Γενικά

17 Apr, 2018 Ώρα 17:32

Πρωτάθλημα Ανάβασης Λευκάρων by EKO – Νικητής ο Μιχάλης Σοφοκλέους με εντυπωσιακό χρόνο! (φωτο, βίντεο)

Thumbnail

Το φετινό πρωτάθλημα ξεκίνησε με δυνατές συμμετοχές από τα Λεύκαρα, όπου 17 αυτοκίνητα πρόσφεραν θέαμα σε μια δύσκολη και απαιτητική διαδρομή με πολλές αποχωρήσεις από μηχανικά προβλήματα.

Close

 

Close

 

Τον αγώνα διοργάνωσε το Famagusta Motor Sport Club υπό την αιγίδα της Κυπριακής Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου.

Close

 

 

Νικητής του αγώνα με σημαντική διαφορά από τον δεύτερο ήταν ο Μιχάλης Σοφοκλέους ο οποίος υπό την έμπειρη καθοδήγηση του Μάικ Χαραλάμπους της JMC οδήγησε πολύ γρήγορα το Mitsubishi Lancer EVO3 του κάνοντας χρόνο 2:22,667 και βάζοντας γερά θεμέλια για το πρωτάθλημα 2018.

 

 

Δεύτερος σε απόλυτους χρόνους ήταν ο Πέψης με συνοδηγό τον Πέψη Junior με το δικό τους πολύ δυνατό EVO και χρόνο 2:25,896.

Τρίτος σε απόλυτο χρόνο ήταν ο Αντώνης Χρίστου ο οποίος άρχισε να μαθαίνει καλά το Mitsubishi Colt Turbo του. Το αυτοκίνητο ξύριζε, ο Αντώνης δήλωσε ευχαριστημένος και ο χρόνος ήταν 2:26,857.

Στη μεγάλη κατηγορία Ε2 καλή εμφάνιση έκανε και ο Νικόλας Ευγενίου με το πανέμορφο Subaru Impreza του και χρόνο 2:28,111, ο οποίος έκανε εντυπωσιακή βελτίωση στην οδήγηση του σε σχέση με πέρσι.

Πρώτος αγώνας για τον Χάρη Περίκκο με το φοβερό EVO 8, ο οποίος έκανε χρόνο 2:30,128 και στόχο είχε απλά να εξοικειωθεί με το «τέρας». Είδε τη συμπεριφορά του, την αξιοπιστία του και σε επόμενο αγώνα θα φορτσάρει περισσότερο, μιας και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει φοβερές δυνατότητες.

Πρώτος στην κατηγορία RCE1 και πρώτος στην 2WD E ήταν ο Αβράμης Αβραάμ ο οποίος με χρόνο 2:30,021 ήταν και πρώτος στα δικίνητα. Ο Αβράμης είναι μια σταθερή αξία στις αναβάσεις και σίγουρα αφήνει το στίγμα του σε κάθε αγώνα.

 

 

Πρώτος σε χρόνους στην κατηγορία RCS2 και πρώτος στην 2WD S ήταν ο Χρίστος Πολυκάρπου με συνοδηγό τον Γιώργο Κάττο, με χρόνο 2:32.590. Το BMW του έχει πλέον καλή ιπποδύναμη και οι γραμμές του Χρίστου ήταν από τις καλύτερες του αγώνα. Στην ίδια κατηγορία έτρεξε και ο Χρίστος Κάττος με συνοδηγό τον Νικόλα Ψάλτη, ο οποίος έκανε χρόνο 2:55,148.

Πρώτος σε χρόνους στην κατηγορία RCS1 ήταν ο «δικός μας» Στέλιος Κυθρεώτης με το Honda Civic Type R και χρόνο 2:33.202. Ο Κυθρεώτης με καινούρια ανάρτηση, αν και με ένα από τα πλέον αδύναμα αυτοκίνητα (183Ηp) εντυπωσίασε τους πάντες με τις αγωνιστικές γραμμές του. Ο Στέλιος, δήλωσε πως αυτό ήταν μόνο η αρχή μιας καλής πορείας φέτος για το πρωτάθλημα και πως τώρα βρίσκεται σε αναζήτηση ιπποδύναμης!

 

 

Καλή παρουσία είχε επίσης ο Νίκος Σπύρου με το άλλο, πολύ δυνατό Honda Type R, ο οποίος έκανε μόνο ένα πέρασμα αφού μετά αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα, με χρόνο 2:36,440. Ακολούθησε ο αδελφός τους Άδωνις Σπύρου με το ίδιο αυτοκίνητο και χρόνο 2:42,264.

