Ειδήσεις

12 Apr, 2018 Ώρα 14:08

Hyundai: Κάθε μοντέλο μας δεν θα μοιάζει με άλλο της γκάμας

Thumbnail

Ήταν στις αρχές της δεκαετίας των ’00s, όταν η Audi ξεκίνησε την ενοχλητική (;) μόδα, που στο όνομα της κοινής εταιρικής ταυτότητας οι σχεδιαστικές διαφορές μεταξύ των μοντέλων της ήταν εξαιρετικά δυσδιάκριτες. Η επιτυχία της ήταν τέτοια που την ακολούθησαν και οι υπόλοιπες εταιρίες -κυρίως premium (BMW, Mercedes, Lexus, Jaguar), με την Audi πλέον να φαίνεται ότι διαφοροποιεί λίγο περισσότερο τα νέα της μοντέλα.

Close

 

Close

 

Ο Luc Donckerwolke, επικεφαλής του σχεδιαστικού κέντρου της Hyundai, σε πρόσφατη συνέντευξη του δήλωσε ότι η κορεάτικη εταιρία δεν θα ακολουθήσει αυτό το μοτίβο, με κάθε μοντέλο της να έχει έντονο και διαφοροποιημένο look. Χαρακτηριστικά τόνισε:

Close

Πρέπει να δώσουμε σε κάθε μοντέλο τη δική του προσωπικότητα. Είναι πολύ νωρίς για να μιλήσουμε γι ‘αυτό, αλλά στο τέλος αυτού του έτους ή στις αρχές του επόμενου έτους θα υπάρξουν κάποια αυτοκίνητα που θα δείξουν πως δεν θα έχουμε ανάγκη για παρόμοιο ύφος.

 

Συνεχίζοντας, ο Donckerwolke σημείωσε ότι στην αγορά της Νότιας Κορέας, εκεί όπου η Hyundai και η Kia κυριαρχούν, βλέποντας τόσα πολλά παρόμοια αυτοκίνητα στο δρόμο είναι οπτικά αντιαισθητικό, λέγοντας:

Αν τα αυτοκίνητα έχουν το ίδιο σχέδιο, δημιουργείς ένα πραγματικά βαρετό τοπίο. Δεν θέλω να το κάνω αυτό.

 

Από την άλλη, ο Donckerwolke, ο οποίος πριν την Hyundai ήταν υπεύθυνος σχεδιασμού στην Bentley, είπε ότι τα μοντέλα της Genesis θα έχουν μια συγκεκριμένη σχεδιαστική ταυτότητα, τονίζοντας:

Η Genesis δεν θα είναι δυναμική, είμαστε μια εταιρία με αυτοπεποίθηση που βασίζεται στο σχεδιασμό, και πιστεύουμε στην καλή αισθητική και την αρμονία. Είμαστε νέοι και δεν θέλουμε να φυλακίσουμε τους εαυτούς μας. Θεωρώ ότι κάνοντας ένα πραγματικά προκλητικο σχέδιο είναι λίγο αντιπαραγωγικό επειδή δημιουργείτε προσοχή, αλλά ταυτόχρονα γερνάει γρηγορότερα.

 

Κλείνοντας, μιλώντας για το πανέμορφο Genesis Essentia concept, που είδαμε πριν λίγες ημέρες στην έκθεση της Νέας Υόρκης, ο Donckerwolke είπε:

Κάθε μάρκα χρειάζεται ένα εντυπωσιακό μοντέλο. Και πιστεύω ότι αυτό υπηρετεί αυτό το σκοπό.

30 Apr, 2024 Ώρα 14:17

Το Volvo EX30 λαμβάνει το διάσημο βραβείο σχεδίασης Red Dot

Thumbnail

Το ΕΧ30, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό compact SUV της Volvo τιμήθηκε με το διάσημο βραβείο Red Dot: 2024. Ένα βραβείο που αναγνωρίζει την αριστεία στο σχεδιασμό με βάση τις τέσσερις βασικές σχεδιαστικές αρχές. Η κριτική επιτροπή, αποτελούμενη από 39 ειδικούς από όλο τον κόσμο, επέλεξε το EX30 ως νικητή σε έναν ανταγωνιστικό τομέα με συνολική βαθμολογία 93/100.

Close

Το EX30 αποκαλύφθηκε το περασμένο καλοκαίρι και έχει ήδη κερδίσει περισσότερα από 20 σημαντικά βραβεία, μεταξύ των οποίων και το διάσημο βραβείο Car Design 2024, που θεσπίστηκε το1984 από το περιοδικό auto&design. Έχει επίσης λάβει το βραβείο The Sun Car of the Year, World Urban Car από το World Car of the Year, το βραβείο Small SUV/Crossover of the Year από τους Sunday Times και το βραβείο Eco Warrior of the Year από το περιοδικό Top Gear.  

 

Close

 

«Το Volvo EX30 ενσαρκώνει τις σχεδιαστικές αξίες της Volvo Cars σε μικρότερο μέγεθος και αποτελεί μια επίδειξη της premium σκανδιναβικής σχεδίασης, όπου η φόρμα ακολουθεί τη λειτουργία», δήλωσε ο Jim Rowan, Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Cars, και συνέχισε. «Το EX30 παρουσιάζει το χαμηλότερο αποτύπωμα άνθρακα από οποιοδήποτε πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο Volvo μέχρι σήμερα και έχει σχεδιαστεί για να είναι τόσο ασφαλές όσο θα περιμένατε από ένα αυτοκίνητο Volvo».

Close

Κτισμένο πάνω σε μια πλατφόρμα ειδικά για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, το νέο ΕΧ30 προσφέρει πλούσιες διαστάσεις και αξιοπρόσεκτους εσωτερικούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές παρά τον compact χαρακτήρα του. Με μήκος 4,23 m, πλάτος 1,84 m, ύψος 1,55 m και μεταξόνιο 2,65 m, προσφέρει επίσης χαμηλό κέντρο βάρους και σωστή κατανομή που συμβάλλουν στην πολύ καλή οδική του συμπεριφορά και την εντυπωσιακή ποιότητα κύλισης. 

Το EX30 προσφέρεται στην Κυπριακή αγορά τόσο δικίνητο όσο και τετρακίνητο με δύο διαφορετικούς τύπους μπαταριών. Στη δικίνητη επιλογή προσφέρεται με μπαταρία 51 kWh απόδοσης 272 ίππων με αυτονομία 344 χιλιομέτρων ενώ με την μπαταρία των 69 kWh η αυτονομία φθάνει τα 480 χιλιόμετρα. Παράλληλα, προσφέρεται και η τετρακίνητη έκδοση Twin Motor Performance, στην οποία διαθέτει ακόμα ένα ηλεκτροκινητήρα. Αυτή η AWD εκδοχή του EX30 είναι και η πιο γρήγορη και αποδίδει 428 ίππους ενώ προσφέρει 460 χιλιόμετρα αυτονομίας με τα 0-100 km/h να φθάνουν σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα. Το Volvo EX30 βρίσκεται στους εκθεσιακούς χώρους της CTC Automotive σε όλες του τις παραλλαγές και τιμή που ξεκινά από €40,500 ενώ εμπίπτει και στο σχέδιο επιδοτήσεων της κυβέρνησης.