Νέα μοντέλα

25 Apr, 2018 Ώρα 10:03

Επίσημο: Hyundai i20 facelift

Thumbnail

Τον Αύγουστο του 2014, η Hyundai παρουσίσασε τη δεύτερη γενιά του i20, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση του Παρισιού του ίδιου χρόνου, για να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στις αρχές του 2015. Σήμερα, η κορεάτικη εταιρία μας δείχνει την ανανεωμένη έκδοση του supermini μοντέλου της, με τις αλλαγές να είναι περιορισμένες.

Close

 

Close

 

Αρχίζοντας από την εμφάνιση, το i20 facelift διαθέτει μοντέρνο και φρέσκο σχεδιασμό, που ενισχύουν την ταυτότητα. Η κυριότερη αλλαγή εντοπίζεται στη νέα μάσκα (Cascading), η οποία έκανε ντεμπούτο στο Santa Fe και στο ανανεωμένο Tuscon, και θα ενστερνιστεί από όλα τα μοντέλα της Hyundai. Ακόμα, ελαφρώς επανασχεδιασμένοι είναι οι προφυλακτήρες, με τα πίσω φωτιστικά σώματα να έχουν νέα γραφικά, που του δίνουν ένα πιο δυναμικό look. Η εταιρία αναφέρει ότι έχει επανασχεδιάσει την πόρτα του χώρου αποσκευών, καθώς σε αυτή μετακόμισε -από τον προφυλακτήρα- η πινακίδα κυκλοφορίας.

Close

 

 

Νέα είναι και τα σχέδια των αλουμινένιων ζαντών, διαστάσεων 15 και 16 ιντσών, με το ανανεωμένο i20 να είναι διαθέσιμο επίσης με πανοραμική ηλιοροφή, και διχρωμία. Στην παλέτα των χρωμάτων υπάρχουν πλέον οχτώ χρώματα, με τα Tomato Red, Champion Blue και Clean Slate να είναι νέα.

Περνώντας στο εσωτερικό, το ανανεωμένο i20 προσφέρει νέα οθόνη αφής για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με διαγώνιο 7 ίντσες. Αυτό προσφέρει συνδεσιμότητα μέσω bluetooth, ενώ υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto, καθώς Live Services. Το εσωτερικό του i20 παραμένει ευρύχωρο και άνετο, με τον χώρο αποσκευών να έχει όγκο 326 λίτρων.

 

 

Το ανανεωμένο i20 πλέον εφοδιάζεται με όλα τα συστήματα ασφαλείας της κορεάτικης μάρκας, που συνοψίζονται κάτω από την “ομπρέλα” του Hyundai SmartSense. Έτσι, διαθέτει το Lane Departure Warning System, το Lane Keeping Assist System, το Autonomous Emergency Braking, το Driver Attention Alert, και αυτόματα φώτα High Beam Assist.

Τέλος, μηχανικά δεν αλλάζει κάτι, και συνεχίζει να διατίθεται με 1.000άρη τρικύλινδρο turbo κινητήρα, απόδοσης 100 και 120 ίππων, που αντίστοιχα συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο και 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Προαιρετικά διατίθεται για πρώτη φορά ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, διπλού συμπλέκτη.

 

 

Συνεχίζοντας, υπάρχει ο 1.200άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας απόδοσης 75 ή 84 ίππων και 122 Nm ροπής , ενώ οι βενζινοκινητήρες ολοκληρώνονται με έναν επίσης ατμοσφαιρικό 1.400άρη κινητήρα, απόδοσης 100 ίππων και 134 Nm ροπής, που συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

Η εταιρία δεν αναφέρει τίποτα για πετρελαιοκινήτες εκδόσεις. Το i20 facelift προσφέρεται σε 3-θυρη, 5-θυρη και Active έκδοση αμαξώματος.

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.