Νέα μοντέλα

24 Apr, 2018 Ώρα 09:09

PEUGEOT 5008: Ένα σύγχρονο 7θέσιο crossover

Thumbnail

To ολοκαίνουριο Peugeot 5008 βρίσκεται ήδη στους εκθεσιακούς χώρους της Demstar Automotive. Πρόκειται για ένα σύγχρονο και πρακτικό crossover εφοδιασμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και έτοιμο να φιλοξενήσει μέχρι και επτά επιβάτες.

Close
Είναι κατασκευασμένο πάνω στην πλατφόρμα EMP2 της PSA με μήκος 4.641 χλστ., πλάτος 1.844 χλστ., και ύψος 1.646 χλστ. Αριθμοί που το φέρουν να είναι πιο μακρύ κατά 19,5 εκατοστά σε σχέση με το 3008, ενω σε σχέση με τη πρώτη γενιά έχει 16,5 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος, ενώ είναι κατά 11 εκατοστά πιο πλατύ. Το μεταξόνιο του φτάνει τα 2.840 χλστ., και είναι μεγαλύτερο κατά 16,5 εκατοστά σε σχέση με το 3008, με το επιπλέον μήκος να έχει τεθεί σχεδόν όλο στη διάθεση των επιβατών.

 

Close

 

Close

Σχεδιαστικά κρατά την ταυτότητα της εταιρείας με κοινά στοιχεία με το 3008 ενώ ξεχωρίζει το μακρύ και οριζόντιο καπό, οι μεγάλοι θόλοι των τροχών, οι χρωμιωμένες διακοσμητικές γραμμές και οι αλουμινένιες μπάρες οροφής αλουμινίου.

Το νέο 5008 διαθέτει ένα ποιοτικό και άκρως λειτουργικό εσωτερικό εφοδιασμένο με ότι πιο σύγχρονο έχει να προσφέρει η αυτοκινητοβιομηχανία στους τομείς της άνεσης και της ασφάλειας. Ξεχωρίζει το compact τιμόνι με ενσωματωμένα χειριστήρια, η 8 ιντσών οθόνη αφής ενώ ο πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών απεικονίζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον οδηγό. Διαθέτει επίσης λειτουργία Mirror Screen για σύνδεση με συσκευές smartphone και tablet συμβατές με Apple CarPlay, MirrorLink ή Android Auto, καθώς και 3D σύστημα δορυφορικής πλοήγησης. 

 

 

Ο χώρος αποσκευών φθάνει τώρα τα 640 λίτρα ενώ με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα, ο αριθμός αγγίζει τα 2.150 λίτρα. Παράλληλα, το εσωτερικό προσφέρει δυνατότητα αναδίπλωσης της πλάτης του καθίσματος του συνοδηγού προκειμένου να μεταφερθούν αντικείμενα μήκους μέχρι 3,2 μέτρα, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό είναι διαθέσιμη η πόρτα χώρου αποσκευών με άνοιγμα hands-free που ανοίγει με μια απλή κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα. Η δεύτερη σειρά καθισμάτων διαθέτει  τρία ανεξάρτητα πανομοιότυπα, αναδιπλούμενα καθίσματα, που ρυθμίζονται σε μήκος (+/-15 εκατοστα) και σε κλίση (5 ρυθμίσεις πλάτης). Στην τρίτη σειρά υπάρχουν δύο ανεξάρτητα, αναδιπλούμενα και αφαιρούμενα καθίσματα.

 

 

Όσον αφορά τους κινητήρες, η γκάμα του νέου 5008 ξεκινά με τον βραβευμένο βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech των 130 ίππων και μικτή κατανάλωση 5,5 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα. Στη συνέχεια υπάρχουν δύο πετρελαιοκινητήρες. Ο πρώτος στα 1.6 λίτρα BlueHDi με 120 ίππους και κατανάλωση μόλις 4.2 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα και ο δίλιτρος BlueHDi με 180 ίππους και κατανάλωση στα 4.8 λίτρα. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Η κίνηση στο 5008 μεταφέρεται στον μπροστά άξονα, και διατίθεται και με το Advanced Grip Control, το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης που βελτιστοποιεί την πρόσφυση των τροχών μέσω πέντε προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF) Το Advanced Grip Control περιλαμβάνει και το Hill Assist Descent Control.

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.