Νέα μοντέλα

25 Apr, 2018 Ώρα 18:30

Το νέο "τέρας" του Βλαντίμιρ Πούτιν

Thumbnail

Ο πρόεδρος της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πούτιν σύντομα θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσει τη νέα υπερσύγχρονη, πολυτελή λιμουζίνα του. Μετά από μία μακρά περίοδο δοκιμών για το καινούργιο μεταφορικό μέσο - η οποία είναι αναγκαία, αφού πρόκειται για έναν από τους πιο ισχυρούς άνδρες του πλανήτη - φαίνεται ότι η νέα λιμουζίνα είναι έτοιμη.

Close
Οι ετοιμασίες είναι πυρετώδεις, προκειμένου η νέα λιμουζίνα του Βλαντιμίρ Πούτιν να είναι διαθέσιμη μέχρι τις 7 Μαΐου, όταν ο επανεκλεγείς Ρώσος πρόεδρος θα πάει στην ορκωμοσία.

Ο Υπουργός Εμπορίου της Ρωσίας Denis Manturov επιβεβαίωσε ότι η πρώτη «δημόσια εμφάνιση» του υπερπολυτελούς αυτοκινήτου θα γίνει στην ορκωμοσία του Πούτιν.

Close

Η λιμουζίνα αναμένεται να παραδοθεί στο Κρεμλίνο πριν από το τέλος Απριλίου, γεγονός που θα επιτρέψει στον Βλαντίμιρ Πούτιν να επιλέξει σε ποια μεριά της λιμουζίνας βολεύεται περισσότερο! Ο Ρώσος πρόεδρος λέγεται ότι παρακολούθησε από κοντά τη δοκιμαστική περίοδο και τη διαμόρφωση του αυτοκινήτου. Μάλιστα συμμετέχει και ο ίδιος κάποιες φορές στις δοκιμές του.

Close

Ο κινητήρας εκτός απροόπτου θα είναι ένας V8 turbo στα 4.600 κυβικά, εξελιγμένος σε συνεργασία με την Porsche, με την απόδοση να φθάνει στα 600 άλογα. Η μετάδοση βασίζεται σε ένα ρώσικο αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, ενώ η εξέλιξη των μηχανικών και ηλεκτρονικών συστημάτων γίνεται σε συνεργασία τόσο με την Porsche όσο και με την Bosch.

Φυσικά η νέα ρώσικη προεδρική λιμουζίνα είναι εφοδιασμένη με ισχυρή θωράκιση ικανή να αντέξει αντιαρματικό πύραυλο, διαθέτει ειδική παροχή οξυγόνου για επίθεση με χημικά όπλα αλλά και ιατρικό εξοπλισμό με μια τουλάχιστον φιάλη αίματος σε περίπτωση που χρειαστεί κάποια βοήθεια ο πρόεδρος.

Η κατασκευή της λιμουζίνας αποτελεί μέρος ενός μεγαλύτερου προγράμματος κατασκευής σύγχρονων αυτοκινήτων για τους αξιωματούχους της ρωσικής κυβέρνησης, με διάφορους τύπους οχημάτων, το κόστος των οποίων θα φτάσει αρκετά εκατομμύρια δολάρια.

 

12 Sep, 2025 Ώρα 13:18

Volkswagen ID. Cross Concept

Thumbnail

Μετά το ID. Polo, η Volkswagen ετοιμάζει ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με compact διαστάσεις, όπου πρακτικά θα αποτελεί την crossover έκδοση του πρώτου. Ο λόγος για το ID. Cross Concept, το οποίο αποκαλύφθηκε έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου.

Close

 

 

Έτσι, μετά το ID.2 all, το ID. GTI Concept (βασισμένο στο ID.2 all) και το ID. Every1, το ID. Cross Concept είναι το τέταρτο μικρό ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο. Οι εκδόσεις παραγωγής αυτών των νέων μοντέλων της Volkswagen θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από το 2026, με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου ID. Polo (έκδοση παραγωγής του ID.2 all) να έχει προγραμματιστεί για το πρώτο εξάμηνο του 2026. Θα ακολουθήσει το ID. Polo GTI, με το ID. Cross να κάνει την πρεμιέρα του το καλοκαίρι του 2026.

 

Close

 

Η έκδοση παραγωγής του ID. Every1 concept, το οποίο θα βρίσκεται στο Μόναχο, αν και εξακολουθεί να βρίσκεται σε μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα αποτελέσει ένα από τα highlights του 2027.

Γυρνώντας στο ID. Cross Concept, αυτό βασίζεται στην MEB+ πλατφόρμα του VW Group και το μήκος του αγγίζει τα 4.161 χλστ., το πλάτος τα 1.839 χλστ. και ύψος στα 1.588 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.601 χλστ.

 

Close

 

Αυτό σημαίνει ότι το μέγεθός του είναι παρόμοιο με αυτό του τρέχοντος T-Cross. Αυτό, ωστόσο, δεν ισχύει για τον συνδυασμό ζαντών/ελαστικών στο πρωτότυπο αυτοκίνητο, με τους σχεδιαστές της γερμανικής εταιρίας να τοποθετούν ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών ειδικά για το πρωτότυπο, που ονομάζονται Balboa.

Σε συνεργασία με την Goodyear, σχεδιάστηκαν ειδικά ελαστικά 235/40 για το πρωτότυπο αυτοκίνητο, τα οποία συνεχίζουν το σχεδιασμό της ζάντας στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.

 

 

Στο εσωτερικό και χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, σύμφωνα με την εταιρία το 5θέσιο ID. Cross Concept είναι πολύ ευρύχωρο, με χώρο αποσκευών στα 450 λίτρα, άνω του μέσου όρου. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 11″ και οθόνη αφής 13″.

Ένας επιπλέον χώρος (25 λίτρα) κάτω από το καπό παρέχει επιπλέον χώρο, με το πλάτος του οχήματος και τον ευάερο σχεδιασμό του εσωτερικού να δημιουργούν μια μεγαλύτερη αίσθηση χώρου, προορισμένη για αστική χρήση.

 

 

Μηχανικά, το ID. Cross Concept διαθέτει ένα πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα κίνησης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και αποτελείται από δύο κεντρικές μονάδες. Αποδίδει 155 kW (211 άλογα), με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη στο δάπεδο, χωρίς να γίνεται γνωστή η χωρητικότητα της. Η προβλεπόμενη αυτονομία για το νέο ID. Cross Concept είναι έως και 420 χλμ.