Τεχνολογία

19 Jun, 2018 Ώρα 19:37

Η Nissan απέσπασε βραβείο για κλιματικές λύσεις

Thumbnail

Το βραβείο “Excellence in Climate Solutions” απέσπασε η Nissan για την πρωτοποριακή της εργασία στην ανάπτυξη συστημάτων τεχνολογίας ηλεκτροκίνητων οχημάτων και ενεργειακών υπηρεσιών.

Close

Το βραβείο αποτελεί μέρος των επιχειρηματικών βραβείων μετασχηματισμού FT / IFC, τα οποία χορηγούν οι Financial Times και η International Finance Corp., μέλος του ομίλου της παγκόσμιας τράπεζας. Η Nissan αναγνωρίστηκε ειδικά για τα συστήματα Vehicle-to-Grid και “δεύτερου κύκλου ζωής”  για τις μπαταρίες.

Τα βραβεία επικεντρώνονται σε πρωτοποριακές, εμπορικά βιώσιμες λύσεις στις προκλήσεις της παγκόσμιας ανάπτυξης. Στους νικητές του παρελθόντος περιλαμβάνονται το ταμείο διασυνοριακής ενέργειας στην Κένυα, τη Ρουάντα και τη Γκάνα, που βελτίωσαν την αποτελεσματικότητα των ηλιακών πόρων, καθώς και το ινστιτούτο Piramal στην Ινδία, για την χρήση τεχνολογίας  προκειμένου αγροτικές περιοχές να έχουν πρόσβαση σε ασφαλές νερό.

Close

 

Close

Επιστροφή στο ηλεκτρικό δίκτυο

Το σύστημα Vehicle-to-Grid της Nissan επιτρέπει την τροφοδοσία ενέργειας από τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, πίσω στο ηλεκτρικό δίκτυο. Αυτό μπορεί να κάνει το δίκτυο πιο σταθερό και βιώσιμο ενώ μπορεί επίσης να βοηθήσει τους καταναλωτές να διαχειριστούν τον ενεργειακό εφοδιασμό τους.

Τα συστήματα “δεύτερης ζωής” αποθήκευσης ενέργειας της Nissan χρησιμοποιούν μπαταρίες που λαμβάνονται από ηλεκτροκίνητα οχήματα Nissan LEAF και e-NV200. Οι μπαταρίες μετατρέπονται σε μονάδες αποθήκευσης ενέργειας για κατοικίες και άλλα κτίρια.

Το έργο της εταιρείας για την ανάπτυξη τεχνολογιών ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων και ενεργειακών υπηρεσιών αποτελεί μέρος του οράματος Nissan Intelligent Mobility για την αλλαγή του τρόπου με τον οποίο τα αυτοκίνητα οδηγούνται, τροφοδοτούνται και ενσωματώνονται στην κοινωνία.

Η Nissan λάνσαρε πρόσφατα το Nissan Energy Solar για τους καταναλωτές του Ηνωμένου Βασιλείου. Το πακέτο περιλαμβάνει ενσωματωμένους ηλιακούς συλλέκτες, μπαταρία για την αποθήκευση της ενέργειας, καθώς και σύστημα διαχείρισης της ενέργειας στο σπίτι.

 

06 May, 2025 Ώρα 10:02

H διαφορά μεταξύ ενεργητικής και παθητικής τετραδιεύθυνσης.

Thumbnail

Σε ποιες περιπτώσεις οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα με τους μπροστά και πότε με την ίδια φορά; Η τετραδιεύθυνση σε ένα αυτοκίνητο μπορεί να εκτινάξει την οδηγική του συμπεριφορά και αποτελεί μια τεχνολογία που ποτέ δεν έμελλε να είναι προνόμιο μόνο των ακριβών supercars.

Close

Όλα ξεκίνησαν πριν από περίπου τριάντα χρόνια, όταν οι μηχανικοί της Honda κατάφεραν στο Prelude του 1988 να εισαγάγουν σύστημα διεύθυνσης και για τους πίσω τροχούς. Μια τεχνολογία που βελτίωνε σε απίστευτο βαθμό τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο, όμως τελικά ποτέ δεν πέρασε στη μαζική γραμμή παραγωγής λόγω… κακού marketing.

Ανά χρονικά διαστήματα εταιρείες εξοπλίζουν μερικά μοντέλα επιδόσεών τους με τετραδιεύθυνση, όπως π.χ. το Renault Megane RS. Όμως, ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενεργητικής και παθητικής τετραδιεύθυνσης;

Close

Παθητική τετραδιεύθυνση: Αποτελεί την πιο απλή περίπτωση στην οποία οι πίσω τροχοί στρίβουν ελάχιστες μοίρες προς την ίδια κατεύθυνση με τους μπροστινούς. Με αυτόν τον τρόπο (ακόμα και με τις 2 ή 3 μοίρες κλίσης) μειώνεται σε τεράστιο βαθμό η πιθανότητα υπερστροφής.

Ενεργητική τετραδιεύθυνση: Μια πιο πολύπλοκη διαδικασία, που έχει όμως και θεαματικά αποτελέσματα και μεταβάλλεται ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης. Όταν το όχημα κινείται με μικρή ταχύτητα, τότε οι πίσω τροχοί στρίβουν προς την αντίθετη κατεύθυνση, κάνοντας το όχημα πιο ευέλικτο και ευκολοδήγητο. Όταν η ταχύτητα κίνησης αυξηθεί σε έναν βαθμό, τότε η στρέψη των πίσω τροχών γίνεται προς την όμοια φορά, βοηθώντας το όχημα να πετύχει καλύτερη πρόσφυση και σταθερότητα, ώστε ακόμα και απότομοι ελιγμοί, να γίνουν πιο ασφαλείς.

Close