε στις 28 Μαρτίου, στα πλαίσια του Διεθνούς Σαλονιού Αυτοκινήτου Νέας Υόρκης 2018.

Close

Στην κατηγορία αυτοκινήτων επιδόσεων - με ετήσια παραγωγή τουλάχιστον 2.000 μονάδων και πώληση σε τουλάχιστον δύο ηπείρους το διάστημα 1η Ιανουαρίου έως 31 Μαΐου 2018 - διαγωνίστηκαν συνολικά έντεκα οχήματα. Η επιλογή και ψηφοφορία σε όλες τις κατηγορίες  πραγματοποιήθηκε από μία διεθνή επιτροπή που αποτελείται από 82 κορυφαίους δημοσιογράφους αυτοκινήτου, από 24 χώρες.

Close

Το εσωτερικό της Μ5

 

Close

Με 600 άλογα

Η BMW M5 εφοδιάζεται με την τελευταία έκδοση του 4.4L V8 κινητήρα με τεχνολογία M TwinPower Turbo, αποδίδει 600 ίππους και παράγει μέγιστη ροπή 750Nm. Στην πράξη ο V8 biturbo κινητήρας επιταχύνει την M5 από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 3,4 δεύτερα. Επιπλέον η νέα M5 υιοθετεί σύστημα τετρακίνησης M xDrive, ειδικά εξελιγμένο για μοντέλο M ενώ εφοδιάζεται με ένα νέο 8-τάχυτο κιβωτίου M Steptronic με Drivelogic όπου σε συνδυασμό με το σύστημα M xDrive, εξασφαλίζει την άριστη μεταφορά ισχύος στο δρόμο.  

 

 

15 May, 2024 Ώρα 13:00

Μετά από 5 εκατ. χιλιόμετρα δοκιμών, έτοιμη για παρουσίαση η πρώτη υβριδική Porsche 911 στην ιστορία

Thumbnail

Η Porsche γράφει ιστορία καθώς για πρώτη φορά η 911 έρχεται με υβριδικό σύνολο και η εταιρία υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις και ακόμα πιο σπορ αντιδράσεις.

Close

 

 

Περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών

«Για πρώτη φορά στην 61χρονη ιστορία της εταιρίας, εγκαθίσταται ένα υβριδικό σύστημα κίνησης σε μια 911 για το δρόμο. Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα επιδόσεων κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική”, λέει ο Frank Moser, Αντιπρόεδρος των μοντέλων 911 και 718. «Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης και δοκιμάσαμε τη νέα 911 κάτω από κάθε είδους συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Από το παγωμένο κρύο μέχρι την καυτή ζέστη, όπως συνέβη κατά τα τελευταία στάδια των δοκιμών στο Ντουμπάι.

 

Close

 

Είτε με υψηλό φορτίο του συστήματος μετάδοσης κίνησης στις απαιτητικές συνθήκες των ορεινών περασμάτων, είτε με την κίνηση στο stop-and-go ενός αστικού περιβάλλοντος, η νέα 911 ξεπέρασε με άνεση ακόμα και τις πιο δύσκολες προκλήσεις. Συνολικά, οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμών συμπλήρωσαν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα οδήγησης για την ανάπτυξη.»

Πιο γρήγορη από την προκάτοχό της στο Nürburgring κατά 8,7 δευτερόλεπτα

Οι δοκιμές και η ρύθμιση στο Nürburgring είχαν πάντα ιδιαίτερη σημασία κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της 911. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο πρεσβευτής οδηγός της Porsche, Jörg Bergmeister, ολοκλήρωσε έναν γύρο σε 7:16,934 λεπτά – 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την αντίστοιχη έκδοση του προηγούμενου μοντέλου. Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με τα στάνταρ ελαστικά δρόμου, καθώς και με το κιτ αεροδυναμικής με σταθερή πίσω αεροτομή που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός για αρκετές γενιές μοντέλων τώρα, και το οποίο παρέχει αυξημένη κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες.

 

 

Λεπτομέρειες για το υβριδικό σύστημα κίνησης δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές. Η Porsche μάς λέει ότι στοχεύει στις επιδόσεις, κάτι που απέδειξε και ο χρόνος στην πίστα.

Όλα θα αποκαλυφθούν στις 28 Μαΐου. Βεβαιωθείτε ότι θα επιστρέψετε σε 15 ημέρες, όπου θα σας έχουμε όλες τις λεπτομέρειες.