Ο Μάριος Κωνσταντινίδης ήταν όπως πάντα χάρμα οφθαλμών! Με το VW Golf του και τις «πιντωμένες» ταχύτητες έκανε χρόνο 2:45.526 και καταχειροκροτήθηκε.

Την κατηγορία RC2 κέρδισε ο Πάρις Κακούρη ο οποίος έκανε μόνο ένα πέρασμα αφού έσπασε στην εκκίνηση (gearbox) στο δεύτερο, με χρόνο 2:37,752.

Σε χρόνους ακολούθησε ο Νίκος Καφφάς με συνοδηγό τον Μιχάλη Καλαθά και χρόνο 2:55,836 αν και στο δεύτερο πέρασμα είχαν μια έξοδο, ευτυχώς όχι σοβαρή.

Στους άτυχους της μέρας ήταν ο Γιώργος Λυσάνδρου / «Πάτσαλος», ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα με το SEAT Ibiza και δεν μπόρεσε να δείξει τις οδηγικές του ικανότητες.

Το ίδιο άτυχος ήταν και ο Νεκτάριος Γεωργίου με συνοδηγό τον Κώστα Μιχαήλ με το «στολίδι» των αναβάσεων Honda του, το οποίο αντιμετώπισε πρόβλημα στα δοκιμαστικά και εγκατέλειψε.

 

Δείτε εδώ τους χρόνους του κάθε οδηγού.

 

Ο πρώτος αγώνας είχε απουσίες, καταρχήν του περσινού πρωταθλητή Δημήτρη Λάμπρου ο οποίος δήλωσε ότι πιθανόν να τρέξει μόνο μερικούς αγώνες του πρωταθλήματος φέτος αφού βρίσκεται σε φάση ανανέωσης του αυτοκινήτου του.

Απουσίαζαν ακόμη ο Γιάννης Καπετάνιος ο οποίος μετά την περσινή αποχή επιστρέφει δυναμικά στους αγώνες, από τον δεύτερο αγώνα. Παρών θα είναι επίσης και ο τ/κ οδηγός Denner Deniz καθώς και άλλοι, οπότε στο δεύτερο αγώνα θα έχουμε αυξημένο αριθμό συμμετοχών.

 

Βασικός χορηγός του φετινού Πρωταθλήματος Αναβάσεων είναι η ΕΚΟ και η EKO Racing 100, η οποία στήριξε το θεσμό με Live link από την πλατεία του χωριού!

 

Υποστηρικτής του αγώνα και χορηγός των επάθλων ήταν η εταιρεία Ψάλτης Ανταλλακτικά.

Υποστηρικτές ήταν επίσης το Boyz Stuff Show και ο Phileas Guides.

Χορηγός επικοινωνίας ήταν το Car.com.cy, η μεγαλύτερη ιστοσελίδα αυτοκινήτου της Κύπρου και ο Όμιλος στον οποίο ανήκει, η Digital Tree ePublishers.

Μην ξεχάσετε να κάνετε join στο γκρουπ του Πρωταθλήματος Αναβάσεων Κύπρου.

 

Δείτε πιο κάτω πολλές φωτογραφίες αλλα και στη σελίδα της Npsillos Mobiles Rally Photos And Videos  και επισκεφτείτε το γκρούπ μας στο facebook για ακόμη περισσότερο υλικό.

 

22 Nov, 2024 Ώρα 18:30

O Ευαγόρας Παπασάββας προάγεται στην USF Pro 2000

Thumbnail

Είναι μόλις 16 ετών αλλά έχει θέσει ψηλά το στόχαστρό του, διεκδικώντας μια θέση στο στερέωμα των αγώνων αυτοκινήτου στις ΗΠΑ. Ο λόγος για τον Ευαγόρα Παπασάββα, κάτοικο Mid-Ohio με καταγωγή από τη Λεμεσό, ο οποίος ετοιμάζεται να κάνει τώρα το επόμενο μεγάλο βήμα της καριέρας του. 

Close

Ο Ευαγόρας Παπασάββας δεν μιλά πολύ. Αφήνει την οδήγησή του να μιλήσει για τον εαυτό του και η αλήθεια είναι πως το 2024, μετά από όσα έδειξε στο πρωτάθλημα USF2000 των ΗΠΑ, κατάφερε να στρέψει πολύ σημαντικά κεφάλια προς το μέρος του τα οποία έσπευσαν όχι απλώς να τον συγχαρούν, αλλά για να του προσφέρουν ένα ακόμη πιο λαμπρό μέλλον.  

