Classic

23 Apr, 2018 Ώρα 09:02

Μία από τις πιο σπάνιες και... ερεθιστικές Mercedes

Thumbnail

H Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 EVO 2 δεν ήταν μία απλή Mercedes όταν παράχθηκε το χρονικό διάστημα 1990 και 1991. Πριν καν περάσει τη γραμμή παραγωγής όλες οι μονάδες είχαν πουληθεί και δεν μιλάμε για χιλιάδες αλλά για μόλις 502. Ο κινητήρας των 2,5 λίτρων με τους 235 ίππους πρόσφερε εντυπωσιακές για την εποχή επιδόσεις όπως, 0-100 σε 7,1 δευτερόλεπτα και τελική που άγγιζε τα 250 χλμ./ώρα.

Close

Ακόμα και σήμερα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θεωρείται ένα μοναδικό δημιούργημα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, οπότε όταν το... βλέπουμε, έστω και σε video κάτι παθαίνουμε.

Να σημειώσουμε πως οι 500 μονάδες της Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 EVO 2 ήταν στο χρώμα "blauschwarz" (μπλε / μαύρο μεταλλικό) και μόλις δύο (οι τελευταίες ) με τις κωδικές ονομασίες 501 και 502 έγιναν σε αστρικό ασήμι.

Close

 

 

Close
28 Nov, 2024 Ώρα 10:10

Πωλείται το σημαντικότερο F1 μονοθέσιο στην ιστορία της Mercedes – Εκτιμάται στα 50 εκατ. ευρώ

Thumbnail

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες είχαν λίγους σχεδιαστικούς περιορισμούς στα πρώτα χρόνια της Formula 1, πολύ πριν οι αυστηροί κανονισμοί οριστικοποιηθούν. Η Mercedes-Benz εκμεταλλεύτηκε αυτή την ευκαιρία στα μέσα της δεκαετίας του 1950 και δημιούργησε την W 196 R, ένα ανοικτό αγωνιστικό. Ονομάστηκε Stromlinienwagen, και η RM Sotheby’s πουλάει ένα τέτοιο αγωνιστικό, το οποίο συνοδεύει μεγάλη ιστορία.

Close

 

 

Το αυτοκίνητο έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Grand Prix του Μπουένος Άιρες τον Ιανουάριο του 1955, με τον Juan Manuel Fangio να πιλοτάρει το σασί Νο 9 και να πετυχαίνει τη νίκη. Το αυτοκίνητο θα ολοκληρώσει την αγωνιστική του καριέρα με άλλη μια νίκη με τον Sir Stirling Moss στο τιμόνι, κερδίζοντας τον ταχύτερο γύρο στο ιταλικό Grand Prix του 1955.

 

Close

 

Η Mercedes διατήρησε αρχικά και τα 10 εναπομείναντα μοντέλα W 196 και τα διατήρησε σε λειτουργική κατάσταση. Ωστόσο, τελικά δώρισε τέσσερα από τα αυτοκίνητα αυτά, συμπεριλαμβανομένου του Νο 9. Το αυτοκίνητο βρήκε νέα στέγη στο Ίδρυμα Indianapolis Motor Speedway, όπου βρίσκεται από τότε, έχοντας υποστεί δύο αναβαθμίσεις κατά τη διάρκεια της ζωής του.

 

 

Σύμφωνα με τον οίκο RM Sotheby’s, αυτό είναι το μοναδικό Stromlinienwagen που προσφέρθηκε ποτέ προς πώληση σε ιδιώτη και είναι ένα από τα τέσσερα γνωστά W 196 R που είχαν το βελτιωμένο αμάξωμα στο τέλος της σεζόν F1 του 1955. Η RM προσδιορίζει την αξία του σε «πάνω από 55.000.000 δολάρια».

 

 

Η δημοπρασία έρχεται μόλις δύο χρόνια μετά την πώληση μιας Mercedes 300 SLR Uhlenhaut Coupe -μια από τις μόλις δύο που υπάρχουν- για το ιλιγγιώδες ποσό των 143 εκατομμυρίων δολαρίων, καθιστώντας την το ακριβότερο όχημα στον πλανήτη. Ενώ αυτή η W 196 R δεν είναι τόσο σπάνια, η ιστορία της στον χώρο των αγώνων είναι απαράμιλλη.