Ειδήσεις

09 May, 2018 Ώρα 14:17

Βέλγος πιάστηκε να “τρέχει” με 696 χλμ/ώρα

Thumbnail

Όχι, δεν υπάρχει τυπογραφικό λάθος στον τίτλο, ούτε ο Βέλγος οδηγούσε dragster αγωνιστικό, ούτε επιχειρούσε να κάνει ρεκόρ ταχύτητας σε δημόσιο δρόμο. Το λάθος το έκανε ο αισθητήρας της κάμερας-ραντάρ για τον έλεγχο της ταχύτητας.

Close

Το περιστατικό συνέβη στον δήμο Quievrain, στα δυτικά του Βελγίου και στα σύνορα με την Γαλλία, με το όριο ταχύτητας στον δρόμο να είναι 50 χλμ/ώρα. Ο οδηγός, όμως, παραβίασε αυτό, καθώς έτρεχε με 60 χλμ/ώρα, αλλά η κλήση που του ήρθε έγραφε ένα αρκετά διαφορετικό και εντυπωσιακό νούμερο.

 

Close

 

Close

Πιο συγκεκριμένα έδειξε ότι έτρεχε με το ταπεινό Opel Astra του με 696 χλμ/ώρα και την διορθωμένη ταχύτητα να υπολογίζεται στα 654,24 χλμ/ώρα. Πριν συνεχίσω, η διορθωμένη ταχύτητα είναι το αποτέλεσμα της αφαίρεσης της ταχύτητας που “πιάνει” το ραντάρ μείον 6 χλμ/ώρα μέχρι ταχύτητες 100 χλμ/ώρα ή μείον 6% από 100 χλμ/ώρα και πάνω.

Κανείς από την τροχαία του Βελγίου δεν κατάλαβε το λάθος και ο οδηγός πήγε στην αστυνομία για να δει τι συμβαίνει, καθώς η κλήση έλεγε ότι έπρεπε να πληρώσει πρόστιμο €6.597. Η τροχαία παραδέχτηκε το λάθος της, το συγκεκριμένο πρόστιμο ακυρώθηκε, αλλά ο οδηγός θα πληρώσει ότι του αναλογεί για τα 10 χλμ/ώρα που έτρεχε, επιπλέον του ορίου.

15 May, 2024 Ώρα 13:00

Μετά από 5 εκατ. χιλιόμετρα δοκιμών, έτοιμη για παρουσίαση η πρώτη υβριδική Porsche 911 στην ιστορία

Thumbnail

Η Porsche γράφει ιστορία καθώς για πρώτη φορά η 911 έρχεται με υβριδικό σύνολο και η εταιρία υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις και ακόμα πιο σπορ αντιδράσεις.

Close

 

 

Περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών

«Για πρώτη φορά στην 61χρονη ιστορία της εταιρίας, εγκαθίσταται ένα υβριδικό σύστημα κίνησης σε μια 911 για το δρόμο. Αυτό το καινοτόμο υβριδικό σύστημα επιδόσεων κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική”, λέει ο Frank Moser, Αντιπρόεδρος των μοντέλων 911 και 718. «Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά τη διάρκεια της εξέλιξης και δοκιμάσαμε τη νέα 911 κάτω από κάθε είδους συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Από το παγωμένο κρύο μέχρι την καυτή ζέστη, όπως συνέβη κατά τα τελευταία στάδια των δοκιμών στο Ντουμπάι.

 

Close

 

Είτε με υψηλό φορτίο του συστήματος μετάδοσης κίνησης στις απαιτητικές συνθήκες των ορεινών περασμάτων, είτε με την κίνηση στο stop-and-go ενός αστικού περιβάλλοντος, η νέα 911 ξεπέρασε με άνεση ακόμα και τις πιο δύσκολες προκλήσεις. Συνολικά, οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμών συμπλήρωσαν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα οδήγησης για την ανάπτυξη.»

Πιο γρήγορη από την προκάτοχό της στο Nürburgring κατά 8,7 δευτερόλεπτα

Οι δοκιμές και η ρύθμιση στο Nürburgring είχαν πάντα ιδιαίτερη σημασία κατά τη διάρκεια της εξέλιξης της 911. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο πρεσβευτής οδηγός της Porsche, Jörg Bergmeister, ολοκλήρωσε έναν γύρο σε 7:16,934 λεπτά – 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την αντίστοιχη έκδοση του προηγούμενου μοντέλου. Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με τα στάνταρ ελαστικά δρόμου, καθώς και με το κιτ αεροδυναμικής με σταθερή πίσω αεροτομή που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός για αρκετές γενιές μοντέλων τώρα, και το οποίο παρέχει αυξημένη κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες.

 

 

Λεπτομέρειες για το υβριδικό σύστημα κίνησης δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές. Η Porsche μάς λέει ότι στοχεύει στις επιδόσεις, κάτι που απέδειξε και ο χρόνος στην πίστα.

Όλα θα αποκαλυφθούν στις 28 Μαΐου. Βεβαιωθείτε ότι θα επιστρέψετε σε 15 ημέρες, όπου θα σας έχουμε όλες τις λεπτομέρειες.