Το έμπειρο μάτι των «ειδικών παρατηρητών» εστίασε από νωρίς την προσοχή του στον νεαρό συμπατριώτη μας. Παρόλο που τα στεγνά αποτελέσματά του δεν αποκαλύπτουν την πραγματική εικόνα της πορείας του στο 2024 (δύο νίκες, δύο pole positions και μια τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα) οι εμφανίσεις του στην πίστα μαρτυρούν ότι ο ίδιος έχει τα φόντα για να φτάσει πολύ ψηλά. Η οδήγησή του στη βροχή του Portland, όπου κατάφερε να περπατήσει πάνω στο νερό και να αναδυθεί σαν καρχαρίας στην επιφάνεια, ήταν ένα από τα πολλά κερασάκια που είδαμε τον ίδιο να τοποθετεί φέτος πάνω στην τούρτα. 

Close

 

 

Προβιβασμός σε ανώτερη κατηγορία 

Η ομάδα TJ Speed (που ανήκει στον πρώην μηχανολόγο του Jacques Villeneuve, Tim Neff) έτρεξε για να εξασφαλίσει πρώτη την υπογραφή του Παπασάββα, διορίζοντάς τον ως πρώτο οδηγό της για το 2025 και αναγγέλλοντας στον ίδιο ότι θέλει να τον προβιβάσει από την USF2000 στην USF Pro 2000, κατηγορία η οποία βρίσκεται μόλις δύο σκαλοπάτια μακριά από το πασίγνωστο πρωτάθλημα των Indycars. 

H TJ Speed, όμως, δεν αποτελεί άλλη μια ομάδα του πρωταθλήματος αλλά την ομάδα η οποία έχει από το 2025 την ευθηνή για το πρόγραμμα Εξέλιξης Οδηγών της HMD Motorsports η οποία αγωνίζεται στο Indy NXT: το πρωτάθλημα που εκτρέφει και προμηθεύει με ταλέντα την κορωνίδα των αγώνων αυτοκινήτου της Αμερικής.

«Αυτό είναι ένα μεγάλο βήμα για μένα και για την καριέρα μου», ανέφερε ο Ευαγόρας. «Δεν βλέπω την ώρα να ξεκινήσω τη συνεργασία μου με μια νέα ομάδα, με ένα νέο μονοθέσιο, σε ένα νέο πρωτάθλημα και μάλιστα ως οδηγός του προγράμματος που οδηγεί στο Indy NXT». 

 

Η TJ Speed δήλωσε με τη σειρά της, χωρίς να κρύψει τον ενθουσιασμό της, πως ο Κύπριος οδηγός έχει την ικανότητα, τη θέληση και την εμπειρία για να πετύχει μαζί της τους στόχους του. 

 

Close

 

Οι βάσεις για κάτι μεγαλύτερο 

Ο συμπατριώτης μας ανυπομονεί λοιπόν να δοκιμάσει το νέο του αυτοκίνητο στο πρώτο του test με την ομάδα στο τέλος αυτού του μήνα (26-27 Νοεμβρίου στο Barber Motorsports Park) τραβώντας πίσω τα γάντια για να μάθει πως συμπεριφέρεται το νέο εργαλείο ταχύτητας που θα αναλάβει. 

Η μονοθέσια βολίδα που θα πιλοτάρει στο πρωτάθλημα του 2025 ο Παπασάββας είναι μοντέλο της Tatuus, η οποία κατασκευάζει και τα μονοθέσια των άλλων μικρών κατηγοριών, προσφέροντας έτσι ομαλή προσαρμογή στους νεοφερμένους, ενώ το κινητήριο σύνολο αποτελεί ένας δίλιτρος MZR. Η τελική ταχύτητα του μονοθέσιου, που ζυγίζει μόλις 520 κιλά, ξεπερνά τα 265 χλμ./ώρα. 

Η μεγαλύτερη ευχάριστη έκπληξη αναφορικά με το μέλλον του Παπασάββα, ωστόσο, είναι πως η HMD έχει πρόσφατα μετακομίσει στη νέα, άρτια από τεχνολογικής άποψης βάση της, μεγέθους 7.500 τ.μ., κοντά στη θρυλική πίστα της Indianapolis, με την ομάδα να διαθέτει τώρα τον δικό της εξομοιωτή οδήγησης, γυμναστήριο, βαφείο κ.λπ. 

Το σημαντικότερο είναι πως η ομάδα της TJ Speed θα μετακομίσει επίσης σε αυτή τη νέα βάση, εκμεταλλευόμενη με κάθε τρόπο τις νέες εγκαταστάσεις, οι οποίες θα επιτρέψουν στον Ευαγόρα να ανθίσει σε ένα εύφορο περιβάλλον, προκειμένου να μπορέσει να βαδίσει στα χνάρια πρώην αστέρων της USF Pro 2000, όπως ο Pato O'Ward και ο Kyle Kirkwood, που τερμάτισαν στους πρώτους επτά στο φετινό πρωτάθλημα των Indycar.